افتتاح فروشگاه حضوری Pspro در بازار چارسو همراه با تخفیف‌های باورنکردنی

افتتاح فروشگاه حضوری Pspro در بازار چارسو همراه با تخفیف‌های باورنکردنی

حامد افرومند حامد افرومند
6 سال و 10 ماه و 10 روز پیش

با افتخار اعلام می‌کنیم که فروشگاه حضوری Pspro از فردا ۴ خرداد ۱۳۹۶ در محل بازار چارسو و با تخفیف‌های باورنکردنی برای مشتریان حضوری افتتاح می‌شود. 

ارتباط مستقیم با مشتریان فروشگاه اینترنتی Pspro یکی از بزرگترین دغدغه‌های ما بود. خوشبختانه این امکان میسر شد و از این پس می‌توانیم از نزدیک و در بازار چارسو تهران پذیرای شما مشتریان عزیز باشیم. شما علاوه بر ثبت سفارش آنلاین از طریق وبسایت ما، این امکان را دارید که بصورت  حضوری کالای خود را تهیه کنید و همچنین از کارشناسان بخش فروش Pspro مشاوره بگیرید. 




بازار چارسو یکی از مراکز تجاری تازه تاسیس تهران است و فروشگا‌ه‌ها و برندهای زیادی در این محل گرد هم آمدند تا محصولات خود را در معرض دید مشتریان قرار دهند. این بازار در مرکز تهران واقع شده و حضور فروشگاه Pspro در این بازار باعث افتخار ماست. 




فردا ۴ خرداد ۱۳۹۶ فروشگاه Pspro در بازار چارسو رسما افتتاح می‌شود و پذیرای شما عزیزان خواهیم بود. همچنین تمامی مشتریان حضوری فروشگاه در این روز می‌توانند از تخفیف‌های باورنکردی ما بهره‌مند شوند. این تخفیف‌ها برای بسیاری از محصولات ما، مخصوصا کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اعمال خواهد شد و فردا با مراجعه حضوری به فروشگاه Pspro در بازار چارسو می‌توانید کنسول‌های بازی، لوازم جانبی و دیگر محصولات را با پایین‌ترین قیمت ممکن نسبت به فروشگاه‌های دیگر خریداری کنید. منتظرتان هستیم. 


آدرس: تهران - خیابان حافظ -  پاساژ چارسو - طبقه منفی یک - واحد A7


برچسب ها: Pspro Charsou
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.