بازی Overwatch به روزرسانی بزرگی دریافت خواهد کرد

بازی Overwatch به روزرسانی بزرگی دریافت خواهد کرد

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 5 ماه و 10 روز پیش

با معرفی قهرمان جدید بازی، Ashe، همه چیز برای بازی محبوب Overwatch بسیار سریع پیش رفت. اکثرا شاهد این بودیم که قهرمان جدید با چندین ویدئو کوتاه معرفی و پس از آزمایشات زیاد در سرورهای خاص، با تاخیر و با یک بروزرسانی کم حجم منتشر می‌شد. اما همانطور که متوجه شده‌اید، اینبار اینگونه نخواهد بود و آپدیت جدید بازی که شامل قهرمان جدید هم می‌شود، حجمی برابر با مقدار حجم اولیه بازی خواهد داشت و به گونه‌ای باید بازی را دوباره دانلود کنید.


 


اما شرکت Blizzard اجازه نداده است تا هواداران ناراحت شوند و اینطور که پیداست، بروزرسانی جدید بازی، قرار است اتفاقات خوبی را علاوه بر قهرمان جدید به دنبال داشته باشد، یکی از عوامل پشتیبانی بازی Overwatch در یکی از انجمن‌های هواداری توضیحاتی را ارائه کرد:


«پچ بروزرسان جدید، جزئیات مهم و اساسی بازی را تغییر خواهد داد. اما تعداد این تغییرات به مقداری زیاد و سنگین است که در شرایط فعلی نمی‌توانیم آن‌ها را در یک آپدیت ساده و کم حجم بگنجانیم. همین مسئله باعث می‌شود که بازیکن‌ها با یک نصب دوباره رو به رو شوند، چرا که فقط با انجام  چنین کاری قادر هستیم تا محتویات و تغییرات جدید را جایگزین کنیم. ما متوجه هستیم که این اتفاق اصلا خوشایند نیست و امیدواریم که این اعلامیه، شما را برای چنین آپدیتی آماده کند.»


 


اما اگر بخواهیم نیمه پر لیوان را ببینیم، بهتر است به این توجه کنیم که حجم بازی Overwatch برای یک عنوان بروز اصلا زیاد نیست و می‌توانید با یک مقایسه ساده با سایر بازی های رده اول، به این نکته پی ببرید. بازی Overwatch در بدترین حالت نیاز به 13-14 گیگابایت دانلود دارد و این در حالیست که سایر عناوین زنده آنلاین، حداقل نیاز به 50 گیگابایت فضا برای دانلود خواهند داشت.


 


هنوز تاریخ انتشاری برای بروزرسانی جدید بازی Overwatch مشخص نشده است، اما تا به اینجا می‌دانیم که این آپدیت قهرمان جدید بازی را شامل خواهد شد. در حال حاضر این شخصیت جدید در سرورهای PTR بر روی رایانه‌های شخصی قابل آزمایش است.

برچسب ها: Overwatch
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.