بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered ساخته خواهد شد

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered ساخته خواهد شد

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
5 سال و 1 ماه و 17 روز پیش

تاکنون شرکت اکتیویژن چند نسخه‌ از سری  Call of Duty را در قالب ریمستر منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که حالا وقت آن رسیده تا نسخه ریمستر شده بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 برای کنسول‌های نسل هشتمی ریمستر شود.


گفته می‌شود این بازی فاقد بخش چند نفره خواهد بود و بازیکنان می‌توانند تنها به تجربه بخش تک نفره بپردازند. شایعات درباره بازی Modern Warfare 2 Remaster کم نیست و به نظر می‌رسد که با گذشت 10 سال از انتشار نسخه اصلی این بازی بالاخره شاهد عرضه شدن نسخه ریمستر شده آن در نسل هشتیم باشیم.


در تصویر منتشر شده مربوط به مرکز رده بندی محصولات سرگرمی اروپا (PEGI)، می‌توان نام بازی Call of  Duty: Modern Warfare 2 Remastered  را به وضوح مشاهده کرد. این نشان می‌دهد چیزی تا انتشار یا معرفی Modern Warfare 2 Remastered  شرکت اکتیویژن باقی نمانده است.



باتوجه به محبوبیت بالا سری Call of Duty: Modern Warfare عجیب نیست که این نسخه ریمستر شود. متاسفانه اکتیویژن هیچ تایید یا تکذیبیه‌ای نداشته و باید تا اطلاع ثانوی منتظر ماند.


بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered در ماه مارس 2019 به عنوان بازی رایگان ماه کاربران پلی استیشن پلاس معرفی شد. جزئیات کافی در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود، اکتیویژن چه برنامه‌ای برای انتشار بازی دومین نسخه سری در قالب یک ریمستر را دارد. 

برچسب ها: Call Of Duty
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.