بازی Call of Duty: WWII رسما معرفی شد

بازی Call of Duty: WWII رسما معرفی شد

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
7 سال پیش

در مراسمی زنده، دو تن از سازندگان بازی Call of Duty: WWII، این بازی را معرفی کردند و رسما صحت تمام اطلاعات لو رفته از بازی را تأیید کردند.

همانطور که گزارش شده بود، داستان بازی Call of Duty WWII درباره جوخه پیاده نظام ارتش آمریکاست که نبرد را از ساحل نورماندی آغاز کرده و با شرکت در نبردهای بزرگی چون نبرد بالژ به سمت آلمان پیشروی می‌کند.




شما در بازی نقش سرباز جوان و بی‌تجربه‌ای به نام رد دانیلز را بر عهده دارید، اما تعدادی از مأموریت‌های بازی از نگاه یک مبارز زن فرانسوی از نیروی مقاومت فرانسه تعریف می‌شوند.

سازندگان بازی اعلام کردند که بخش چند نفره بازی به صورت کامل در نمایشگاه E3 به نمایش در خواهد آمد و تنها به صورت بسیار مختصر درباره این قسمت از بازی صحبت کردند.




بخش چند نفره بازی، دارای یک فضای اجتماعی مجازی به نام headquarters خواهد بود که به نظر، شباهت زیادی به Tower در بازی Destiny دارد و شامل جوایز مختلفی است و ظاهرا جای لابی‌ها را در بازی خواهد گرفت.




همچنین، مود کاملا جدیدی به نام War در بازی Call of Duty: WWII معرفی خواهد شد که در آن، گیمر در نبردهای مهم و معروف جنگ جهانی دوم شرکت خواهد کرد و باید به انجام مأموریت‌هایی بپردازد که بسیار یادآور مود Operations در بازی battlefield 1 است.




بازی همچنین دارای یک بخش چند نفره تیمی با داستانی کاملا مجزا و اریجینال خواهد بود و گیمر باید با همکاری دوستان خود، با نازی‌های زامبی مبارزه کند.




همچنین، حضور جاش دوهامل، بازیگر سرشناس هالیوودی به نقش سروان ویلیام پیرسن تأیید شد. وی در مصاحبه‌ای در مراسم اعلام کرد که داستان این بازی، از تمام فیلم‌هایی که در آن‌ها بازی کرده، بهتر است.


بازی Call of Duty: WWII در تاریخ 3 نوامبر امسال، برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و ویندوز 10 عرضه خواهد شد.


[آپدیت] بخش داستانی بازی، تغییری اساسی نسبت به سری Call of Duty و دیگر بازی‌های شوتر خواهد داشت. در این بازی دیگر خبری از بازیابی خودکار جان نیست و کاراکتر شما به صورت خودکار گلوله‌ها را از روی زمین برنمی‌دارد.

گلن اسکوفیلد، از سازندگان بازی اظهار کرده که سیستم جدیدی در بازی Call of Duty: WWII معرفی خواهد شد که همگام با داستان و کاراکترها خواهد بود. او اعلام کرد که در بازی، گیمر باید نگران گلوله‌های خود باشد و هر شلیک را با برنامه ریزی انجام دهد. در بازی خبری از گیم پلی سریع و دویدن و شلیک کردن نسخه‌های اخیر نیست و بازی، به صورت واقع گرایانه، سربازی بی‌تجربه و جوان را نشان خواهد داد.

هر چند آقای اسکوفیلد حاضر نشد این سیستم جدید را توضیح بدهد، اما اعلام کرد که در بازی، شما باید به هم تیمی‌های خود توجه کنید و به عنوان یک تیم کار کنید تا بتوانید زنده بمانید. این سیستم جدید شما را تشویق می‌کند که از همرزمان خود کمک بگیرید و تاکتیک‌های مختلفی را امتحان کنید.

این تصمیم استودیو Sledgehammer، در عین حال عجیب و غیر منتظره و بسیار جالب است و باید دید که بازی Call of Duty: WWII چگونه سری Call of Duty را به پیش می‌برد.


تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها

برچسب ها: بازی Call of Duty: WW2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.