بازی PES 2020 حق استفاده از جام ملت های اروپا ۲۰۲۰ را به دست آورد

بازی PES 2020 حق استفاده از جام ملت های اروپا ۲۰۲۰ را به دست آورد

یاشار فتحعلی زاده یاشار فتحعلی زاده
4 سال و 8 ماه و 2 روز پیش

در صورتی که از علاقه‌مندان به سری بازی‌های PES و FIFA باشید حتما با این موضوع آشنا هستید که سری بازی FIFA برای مدت طولانی حق امتیاز مسابقات UEFA را در اختیار داشت، اما این امتیاز سال گذشته به اتمام رسید. حال اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه شرکت Konami حق امتیاز این مسابقات را به دست آورده و بازی eFootball PES 2020 شامل مسابقات یوفا ۲۰۲۰ می‌شود. جالب است بدانید شرکت EA در گذشته حق امتیاز مسابقات یوفا را در اختیار داشت.
برخورداری از حق امتیاز مسابقات یوفا به این معنی است که دارندگان بازی eFootball PES 2020 می‌توانند از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ بسته‌های الحاقی رایگانی را دریافت کنند که شامل جدول‌بندی، ترکیب تیم‌ها و جزییات دقیق دیگر مسابقات یوفا می‌شود. در کنار موارد ذکر شده جالب است بدانید که بازی PES 2020 شامل تمامی تیم‌های ملی کشورهای مختلف نیز می‌شود. این بازی توانسته حق امتیاز استفاده کامل از دو باشگاه یوونتوس و اتلتیکو ریورپلاته را به دست آورد.
تغییر نام بازی و اضافه شدن عبارت eFootball به معنی اهمیت فراوان جدیدترین نسخه از این سری برای شرکت کونامی است. این شرکت قصد دارد مسابقه‌ای در لندن برگزار کند. این مسابقه، تورنمنت UEFA eEURO 2020 نام دارد و قبل از پایان مسابقات یوفا خاتمه می‌یابد.
گای لوران اپشتین (Guy Laurent-Epstein)، مسئول بخش مارکتینگ یوفا در مصاحبه‌ای گفته است:
«ما بسیار خوشحالیم که همکاریمان را با شرکت کونامی گسترش داده‌ایم. مسابقات UEFA EURO 2020 فرصتی ایجاد می‌کند که همکاریمان با شرکت کونامی بیشتر شود و همچنین با طرفدارانمان در سراسر جهان نزدیک‌تر شویم.»
جونا لیگارد (Jonah Lygaard)، مسئول بخش برندینگ کونامی نیز گفته است:
«تیم ما توانسته یکی از بهترین و بزرگ‌ترین حق امتیازها را برای بازی eFootball PES 2020 به دست آورد. همکاری با یوفا و استفاده از حق امتیاز مسابقات بزرگ یورو ۲۰۲۰ برد بزرگی برای ما و گیمرهایی است که به دنبال محتوای جدید در طول سال هستند.»
بازی eFootball PES 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی عرضه می‌شود.
 

برچسب ها: PES 2020, eFootball PES 2020
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.