بازی Detroit: Become Human بیش از دو میلیون نسخه فروخته است

بازی Detroit: Become Human بیش از دو میلیون نسخه فروخته است

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 4 ماه و 15 روز پیش

بازی Detroit: Become Human که در ماه می سال جاری منتشر شده بود، امروز توسط sony و Quantic Dream به طور رسمی به عنوان پرفروشترین عنوان ساخته شده توسط استودیو معرفی شد. در این اعلامیه، مشخص شد که بازی تا به حال بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته است.

این در حالیست که منتقدان انتظار فروش زیاد بازی‌های داستان محوری چون God of War و Marvel’s Spider-Man را نداشتند و برعکس انتظارشان این عناوین فروش‌ فوق‌العاده‌ای داشته و آمارهای فروش بازی‌های کنسول پلی استیشن را جا به جا کردند. با توجه به اینکه کنسول محبوب پلی استیشن‌ 4 روز به روز با افزایش آمار فروش مواجه می‌شود، موفقیت دو میلیون نسخه‌ای بازی Detroit: Become Human چندان هم اتفاق غیر منتظره‌ای نبود.

اما همانطور که متوجه شدید، استودیو Quantic Dream اعلام کرد که این بازی به پرفروش‌ترین عنوان ساخته شده توسط این استودیو در زمان معین، تبدیل شده است. در ادامه اعلامیه شاهد تشکر Quantic Dream از هواداران، کارکنان،‌ سازندگان و شرکت سونی هستیم، که همگی دست به دست هم داده‌اند تا عنوانی موفق تولید شود.

توییت PlayStation برای اعلام فروش دو میلیون نسخه‌ای بازی به صورت زیر بوده است:

«ما بسیار هیجان زده هستیم تا اعلام کنیم که بازی Detroit: Become Human تا به حال بیش از دو میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. تبریک به Quantic Dream

 

برچسب ها: Detroit: Become Human
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.