بازی The Elder Scrolls 6 به زودی عرضه نخواهد شد

بازی The Elder Scrolls 6 به زودی عرضه نخواهد شد

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 5 ماه و 27 روز پیش

پیت هاینز (Pete Hines)، معاون رییس بخش فروش و روابط عمومی شرکت Bethesda، در مصاحبه اخیرش با خبرگذاری Gamespot توضیح داد که، رونمایی Starfield و Elder Scrolls VI در E3 و در کنار Fallout 76 به معنی این نیست که این سه عنوان به دنبال یکدیگر در سال‌های جاری عرضه شوند:


«بازی The Elder Scrolls VI یک عنوان عظیم و جاه طلبانه است. اما مهم ترین مسئله‌ای که باید به آن اشاره کرد، مسئله زمان است. چرا که انتشار چند بازی مثل معرفی دو یا سه بازی در یک کنفرانس پشت سر هم نیست و قطعاً در بین عرضه سه بازی سال‌ها اختلاف وجود خواهد داشت. معرفی دو بازی بعد از Fallout 76 به معنی این نیست که یکی پس از دیگر عرضه خواهند شد. من بسیار سعی کردم تا انتظار مردم را در سطح خوب نگه دارم. کار به این‌گونه نیست که امسال بازی Fallout 76، سال بعد بازی Starfield و بعد از آن بازی The Elder Scrolls VI منتشر شوند. مدت زمان بین این عناوین چیز مهمی نیست. مهم این است که ما با شما شفاف برخورد کنیم و بگوییم :«نترسید، پروژه بعدی ما یک بازی تک نفره با نام Starfield است و بعد از آن به ساخت The Elder Scrolls VI خواهیم پرداخت.» این‌طور بهتر بود که بعد از چند سال ناگهان از عنوان جدیدمان رونمایی کنیم و با یک سورپرایز به همه بگوییم که چند ماه بعد منتشر خواهد شد؟ البته که این حالت برای همه بهتر است، اما در همین حال و در روز‌هایی که خبری از کار ما نبود،‌ مردم از این که ما با ساخت بازیFallout 76  که یک عنوان آنلاین یا به گونه‌ای یک سرویس است، آن‌ها را رها کردیم و دیگر به دنبال بخش تک نفره نیستیم. اما حالا می‌گوییم که نفس راحتی بکشید چرا که در آینده عناوینی خواهیم ساخت که قرار است بسیار خوشحالتان کنند.»


هاینز اشاره کرد که زمان بندی انتشار بازی‌ها در بتزدا، تغییر نکرده است و باید طبق معمول برای هر کدام از این عناوین چند سالی صبر کنیم. اگر با توجه به صحبت‌های هاینز بازی Starfield عنوان بعدی باشد، بازی Elder Scrolls VI تا سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد و شاید بیشتر هم برایش صبر کنیم. اما در این زمان، بتزدا بیکار ننشسته است و قطعاً برای The Elder Scrolls online محتویات و DLC‌های جدید منتشر خواهد کرد. همچنین آن‌ها روی Elder Scrolls Blades که کاملا رایگان خواهد بود هم کار می‌کنند، این بازی قرار است برای سیستم عامل iOS و بعد برای Android عرضه شود.


اما یادمان نرود که به زودی بازی Fallout 76 در تاریخ 23 آبان ماه (15 نوامبر) برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن و البته برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. به زودی نسخه آزمایشی بازی هم در اختیار بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: The Elder Scrolls 6
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.