بتا بازی Beyond Good and Evil 2 پایان سال آینده منتشر می شود

بتا بازی Beyond Good and Evil 2 پایان سال آینده منتشر می شود

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 9 ماه و 14 روز پیش

در نمایشگاه E3 امسال ما شاهد نمایشی از بازی Beyond Good and Evil 2 بودیم. اثری که سال پیش با تریلری سینمایی ما را بیش از بیش مشتاق خودش کرد. با لوکتو همراه باشید.


امسال، جزئیات بیشتری از بازی منتشر شد. جزئیاتی مانند اینکه بیشتر بازی توسط ایده‌های بازیبازان ساخته خواهد شد. همین اطلاعات باعث شد که نگرانی طرفداران این بازی از قبل بیشتر شود. زیرا این بازی تازه در مرحله جذب ایده است و به نظر نمی‌رسد به نسل حاضر برسد.


اما «میشل انسل» ( Michel Ancel) - کارگردان بازی - در اینستاگرامش خبر از عرضه نسخه بتا بازی داد. شاید جالب باشد بدانید که تاریخ عرضه نسخه بتا، اواخر سال آینده خواهد بود. موضوعی که به طور حتم باعث بیشتر شدن نگرانی‌های طرفداران این بازی زیبا خواهد شد.

اولین نسخه از بازی Beyond Good and Evil  در سال 2003 منتشر شد و با بازخوردهای خوبی رو به رو بود. از سال 2003 تا سال گذشته ما با شایعاتی پیرامون ساخت نسخه دوم این بازی رو به رو بودیم که بالاخره سال گذشته با نمایش یک تریلر فک بر انداز این بازی تایید شد. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که این اثر جاه‌طلبانه با نسل جاری می‌رسد و یا تجربه آن به نسل آینده کنسول‌ بازی‌هایی ویدئویی منتقل می‌شود.

0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.