بازسازی بازی Resident Evil 2 دارای دو بخش داستانی است

بازسازی بازی Resident Evil 2 دارای دو بخش داستانی است

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 10 ماه و 15 روز پیش

نسخه اصلی بازی Resident Evil 2 دارای سیستمی به نام Zapping بود که باعث می‌شد تا انتخاب‌های کاراکتر اصلی، روی بازی کاراکتر دیگر تاثیر بگذارد. برای مثال کاربری برای شروع بازی با کاراکتر لیان، سناریوی A را انتخاب می کند و بازی را به پایان می‌رساند. وقتی که آن کاربر به سراغ بخش داستانی کاراکتر کلیر می‌رود، انتخاب‌های سناریوی A وی، مستقیما در داستان کاراکتر دیگر تاثیر خواهد داشت. 


حال اگر شما نیز طرفدار این سیستم در بازی بودید، باید بگوییم که سیستم Zapping به طور کامل از نسخه Remake این بازی حذف شده است. اما نگران نباشید چرا که بخش داستانی هر دو شخصیت در این نسخه گنجانده شده است. 


به گفته کارگردان این بازی، سیستم قبلی برای بسیاری از بازیکنان ناخوشایند بود و خیلی از افراد حتی بازی را با شخصیت دوم به پایان نرساندند. اما با سیستم جدید، بازیکنان می‌توانند دو بازی مستقل را در یک عنوان تجربه کنند و از مزیت‌های هر کاراکتر، سوای این که چگونه بر داستان دیگر کاراکتر اثر می‌گذارد، استفاده کنند. 


البته این موضوع به این معنی نیست که این دو کاراکتر کاملا از هم ایزوله هستند و هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. احتمالا نسخه جدید بازی همانند نسخه اصلی، از شهر پر از زامبی Roccon City شروع می‌شود و دو شخصیت اصلی بازی هم‌دیگر را ملاقات می‌کنند و شاید یک یا دو مرحله را نیز با کمک یکدیگر بگذارنند، اما بنابر دلایلی از یک‌دیگر جدا شده و مسیر جدیدی را دنبال خواهند کرد. 


نکته دیگری که باید درباره نسخه جدید Resident Evil 2 ذکر کرد، تفاوت سیستم دوربین بازی است. دیگر دوربین بازی همانند نسخه اصلی، یک دوربین ثابت نیست و تبدیل به دوربین روی شانه شده است، دقیقا مشابه همان چیزی که در نسخه‌های ۴،۵ و ۶ این بازی شاهدش بودیم.


بازی Resident Evil 2‌ Remake در جریان کنفرانس شرکت سونی توسط شرکت Capcom معرفی شد. عنوانی که بسیاری از طرفداران منتظر آن بودند و سال‌ها است که درخواست بازسازی این عنوان از شرکت کپکام را دارند.


این بازی در تاریخ ۵ بهمن ماه سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.