بازی Nioh 2 آسان نخواهد بود

بازی Nioh 2 آسان نخواهد بود

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
4 سال و 6 ماه و 12 روز پیش

بازی  Nioh 2یکی از عناوین دشوار و سخت در سبک نقش آفرینی اکشن است که شباهت‌های بسیاری با ساخته‌‌های استودیو Fromsoftware دارد. طبق صحبت‌های سازندگان بازی Nioh 2 دارای حالت آسان نخواهد بود و بازیکنان نمی‌توانند درجه سختی بازی را به دلخواه تغییر دهند. اما در مقابل سازنده Nioh 2 قابلیتی را در نظر گرفته تا بازیکنان بتوانند در جریان بازی با کمک دوستان آنلاین خود، روند گیم پلی را آسان کنند.


فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda) یکی از عوامل سازنده بازی Nioh 2 در جریان نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 به مشکلات گیم پلی و مواردی که بازیکنان با آن رو به رو هستند پرداخت. او بیان کرد که تیم سازنده می‌خواهند درجه سختی برای تمامی بازیکنان یکسان باشد. او افزود برای آسانی بازی نیز قابلیت‌هایی نظیر Benevolent Graves و three-player multiplayer وجود دارد که به کمک بازیکنان خواهد آمد.


قابلیت Benevolent Graves به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با احضار یک شبه نیروی کمکی داشته و دشمنان را سریع‌تر نابود سازند. افراد می‌توانند یک بازیکنان واقعی را به صورت آنلاین احضار کند تا کمکی باشد.


بازی Nioh 2  در E3 2018 معرفی شد و تاکنون هیچ تاریخ انتشاری برای آن اعلام نشده است. انتظار می‌رود در اوایل سال 2020 شاهد انتشار آن برای پلتفرم پلی استیشن 4 باشیم.

برچسب ها: Nioh 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.