بازی Cyberpunk 2077 با بالاترین کیفیت ممکن عرضه می شود

بازی Cyberpunk 2077 با بالاترین کیفیت ممکن عرضه می شود

خشایار بهرامی خشایار بهرامی
4 سال و 9 ماه و 19 روز پیش

اگر نگاهی به محصولات استودیوی CD Projeckt Red و جزییات و کیفیت بسیار بالای بازی The Witcher 3 بیندازیم، متوجه میشویم که این استودیو در ساخت آثار خود بالاترین حد استانداردها را دارا است بنابراین هیچ شکی نیست که همچین چیزی را نیز از این استودیوی لهستانی در پروژه ساخت بازی Cyberpunk 2077 انتظار داریم.

 

الوین لیو (Alvin Liu) هماهنگ کننده رابط کاربری این عنوان به تازگی در مصاحبه با Video Game Chronicle از قصد و تلاش این استودیو برای ساخت یک محصول با بالاترین کیفیت ممکن خبر داده است.

 استودیوی CD Projeckt Red یک کمپانی مملو از بازیکنها است، ما در کنار امر بازیسازی به تجربه آنها نیز میپردازیم. بنابراین ما به همه چیز توجه داریم و اگر شما در مورد صدای بازی نظر دهید ما نظرات شما را به بخش مربوطه انتقال میدهیم و اگر شما در مورد بخش نورپردازی بازی نظری را ارائه دهید، ما آن را به بخش نورپردازی خواهیم رساند. ما فقط میخواهیم که یک محصول فوق العاده بسازیم. عده بسیار کمی در استودیو به کلمه خوب قانع هستند، ما برای انجام یک کار استثنایی در تلاش هستیم و در مورد بازخوردها  و نظرات مخاطبین باید بگویم که ما به همهی نظرات شما گوش میدهیم، چه خوب و چه بد.

 

حال سوالی که ایجاد میشود این است که آیا امکان ایجاد تغییرات مهم در بازی آنهم با توجه به نزدیک شدن هرچه بیشتر به زمان عرضه آن وجود دارد؟ لیو در اینباره پاسخ داد:

 

استودیوی CD Projeckt Red یک کمپانی جسور است و شاید برای روایت داستان بازی در اروپای قرون وسطی دیر شده باشد اما هیچوقت نمیگوییم هیچوقت! ما هم اکنون منتظر مشاهده بازخوردها پس از انتشار دموی بازی هستیم.

 

لیو همچنین اعلام کرد که این استودیوی اکنون تنها بر روی نسل کنونی کنسولها و رایانههای شخصی تمرکز دارد و هنوز صحبتی در مورد انتشار این بازی برای نسل بعدی انجام نشده است. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 1399 (16 آپریل 2020) برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

برچسب ها: Cyberpunk 2077
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.