بازگرداندن ایکس باکس وان کپی خور شده به حالت اولیه

بازگرداندن ایکس باکس وان کپی خور شده به حالت اولیه

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 8 ماه و 24 روز پیش

شاید شما هم از دسته افرادی باشید که برای صرف هزینه کمتر، یک کنسول ایکس باکس وان کپی‌خورشده که دارای بازی‌های متعددی است، خریداری کرده‌اید. همانطور که حتما آگاه هستید، شما با ایکس باکس وان کپی‌خورشده نمی‌توانید به اینترنت متصل شوید و از قابلیت‌های آنلاین کنسول، از جمله بازی آنلاین و آپدیت‌های جدید استفاده کنید.

اگر قصد دارید که کنسول ایکس باکس وان خود را از حالت کپی‌خورشده دربیاورید و آن را به تنظیمات کارخانه بازگردانید، لازم است قدم‌های زیر را دنبال کنید.

 

1. دکمه Xbox را روی کنترلر خود فشار دهید.



2. وارد تنظیمات کنسول شوید.



3. گزینه System را انتخاب کنید.



4. گزینه Console Info را انتخاب کنید.



6. گزینه Reset Console را انتخاب کنید.

7. اکنون شما دو انتخاب دارید. انتخاب اول، Reset and Remove Everything، تمام اطلاعات شما، از قبیل بازی‌ها و اپلیکیشن‌های شما را پاک می‌کند و سیستم عامل را به نسخه اولیه بازمی‌گرداند.

گزینه دوم، Reset and keep My Games & Apps، تنها سیستم عامل و اطلاعات شما را پاک خواهد کرد، اما بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها دست‌نخورده باقی می‌مانند. شما باید گزینه اول را انتخاب کنید تا کنسول خود را کاملا پاک‌سازی کنید. بار دیگر تأکید می‌کنیم که با این کار تمام اطلاعات شما پاک خواهند شد و هیچ راهی برای نگه‌داری آن‌ها نیست.



8. پس از انتخاب گزینه اول، کنسول شما بعد از طی پروسه‌ای، به تنظیمات کارخانه بازمی‌گردد و باید از ابتدا سیستم عامل آن را آپدیت کنید و با ساخت یک پروفایل مایکروسافت، وارد کنسول شوید.

برچسب ها: Xbox One, از 0 تا 100
1 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.