بازگشت دوباره وحشت؛ جدیدترین بازی‌های هفته

بازگشت دوباره وحشت؛ جدیدترین بازی‌های هفته

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
7 سال و 3 روز پیش

هر چند که زمان عرضه نیمی از مهم‌ترین و بازرگ‌ترین بازی‌های سال به پایان رسیده، اما همچنان برخی کمپانی‌ها، عناوین مهم و پرچم‌دار خود را در ماه آینده عرضه می‌کنند و البته، تعداد زیادی از این عناوین، بازی‌های مستقل هستند.

بزرگ‌ترین بازی این هفته را شاید بتوان بازی Dawn of War 3، قسمت جدید مجموعه بازی‌های استراتژیک معروف Warhammer 40K دانست که این بار توسط کمپانی سگا عرضه شده که جدیدا علاقه زیادی به بازی‌های استراتژیک ناب مخصوص کامپیوتر پیدا کرده است. اگر همانند ما، به مجموعه بازی‌های Warhammer 40K علاقه دارید، این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید.




همچنین، این هفته بازی Mario Kart 8 Deluxe برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود که نسخه ریمستر شده و البته توسعه یافته بازی Mario Kart 8 است که برای کنسول Wii U عرضه شده بود و با استقبال بسیار خوبی نیز روبرو شده است.

همچنین، بازی Sniper Ghost Warrior 3 نیز پس از مدت‌ها تأخیر سرانجام وارد بازار می‌شود. این بازی شوتر اول شخص مخفی‌کاری، در دموها عملکرد خوبی داشته و امیدواریم که بتواند خلأ یک بازی شوتر نظامی جدید را موقتا پر کند. شاید هم این بازی بتواند شگفتی دیگری در سال 2017 باشد و از بازی‌های بسیار خوب سال باشد.




همچنین، کمپانی Bandai Namco که انتظارات ما را در سال‌های اخیر بسیار بالا برده است، این هفته بازی ماجرایی دو بعدی به نام Little Nightmares را عرضه می‌کند که فضاسازی آن مورد تقدیر قرار گرفته و با نقدهای مثبتی روبرو شده است.

کنسول سوئیچ این هفته شاهد بازی دیگری به نام Puyo Puyo Tetris نیز خواهد بود که به عقیده برخی صاحب نظران، از بهترین بازی‌های تاریخ است. این بازی برای کنسول پلی استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد.

همچنین، این هفته بازی ماجرایی مستقلی به نام What Remains of Edith Finch عرضه خواهد شد که توسط سازندگان بازی The Unfinished Swan ساخته شده و اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست اما امیدواریم به خوبی بازی The Unfinished Swan باشد.

قسمت سوم مجموعه بازی‌های Syberia نیز این هفته عرضه خواهد شد و طرفداران قدیمی این بازی معمایی قطعا با دیدن بازی Syberia 3 و گیم پلی کلاسیک آن خوشحال خواهند شد.

این هفته، شاهد عرضه بازی Outlast 2 نیز خواهیم بود که قسمت اول آن به گونه‌ای سبک بازی‌های ترسناک را احیا کرد و دوباره وحشت را به یاد گیمرها آورد و الهام بخش عناوین پس از خود شد. اکنون قسمت دوم این بازی نیز در کنار نسخه کامل قسمت اول آن تحت عنوان Outlast Trinity عرضه می‌شود و سازندگان آن وعده ترسناک ترین بازی تاریخ را داده‌اند.

شایان ذکر است که این هفته دمو رایگان بازی Prey نیز برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه می‌شود و هفته آینده نیز شاهد عرضه این بازی مورد انتظار خواهیم بود.

لیست کامل بازی‌های جدید این هفته را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

دوشنبه، 4 اردیبهشت:

Statik (PSVR)

سه شنبه، 5 اردیبهشت:

Batman: Arkham VR (Oculus Rift, HTC Vive)

Dragon Quest Heroes 2 (PC, PS4)

Outlast 2 (PC, PS4, Xbox One)

Outlast Trinity (PC, PS4, Xbox One)

Puyo Puyo Tetris (PS4, Switch)

Shovel Knight: Specter of Torment (PS4)

Sniper Ghost Warrior 3 (PC, PS4, Xbox One)

Syberia 3 (PC, PS4, Xbox One)

What Remains of Edith Finch (PC, PS4, Xbox One)

The Walking Dead: A New Frontier – Episode 4: Thicker than Water (PC, PS4, Xbox One)

Crossout (PS4)

DeathState (PS4)

The Deer God (PS4, Vita, cross-buy)

Eventide: Slavic Fable (PS4)

The Legend of Dark Witch (Vita)

Symphony of the Machine (PSVR)

Valhalla Hills: Definitive Edition (PS4)

Wilson’s Heart (Oculus Rift)

چهارشنبه، 6 اردیبهشت:

BlazBlue: Central Fiction (PC)

پنجشنبه، 7 اردیبهشت:

Dawn of War 3 (PC)

ACA NeoGeo Galaxy Fight: Universal Warriors (PS4)

Prey demo (PC, PS4, Xbox One)

Kamiko (Switch)

Use Your Words (Wii U)

جمعه، 8 اردیبهشت:

Little Nightmares (PC, PS4, Xbox One)

Mario Kart 8 Deluxe (Switch)

Constructor (PC, PS4, Xbox One)

Period: Cube – Shackles of Amadeus (Vita)

River City Melee: Battle Royale Special (PS4)

 

شما می‌توانید برای خرید بازی Sniper Ghost Warrior 3 به اینجا مراجعه کنید و منتظر عرضه دیگر بازی‌ها از ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها باشید.

برچسب ها: بازی جدید
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.