بازی Little Nightmare خواب را از شما خواهد گرفت

بازی Little Nightmare خواب را از شما خواهد گرفت

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 11 ماه و 19 روز پیش

یک موجود شنل دار از درون جعبه‌ای در یک اتاق با روشنایی بسیار کم بیرون می‌آید. صدای ناله‌هایی شنیده می‌شود و دوربین تمام اتاق را نشان می‌دهد، سایه‌ها اطراف شما می‌رقصند و دود تمام اتاق را اشغال می‌کند.

به راست بروید و فورا با جسدی روبرو می‌شوید که از سقف آویزان است. کمی جلوتر، موجوادتی با کله‌های نوک تیز آماده‌اند تا شما را بخورند.

آیا ذکر کردیم که شما یک دختر 9 ساله گرسنه هستید که تنها به دنبال کمی غذاست؟ و اوضاع از این نیز بدتر خواهد شد؟




آن چه خواندید، لحظات آغازین بازی Little Nightmares بود، یک پلتفرمر با دوربین افقی که شباهت زیادی به بازی‌های Limbo و Inside و فیلم‌های دهه نود تیم برتون دارد و اکنون از وبسایت ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها، برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان قابل خریداری است و شک نکنید که این بازی را نباید از دست بدهید.

چرا؟ زیرا این بازی یکی از ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین بازی‌هایی است که پیا خواهید کرد. شما نقش دختر جوان شنل پوشی به نام Six را بر عهده دارید که قصد دارد از The Maw، چاله‌ای سرشار از بدترین کابوس‌های ممکن، فرار کند.

بله، این بازی شرورانه است! شما تا قبل از دیدن آشپزهای بازی، موجودات چاق و چند آور که تنها به دنبال غذا هستند و پیشبندی کثیف به تن دارند، ترس را تجربه نکرده‌اید!




این بازی ساخت استودیو Tarsier، سازندگان بازی Tearaway Unfolded است، همان بازی ماجرایی پلتفرمر رنگارنگ و بامزه پر از گل و دارت‌های کاغذی را می‌گوییم! این جدیدترین بازی این استودیو است و هیچ شباهتی به Tearaway Unfolded ندارد. تفاوت اصلی آن‌ها، بچگانه بودن بازی Tearaway Unfolded است در حالی که Little Nightmares به هیچ وجه مناسب کودکان نیست!

بازی Little Nightmares یک بازی کوتاه است که با ذهن شما بازی می‌کند و شما را به سفری تیره و تار به قلب وحشت می‌برد و شرورانه شما را می‌ترساند و در این راه موفق می‌شود.

این بازی مو به کم شما سیخ می‌کند و ضربان قلب شما را نامنظم خواهد ساخت! همچنین به مقدار زیادی دستمال توالت احتیاج پیدا خواهید کرد. اما این بازی شما را وارد دنیایی می‌کند که در کنار احساس ترس، ترغیب می‌شوید که آن را درک کنید، کاوش کنید، معماهای آن را حل کنید و از آن زنده بیرون بیایید!




برای خرید بازی Little Nightmares به صفحه اصلی وبسایت ما مراجعه کنید.

 

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها

برچسب ها: بازی Little Nightmares
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.