الی در بازی The Last of Us Part 2 یک همراه خواهد داشت

الی در بازی The Last of Us Part 2 یک همراه خواهد داشت

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 9 ماه و 12 روز پیش

شما را نمی‌دانم، ولی من این روزها هر وقت کلمات «بازی The Last of Us Part 2» را روی صفحه‌ی نمایشم می‌بینم، لرزشی از انتظار را حس می‌کنم و می‌خواهم بدانم ناتی داگ چه ذرات کوچکی از جزییات مربوط به شاهکار بعدی‌اش را در اختیار هواداران قرار داده است.


با این که خبر امروز ما یک تاریخ عرضه‌ قطعی برای بازی یا تایید نقش جوئل (Joel) در بازی نیست، اما همین که مشخص شده است که شخصیت اصلی بازی The Last of Us Part 2، الی (Ellie)، همراه ناشناسی خواهد داشت که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود هم به شدت حس کنجکاویمان را تحریک می‌کند.


این اطلاعات جدید از مصاحبه‌ای که Buzzfeed اخیرا با کارگردان این سری، نیل دراکمن (Niel Druckmann) و نویسنده‌ بازی The Last of Us Part 2، هالی گروس (Halley Gross)، داشته به دست آمده. در این مصاحبه از این دو نفر سوالاتی راجع به بازی پرسیده شد، از جمله این که یک NPC خوب چه ویژگی‌هایی دارد.

دراکمن قبل از این که به این سوال پاسخ دهد و بگوید که یک NPC های خوب رفتاری طبیعی دارند و ویژگی‌های شخصیتی منحصر به فردی دارند آشکار کرد که: «خب، الی قبلا یک NPC بود، ولی در این داستان او شخصیت اصلی است، پس بازیکن الی را کنترل خواهد کرد. ام... می‌توانم بگویم که با توجه به بازی‌ای که در گذشته ساخته‌ایم، در طول داستان یک NPC شما را همراهی خواهد کرد، هرچند [آن NPC را] در این دمو نمایش نمی‌دهیم.» دمویی که از آن صحبت می‌شود همان چیزی است که چند هفته قبل در نمایشگاه E3 دیدیم. اگر نیاز به یادآوری آن دارید، دمو را از اینجا تماشا کنید.


او هویت این فرد مشکوک یا ماهیت رابطه‌اش با الی را مشخص نکرد، ولی همین هم برای شروع حدس و گمان‌های فراوان طرفداران کافی است.


ممکن است او جوئل باشد؟ یا شاید حتی دیانا (Diana)؟ آیا او نجات یافته‌ای است که هنوز معرفی نشده؟ شاید و فقط شاید همراه او اصلا انسان نباشد و با یک سگ طرف باشیم. این ممکن است توجیه کند که چرا در دموی نمایش داده شده در E3 دشمن‌ها الی را «گرگ» خطاب می‌کردند و عکس سگ دوست داشتنی با لباس Mocap که دراکمن در ماه فوریه در توییترش به اشتراک گذاشت را هم جذاب تر می‌کند. شما چه فکر می‌کنید؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

برچسب ها: The Last of Us 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.