برنامه بعدی State of Play به زودی پخش خواهد شد

برنامه بعدی State of Play به زودی پخش خواهد شد

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
4 سال و 7 ماه و 5 روز پیش

شرکت ژاپنی سونی به تازگی اعلام کرد که برنامه بعدی State of Play قرار است در روزهای آینده پخش شود. این برنامه در روز 24 سپتامبر درساعت  13 به وقت PST و در ساعت 23:30 روز دوشنبه دوم مهر به وقت ایران پخش خواهد شد.


در این برنامه 20 دقیقه نمایش وجود خواهد داشت و ممکن است بازی جدیدی هم معرفی شود. البته قرار نیست اطلاعات یا جزئیات جدیدی از کنسول پلی استیشن 5 ارائه شود. زیرا مدت زمان برنامه طولانی نیست و همچنین سونی هم هیچ برنامه‌ای برای معرفی کنسول PS5 در این برنامه ندارد.


تاکنون شایعات بسیاری درباره تاریخ انتشار بازی The Last Of Us 2 منتشر شده و حتی گزارش‌ها به مشخص شدن آن در هفته‌های آتی اشاره کردند. البته نیل دراکمن (neil druckmann)  کارگردان بازی، به وسیله یک توییت، از اعلام شدن تاریخ انتشار بازی The Last Of Us 2 در این برنامه پرده برداشت.


در روزهای اخیر یکی از تحلیل‌گران صنعت بازی بیان کرد که طی روزهای آینده سونی برنامه‌ای برای نمایش برخی عناوین جدید خود دارد. چیزی تا رویداد 24 سپتامبر سونی باقی نمانده و تنها باید منتظر باقی ماند تا مشخص شود این شرکت ژاپنی علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بازی The Last Of Us 2 چه برنامه‌ای دارد.

احتمال می‌رود بازی Last of Us Part II را در اوایل سال 2020 شاهد باشیم، همانطور که بیشتر عناوین مهم انحصاری این کنسول PS4 در سه ماهه نخست سال منتشر می‌شوند.

براساس شایعه‌های قبل، سونی می‌خواهد این بازی را به عنوان یک بازی بین نسلی منتشر کند. بدان معناست Last of Us Part II  هم برای پلی استیشن 4 و هم برای پلی استیشن 5 دردسترس قرار می‌گیرد.

برچسب ها: the last of us 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.