بازی The Division 2 در سال آینده عرضه می شود

بازی The Division 2 در سال آینده عرضه می شود

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 11 ماه و 11 روز پیش
در گزارش مالی اخیر یوبیسافت در یک سال گذشته، این ناشر جزئیات اندکی را نیز در مورد برنامه‌های کاریش در سال 2019 منتشر کرد و بازی The Division 2 یکی از سه بازی جدید این کمپانی است که انتظار می‌رود تا مارچ 2019 آماده عرضه شود. بازی‌ The Crew 2 و یک بازی بدون عنوان و نامشخص نیز جز برنامه‌های کاری یوبیسافت اعلام شدند اما اساسا چیزی که مشخص است، این است که بازی The Division 2 در اواخر امسال و یا اوایل سال بعد منتشر خواهد شد.

اما این همه چیز نیست و یوبیسافت جزئیاتی را درمورد برنامه‌هایش برای بازی The Division 2 به اشتراک گذاشته است. ایو گیلموت (Yves Guillemot) مدیرعامل کمپانی یوبیسافت اعلام کرد که اکنون تیم‌های توسعه دهنده مختفلی مشغول کار بر روی این بازی هستند تا محتوای بیشتری را در روز اول عرضه نسبت به بازی اول در اختیار بازیکن‌ها قرار دهند. همچنین طبق گفته‌های آلن مارتینز (Alain Martinez) مامور بخش مالی یوبیسافت، محتوای بخش پایانی این بازی ورژن بهبود یافته‌ای از بازی اول خواهد بود. وی در اینباره گفت:

بسیار واضح است که چیزی که ما درThe Division  بخش پایانی بازی خطا می‌کردیم، می‌توانست بهتر باشد و ما معتقدیم که ما الان در بازی دوم به آن دست پیدا کرده‌ایم.

معرفی کامل بازی The Division 2 در تاریخ 21 خرداد 1397 (11 ژوئن 2018) و در جریان کنفرانس یوبیسافت در مراسم E3 امسال انجام خواهد شد.
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.