بازی های چند نفره آفلاین در سال 2018

بازی های چند نفره آفلاین در سال 2018

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 10 ماه و 23 روز پیش

بازی‌های چندنفره که بتوانید به همراه دوستانتان در خانه بازی کنید، بسیار کمیاب شده‌اند و اغلب ناشناخته باقی می‌مانند. در این مطلب، مهم‌ترین بازی‌های سال 2018 را که می‌توانید به صورت آفلاین با دوستانتان بازی کنید، معرفی می‌کنیم.

 

Tesla vs. Lovecraft

بازی Tesla vs Lovecraft یک بازی شوتر آرکید است و گیمر در نقش نیکولا تسلا با هیولاهای خلق‌شده توسط اچ. پی. لاوکرفت مبارزه می‌کند. بازی گیم پلی مشابه دیگر عناوین شوتر آرکید رایج دارد و تا 4 نفر می‌توانند آن را به صورت همزمان بازی کنند.

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ,رایانه‌های شخصی

 

9 بازی احتمالی و تایید شده سبک وحشت و بقا که منتظرشان هستیم

11 پیچش داستانی شوکه‌کننده در بازی‌های ویدیویی 

10 بازی علمی تخیلی با موضوع سفر در زمان که باید تجربه‌ کنید

 

The Escapist 2

این بازی که دنباله بازی The Escapist است باز هم گیمر را در نقش یک زندانی قرار می‌دهد که باید از زندان فرار کند. علاوه بر گیم پلی مخفی‌کاری، گیمر می‌تواند آیتم‌های مختلف برای خود بسازد و با آن‌ها راهی برای فرار پیدا کند. بازی به صورت آفلاین تا 4 نفر را پشتیبانی می‌کند.

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان, نینتندو سوییچ,رایانه‌های شخصی

 

Stikbold! A Dodgeball Adventure

بازی Stikbold! فرمولی جدید از بازی جذاب داج بال (یا همان وسطی) را ارائه می‌کند. این بازی اکشن ورزشی دارای بخش داستانی است و در بخش چندنفره نیز تا 4 نفر می‌توانند در زمین‌های عجیب با هم مبارزه کنند.

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان,نینتندو سوییچ,رایانه‌های شخصی

 

Secret of Mana

بازی محبوب Secret of Mana به تازگی برای پلی استیشن 4 ریمستر شده و نسل جدید نیز می‌تواند این عنوان خاص را تجربه کند. پس از جذب اعضای جدید در بازی، تا 3 نفر می‌توانند به صورت همزمان این بازی را تجربه کنند.

پلتفرم: پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، رایانه‌های شخصی

 

Twin Robots

بازی Twin Robots داستان دو ربات به نام‌های وات و ولت است که در یک کارخانه جا مانده‌اند و باید به کمک هم، پازل‌های مختلف را حل کنند و البته با تقسیم انرژی زنده بمانند. بازی Twin Robots به صورت دونفره قابل بازی است.

پلتفرم: نینتندو سوییچ

 

Kirby: Star Allies

در جدیدترین بازی از سری Kirby، شما می‌توانید دشمنان را تبدیل به دوستان خود کنید. با اضافه کردن عضو به تیم، دوستان شما نیز می‌توانند با یک joy-con دیگر وارد بازی شوند. این بازی به صورت 2 تا 4 نفره قابل بازی است.

پلتفرم: نینتندو سوییچ

 

A Way Out

بازی A Way Out تنها به صورت دونفره قابل بازی است. علاوه بر اینکه شما می‌توانید به صورت آنلاین با دوست خود بازی کنید، بازی به صورت آفلاین نیز قابل اجرا است و باید با کمک یکدیگر، مراحل مختلف را پشت سر بگذارید و به دو قهرمان بازی کمک کنید تا انتقام بگیرند.

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی

 

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

بازی Donkey Kong Country به صورت ریمسترشده و با محتوای بیشتر و مراحل و ویژگی‌های جدید برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است. بازی به صورت دو نفره قابل بازی است و بازی‌کنان می‌توانند دو شخصیت دانکی و دیدی را کنترل کنند و با همکاری یکدیگر، مراحل را پشت سر بگذارند.

پلتفرم: نینتندو سوییچ

 

Dragon’s Crown Pro

نسخه ریمستر شده بازی Dragon’s Crown برای پلی استیشن 4 عرضه شده و شما می‌توانید از میان 6 کاراکتر مختلف بازی انتخاب کنید و مراحل بازی را پشت سربگذارید. بازی چه به صورت آفلاین، چه آنلاین، تا 4 نفر را پشتیبانی می‌کند.

پلتفرم: پلی استیشن 4

 

Hyrule Warriors Definitive Edition

بازی Hyrule Warriors که برای نینتندو 3DS و Wii U عرضه شده بود، ترکیبی از بازی‌های زلدا و گیم پلی Dynasty Warriors است که به صورت ریمستر شده برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است. شما می‌توانید این بازی را به صورت دونفره انجام دهید و از میان 29 کاراکتر بازی انتخاب کنید.

پلتفرم: نینتندو سوییچ

 

SEGA Genesis Classics

بازی SEGA Genesis Classics مجموعه‌ای از بهترین بازی‌های کنسول سگا جنسیس است که به صورت ریمستر شده و با قابلیت‌های جدید مانند بازی آنلاین برای نسل حاضر عرضه شده است. علاوه بر حالت آفلاین، شما می‌توانید به صورت آنلاین نیز این بازی‌ها را دونفره بازی کنید. از جمه بازی‌های درون این مجموعه می‌توان به سری تبر طلایی و سونیک اشاره کرد.

پلتفرم: پل یاستیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی

 

Ikaruga

بازی Ikaruga که ابتدا برای دستگاه‌های آرکید و سپس ایکس باکس 360 عرضه شد، اکنون به صورت ریمسترشده برای نینتندو سوییچ عرضه شده است. این بازی که ترکیبی از شوتر آرکید و بازی‌های تاکتیکی است، به صورت دونفره آفلاین نیز قابل بازی است.

پلتفرم: نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی

 

Super Bomberman R

بازی محبوب Bomberman که سال گذشته برای نینتندو سوییچ عرضه شده بود، امسال برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه می‌شود. علاوه بر این که بخش داستانی بازی را می‌توان دونفره تمام کرد، بازی دارای بخش‌های چندنفره مختلف است که به صورت چهار نفره در حالت آفلاین قابل بازی هستند.

پلتفرم: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی

 

Lego The Incredibles

بازی Lego The Incredibles یک بازی دیگر از بازی‌های لگو است که این بار داستان دو فیلم The Incredibles را پوشش می‌دهد و شما باید در نقش آقای شگفت‌انگیز و اعضای خانواده‌اش با دشمنان بجنگید. مانند تمام بازی‌های لگو، این بازی نیز به صورت دونفره قابل بازی است.

پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ,رایانه‌های شخصی

 

Captain Toad: Treasure Tracker

بازی Captain Toad ابتدا برای کنسول Wii U عرضه شد و این بار با مراحلی جدید برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است. شما به همراه دوست‌تان می‌توانید کاپیتان تود را همراهی کنید و مراحل معمایی مختلف بازی را رد کنید.

پلتفرم: نینتندو سوییچ

 

Call of Duty: Black Ops 4

جدیدترین بازی از سری Call of Duty، یک بازی چندنفره و فاقد بخش داستانی است. در این بازی تمرکز اصلی روی بخش زامبی، بخش چندنفره بازی و مود جدید Blackout است که ترکیبی از بازی Rainbow Six و Fortnite است. همانند دیگر بازی‌های Call of Duty، دو نفر می‌توانند به صورت همزمان بخش آنلاین بازی را تجربه کنند یا به صورت آفلاین با هم بازی کنند.

پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی

 

LEGO DC Villains

بازی Lego DC Viilains دیگر بازی لگو است که امسال عرضه می‌شود. شما می‌توانید در نقش یکی از ابرشرورهای دنیای DC بازی کنید یا ابرشرور خود را بسازید و به کمک دیگر شروران دنیای DC هرج و مرج ایجاد کنید. این بازی نیز به صورت دونفره قابل بازی است.

پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ

 

SNK 40th Anniversary Collection

به مناسبت چهلمین سال فعالیت استودیو SNK، این استودیو مجموعه‌ای از بهترین بازی‌های خود را در قالب یک پکیج جمع‌آوری کرده است. هنوز اطلاعی از محتویات این بازی در دسترس نیست، اما قطعا در میان آن‌ها بازی‌هایی با قابلیت پشتیبانی از دو بازیکن موجود خواهند بود.

پلتفرم: نینتندو سوییچ

 

بسیاری از این بازی‌ها تنها به صورت دیجیتال قابل خریداری هستند که می‌توانید با خرید گیفت کارت از وبسایت PSPro، آن‌ها را تهیه کنید.

برچسب ها: بازی چندنفره
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.