بازی League Of Legends برای کنسول ها و موبایل عرضه می شود

بازی League Of Legends برای کنسول ها و موبایل عرضه می شود

سیاوش اسدی سیاوش اسدی
4 سال و 6 ماه و 13 روز پیش

قرار است بازی League Of Legends برای کنسول‌ها و تلفن‌های هوشمند نیز منتشر شود. کمپانی Riot Games امروز اعلام کرد که این بازی بسیار محبوب از شروع سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌ها و تلفن‌های همراه نیز منتشر خواهد شد.

 

ظاهرا قرار است نسخه جدید بازی League Of Legends: Wild Rift نام داشته باشد. وبسایت The Wild Rift در حال حاضر دارای جزئیات اولیه بازی است. بازی دارای کنترلی بازسازی شده و همچنین حالت بازی پنج نفره در برابر پنج نفره (5v5) است.

 

در قسمتی از متن اطلاعیه آمده است:‌ «تیم‌های خود را تشکیل دهید تا در نقشه‌های مخصوص 5v5 طراحی شده برای پلتفرم‌های جدید، با بازی‌های سریع‌تر و کنترل‌های جدید Nexus دشمنان را نابود کنید.»

 

در زمان انتشار بازی Wild Rift حدود ۴۰ قهرمان وجود خواهد داشت و در طی زمان تعداد آن‌ها بیشتر نیز می‌شود.

همانند نسخه رایانه شخصی بازی League Of Legends، بازی Wild Rift نیز برای بازی کردن رایگان خواهد بود و بازیکنان می‌توانند قهرمانان مورد نظر خود را بدون خرج کردن هیچ گونه پول واقعی آزاد کنند. با این حال بازیکنان می‌توانند محتواهای اضافه و شخصی‌سازی‌های بسیاری را با خرج کردن پول واقعی به دست آورند.

 

کمپانی Riot توضیح داده است که «تقریبا تمام» بازی League Of Legends را از پایه بازسازی کرده است‌، تا بتواند آن را برای کنسول‌ها و تلفن‌های همراه آماده کند.


به گفته یکی از توسعه‌دهندگان بازی: «مدل‌های نو شده، انیمیشن‌ها، سیستم‌های بازی و بسیاری چیز‌های دیگر بازسازی شده است اما به هسته اصلی گیم‌پلی بازی League Of Legends که می‌شناسید وفادار مانده‌ایم» او در ادامه گفت‌ «ما نمی‌خواستیم یک پورت مستقیم و یکسان از بازی League Of Legends روی رایانه‌شخصی تولید کنیم. می‌خواستیم مطمئن شویم که بازی Wild Rift به شما حس آن را می‌دهد که از ابتدا برای پلتفرم‌های جدید طراحی شده است و از این فرصت استفاده کنیم تا بهبود‌هایی نیز به بازی ببخشیم. با آن که نمی‌توانید آن‌چه در نسخه رایانه‌شخصی خود آزاد کرده‌اید را منتقل کنید، تعدادی جوایز جالب در ازای زمانی که برای نسخه رایانه‌شخصی خود گذاشته‌اید دریافت خواهید کرد. اطلاعات و جزئیات بیشتر را در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد»

برچسب ها: League Of Legends
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.