بازی FIFA 19 صدرنشین جدول فروش انگلستان

بازی FIFA 19 صدرنشین جدول فروش انگلستان

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 3 ماه و 25 روز پیش

جدول فروش انگلستان یکی از مهم‌ترین آمار فروش بازی‌ها از نگاه بازیکنان است و در این میان به صورت هفتگی اسامی پرفروش‌ترین عناوین هفته در این جدول اعلام می‌شود. به تازگی لیست اسامی پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته  UK charts اعلام شد که به شکل عجیبی بازی Spider-Man در لیست 10 عنوان برتر وجود ندارد.


 


اگرچه بازی Spider-Man سریع‌ترین فروش را در میان بازی‌های پلی استیشن 4 در انگلستان داشته و توانسته رکورد Uncharted 4 را بشکند، اما در لیست این هفته از میان برترین‌ها کنار رفته است. به گفته سونی بازی  Spider-Man در جمعه سیاه و فروش جهانی آمار خیره کننده‌ای به خود اختصاص داد و شرکت ژاپنی به تحسین فروش آن پرداخته است.


 


باتوجه به لیست پرفروش‌ترین‌ها در این هفته، FIFA 19 در صدر جدول قرار داشته و بازی Red Dead Redemption 2 نیز در جایگاه دوم قرار دارد. رتبه سوم به Call of Duty: Black Ops 4 اختصاص داده شده و عنوان شوتر اول شخص Battlefield 5 نیز در جایگاه چهارم قرار گرفته است.


 


به هر حال در فهرست ادامه مطلب می‌توان شاهد اسامی پرفروش‌‌ترین بازی‌های این هفته انگلستان بود که برخی‌ها با رشد فروش و برخی دیگر با کاهش فروش رو به رو شدند. برای پایان سال جاری نیز عناوین پرفروشی در کار نیست و بعید به نظر می‌رسد شاهد تغییرات بزرگی در این فهرست طی هفته‌های آینده باشیم:


 


    FIFA 19

    Red Dead Redemption 2

    Call of Duty: Black Ops 4

    Battlefield 5

    Forza Horizon 4

    Spyro Reignited Trilogy

    Pokemon Let’s Go Pikachu

    Assassin’s Creed Odyssey

    Mario Kart 8: Deluxe

    Fortnite: Deep Freeze Bundle


برچسب ها: FIFA 19
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.