برنامه سونی برای آینده پلی استیشن 5 مشخص شد

برنامه سونی برای آینده پلی استیشن 5 مشخص شد

سیاوش اسدی سیاوش اسدی
4 سال و 5 ماه و 18 روز پیش

در مصاحبه‌ای که gamesindustry با جیم رایان (Jim Ryan) انجام داد، او گفت: «همزمان با رسیدن به اواخر نسل هشتم، یکی از برنامه‌های اصلی یا شاید اصلی‌ترین برنامه ما این است که بازیکنان و جامعه را از پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن 5 انتقال دهیم و این کار را با سرعت و مقیاسی انجام دهیم که قبلاً شاهد آن نبودیم.»

 

همچنین با توجه به اخبار منتشر شده در گذشته، می‌دانیم که برخی از استودیوها در حال کار روی عناوین جدیدی برای کنسول‌های نسل آینده هستند. رایان در صحبت‌هایش گفت که: «سونی بازخورد خوبی را از بازی‌سازان و ناشران درباره آسانی اجرای کدهایشان روی پلی‌استیشن 5 دریافت کرده است. طوری که طی گزارش‌هایشان، تجربه بسیار بهتر و متفاوت‌تری نسبت‌به پلتفرم‌های قدیمی پلی‌استیشن داشته‌‌اند.»

 

او در ادامه گفت: «نه تنها پلی‌استیشن، بلکه همه سوار قطاری به سمت تغییرات دائم و تکامل مداوم هستند.» رایان تکرار کرد که سونی همچنان از استودیوهای کوچک‌تر و مستقل پشتیبانی خواهد کرد اما صحبتی درباره امکان نزدیک شدن سرویس PS Now به Xbox Game Pass نکرد.

 

رایان همچنین تایید کرد که تعدادی بازی PS VR برای جمعه سیاه امسال نیز تخفیف خواهند خورد و طی هفته‌های آینده این بازی‌ها معرفی خواهند شد. به این معنی که بازار واقعیت مجازی برای سونی و پلی‌استیشن همچنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

در اخبار مرتبط، Guerilla Games اگهی استخدامی را اخیراً منتشر کرد حاکی از ساخت دنباله بازی Horizon Zero Dawn است. آیا بازی Horizon Zero Dawn 2 می‌تواند یکی از بازی‌های هنگام عرضه PS5 باشد؟ 

برچسب ها: پلی استیشن 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.