انتشار بازی DOOM Eternal با تاخیر مواجه شد

انتشار بازی DOOM Eternal با تاخیر مواجه شد

خشایار بهرامی خشایار بهرامی
4 سال و 6 ماه و 20 روز پیش

دو استودیوی Bethesda و id Software به تازگی اعلام کردند که انتشار بازی DOOM Eternal با تاخیر مواجه شده است و در تاریخ 20 مارچ 2020 (1 فروردین 1399) منتشر خواهد شد. استودیوهای سازنده همچنین در بیانیه‌ای از دلایل این تاخیر و محتواهایی که به بازی اضافه خواهد شد، صحبت کردند که به شرح زیر است.


در جریان ساخت و توسعه بازی DOOM Eternal هدف ما ساخت بازی‌ای بوده است که از حد و حدود تمامی انتظارات فراتر باشد و برای اطمینان پیدا کردن از این نکته که در حال ارائه یک تجربه عالی [طرفداران] هستیم، تصمیم گرفتیم که تاریخ انتشار این عنوان را تا تاریخ 20 مارچ 2020 (1 فروردین 1399) به تاخیر بیندازیم. می‌دانیم که این تاخیر ایجاد شده سبب ناامیدی بسیاری از طرفداران خواهد شد اما مطمئن هستیم که این بازی یک تجربه ناب که ارزش صبر کردن را دارد، ارائه خواهد کرد. علاوه بر تاخیر ایجاد شده در انتشار بازی DOOM Eternal ما چندین تغییر دیگر را نیز در بازی اعمال کرده‌ایم که می‌خواهیم شما از آنها اطلاع داشته باشید


حالت Invasion به بازی اضافه شده است که به بازیکن‌ها امکان وارد شدن به بازی یک‌دیگر در قالب یک شیطان قابل بازی را می‌دهد و کمی پس از انتشار بازی در قالب یک آپدیت اضافه خواهد شد.
بازی DOOM Eternal پس از انتشار بر روی پلتفرم‌های مختلف برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد که تاریخ عرضه آن را در آینده اعلام خواهیم کرد.


بازی DOOM 64 پیش از این برای کنسول ایکس باکس وان تایید شده بود اما این عنوان برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ به همراه رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌شود. ما این بازی کلاسیک را به عنوان یک بونس ویژه برای افرادی که بازی DOOM Eternal را پیش خرید می‌کنند، به صورت رایگان در دسترس قرار خواهیم داد.
ما از تمام طرفداران فرنچایز DOOM به خاطر حمایت‌هایشان سپاس گزاریم.


برچسب ها: Doom Eternal
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.