بازی کراش رکوردشکنی کرد

بازی کراش رکوردشکنی کرد

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 9 ماه پیش

تنها با گذشت چند روز از عرضه نهایی بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای کنسول نینتندو سوییچ، این بازی به پرفروش ترین عنوان سال ۲۰۱۸ سوییچ تبدیل شده و رکورد سریعترین فروش یک عنوان در این پلتفرم را شکسته است. 


این بازی که سال گذشته توسط شرکت Activision ریمستر شده و برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود، توانست تا نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کند و نشان دهد که ساخته ناتی داگ بعد از ۲۰ سال، هنوز هم طرفداران خودش را دارد. 


در طی هفته گذشته، نسخه ایکس باکس وان این بازی نیز توانست به صدر جدول فروش پلتفرم مذکور برسد، اما نسخه سوییچ این بازی توانست با ۲۵۰ عدد فروش بیشتر، در رتبه اول قرار گیرد. 


از آن‌جایی که میزان فروش این بازی در زمان انحصارش برای پلی‌استیشن 4، توانست فروش کلی نسخه اصلی بازی را پشت سر بگذارد، تعجبی نداشت که عرضه این عنوان برای دیگر پلتفرم‌ها می‌تواند رکورد‌های فروش را جابجا کند و این اتفاق دقیقا برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی رخ داد.


سال ۲۰۱۸ را می‌توان سال عناوین ریمستر خواند. پس از موفقیت فوق‌العاده Crash Bandicoot N.Sane Trilogy، شرکت اکتیویژن به سراغ بازسازی Spyro رفت، شرکت Capcom از Resident Evil 2 رونمایی کرد و دیگر شرکت‌ها نیز به فکر بازسازی عناوین کلاسیک خود افتادند.


حال باید منتظر ماند و دید که آیا بازی‌های ریمستر آینده، می‌توانند موفقیت روباه نارنجی دوست داشتنی را تکرار کنند یا خیر!


لیست منتشر شده توسط Chart-Track.Co.Uk برای بازی‌های پرفروش هفته گذشته به شرح زیر است : 


1 Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

2 The Crew 2

3 FIFA 18

4 Mario Tennis Aces

5 God of War

6 Mario Kart 8 Deluxe

7 Star Wars Battlefront II

8 Grand Theft Auto V

9 Fallout 4

10 Far Cry 5


برای خرید بازی کراش و دیگر بازی‌های این لیست روی نام آن‌ها کلیک کنید.

0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.