اطلاعات جدیدی از وسعت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از وسعت بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 4 ماه و 3 روز پیش

اینطور که پیداست بازی Cyberpunk 2077 قرار است یکی از وسیع ترین و بزرگترین نقشه‌ها را در بین بازی‌های رایانه‌ای داشته باشد. اما هنوز مشخص نیست که این نقشه چه مقدار بزرگ خواهد بود، مخصوصا با در نظر گرفتن آخرین عنوان CDPR، که بازی The Witcher 3 بوده است. اما به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی ارائه شده است که خبر‌های خوبی می‌دهد.


 


به تازگی متوجه شدیم که در صفحه رسمی Cyberpunk 2077 در شبکه اجتماعی Facebook، ادمین صفحه به سوال یکی از هواداران در رابطه با نقشه بازی پاسخ داده است. با توجه به این پرسش و پاسخ، وسعت دقیق نقشه مشخص نشده است اما می‌توان متوجه شد که نقشه بازی به هیج وجه قابل قیاس با بازی The Witcher 3 نخواهد بود. اما مسئله‌ای که به آن اشاره دقیق نشده، وجود برخی مکان‌های خاص زیر زمینی در نقشه بازی است، که قطعا بسیار هیجان انگیز خواهند بود.


مکالمه ادمین صفحه فیسبوک سی‌دی‌پراجکت با یکی از هواداران اینطور بود:


 


سوال:


«سلام CDPR، من خیلی برای بازی هیجان زده هستم و یک سوال اساسی دارم، نقشه بازی در قیاس با بازی The Witcher 3 چطور است؟ ممنون.»


 


جواب:


    «نایت سیتی (Night City )به شش بخش تقسیم می‌شود و در واقع بازی شش منطقه متفاوت خواهد داشت. متاسفانه نمی‌توانم مساحت دقیق نقشه را مشخص کنم چرا که هنوز اندازه دقیق نقشه را نداریم و البته گفتنش کمی روند کارمان را دچار مشکل می‌کند. نایت سیتی ساختمان‌های زیاد و متفاوتی دارد، هر کدام از این ساختمان‌ها حیاط و زیرزمین دارند. ارتفاع شهر حدودا 60 متر است و ساختمان‌های زیادی با این ارتفاع در بازی وجود خواهد داشت. سعی می‌کنیم که بسیاری از این ساختمان‌ها قابل جست‌وجو باشند. نایت سیتی شهری چند طبقه است و هر طبقه بسیاری فعالیت خاص را به شما ارائه می‌کند. دنیای ویچر، دنیایی مسطح بود و فعالیت ها به همین دلیل محدود می‌شدند. اما حالا همه چیز فرق می‌کند. دنیای بازی بسیار بزرگ است و این بزرگی می‌تواند به ارتفاع یا عمق زمین هم برود.»



اخیرا اطلاعات زیادی از بازی ارائه شده، در این میان می‌توان به جزئیات سیستم هک بازی که چند روز پیش مشخص شد، اشاره کرد. با هک کردن نه تنها می‌توانید از کمک دیگران استفاده کنید بلکه، بسیاری اطلاعات از مرحله و سایر فعالیت‌های موجود در بازی پیدا خواهید کرد.

 


بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است و هنوز هیچگونه تاریخ انتشاری ندارد.

برچسب ها: Cyberpunk 2077
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.