بازی Fallout 76 بروزرسانی روز اول ۵۰ گیگابایتی دارد

بازی Fallout 76 بروزرسانی روز اول ۵۰ گیگابایتی دارد

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 5 ماه و 15 روز پیش

به نظر می‌رسد این روزها آپدیت روز اول حجیم برای بازی‌ها تبدیل به یک اصل شده است، چرا که بعد از بازی Call of Duty: Black Ops 4، حالا نوبت به Fallout 76 رسیده است و برای تجربه بازی باید ۵۰ گیگابایت آپدیت دانلود کنید.


بازی Fallout 76 در هفته جاری به طور رسمی منتشر خواهد شد و بعضی از خرده‌فروشی‌ها، در حال حاضر دیسک بازی را در اختیار دارند. به گزارش خبرگزاری PSU محتوای درون دیسک بازی، حدود ۴۵ گیگابایت خواهد بود و این در حالیست که آپدیت روز اول ۵۱ گیگابایت است، یعنی از حجم بازی اصلی هم بیشتر خواهد بود.


بازی Fallout 76 یک عنوان آنلاین است و محتوای دانلودی قطعا با محتوای دیسک همپوشانی خواهد داشت و چیز جدیدی به بازی اضافه نخواهد کرد.


شرکت Bethesda به تازگی مشخص کرد که بسیاری از مشکلات گزارش شده در بازی، با این بروزرسانی برطرف خواهند شد. علاوه بر این بهبود‌هایی در بخش منوی اصلی بازی و صدا بلند گلوله‌ها صورت گرفته است.


تا به اینجا بازی Fallout 76 نتوانسته است آنطور که باید، ظاهر شود، نسخه بتا بازی با باگ‌های متفاوت و فریم ریت بسیار پایین رو به رو بوده و فیزیک بازی هم در نسخه آزمایشی تعریفی نداشته است. اخیرا مشکلات بسیار بدتری هم به وجود آمده که نسخه بتا بعضی بازیکنان را به کل حذف می‌کند.به تازگی بازیکنان روی رایانه‌‌های شخصی متوجه شده‌اند که توانایی نصب نسخه بتا را ندارند مگر اینکه بازی را خریداری کنند. اما همه چیز برای Fallout 76 به زودی مشخص خواهد شد.


بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آذر ماه برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

برچسب ها: Fallout 76
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.