بهترین بازی ها در سبک دزد دریایی

بهترین بازی ها در سبک دزد دریایی

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 8 ماه و 9 روز پیش


در بازی‌هایی که در آن می‌توانید نقش دزد دریایی را ایفا کنید، می‌توانید ساعت‌ها از منظره‌های زیبای دریا لذت ببرید و یا به مبارزه با دشمنان بر روی دریا بپردازید. به هر حال هر دو مدل رفتاری، هیجان انگیز و جالب است. در ادامه به عناوینی از این سبک پرداخته می‌شود که طی سال‌های گذشته برای کنسول‌ها و رایانه شخصی منتشر شده‌اند. پس بادبان‌ها را بکشید و به دل یک ماجراجویی دریایی بزنید.

 


بازی Sea of Thieves

این بازی جزء انحصاری‌های مایکروسافت است که در آن بازیکنان به صورت چند نفره و آنلاین می‌توانند در نقش دزد دریایی به دل اقیانوس‌ها بزنند. اگر چه بازی برخلاف تبلیغ‌های فراوانش، آن طور که باید و شاید نتوانست نظر مثبت منتقدان را به خود جذب کند، اما بروزرسانی‌های موفق آن در طول زمان پس از انتشار، سرور‌های بازی را باری دیگر مملو از مشتاقان این سبک کرده است. در بازی Sea of Thieves می‌توانید پرچم قرمز برافشانید و اعلان جنگ کنید و یا با پرچم سفید به سراغ ماموریت‌هایی که در جزیره‌های بازی توسط فروشندگان به شما داده می‌شود بروید. آخرین بروزرسانی این بازی Forsaken Shores نام دارد که ماموریت‌های جدید زیادی به همراه آتش فشان‌های خطرناک‌تری را به بازی اضافه کرد. همین امروز به سراغ بازی بروید  و خودتان را برای تبدیل شدن به یک دزد دریایی افسانه‌ای آماده کنید.

 


بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire

بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire ادامه دهنده خط داستانی نسخه اول است. اگر نسخه اول و موفق بازی را تجربه کرده باشید؛ به طور حتم می‌دانید که شخصیت اصلی بازی که واچر (Watcher) نام دارد، در منطقه‌ای به نام Deadfire Archipelago ساکن شد تا کمی از هیاهوی جنگ‌ها دور شود و خستگی‌ مبارزاتش‌ را از تنش بزداید. اما داستان به نحوی پیش می‌رود که در قسمت دوم شاهد بیدار شدن یکی خدایان بزرگ به نام Eothas خواهیم بود که تمام افراد منطقه یاد شده را از بین می‌برد و حال به دنبال واچر می‌گردد. بازی بیشتر از آن که به شما آزادی برای بازی کردن در یک ناحیه آبی را بدهد، با خط داستانی و پیشبرد داستان‌های متفاوت، سرگرم‌تان می‌کند. در این بازی، بخش‌های ویژه‌ای برای شخصی سازی کشتی مهیا شده است که می‌تواند کشتی شما را از یک شناور معمولی، به یک کشتی غول پیکر و خطرناک تبدیل کند. پس اگر به دنبال بازی با پیش زمینه دزدان دریایی هستید که از یک داستان درخشان بهره می‌برد، حتما بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire را تجربه کنید.

 


بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag

البته نمی‌توان گفت که بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag یک تجربه کامل از دزدان دریایی بودن است، اما می‌توان به تنهایی بخش کشتی‌رانی و دزد‌دریایی بودن آن را به یک اسپین-آف تشبیه کرد که به بهترین شکل فضا و محیط این سبک را به تصویر می‌کشد. پس نمی‌توان این لیست را بدون Black Flag بگذاریم. این بازی دقیقا همان چیزی بود که یوبی‌سافت برای زنده نگه داشتن نام بازی Assassin's Creed  در سال 2013 به آن نیاز داشت. در بازی Black Flag در نقش شخصیتی به نام ادوارد کنوی (Edward Kenway) قرار می‌گیرید که از یک عهد شکن به دزد دریایی تبدیل می‌شود و در دریا‌ها به دنبال آخرین دشمنان تمپلار‌ها به همراه کشتی و خدمه‌های آن می‌گردد. با اینکه بخشی از بازی در دریا روایت می‌شود، اما نبرد‌های طراحی شده در این بخش بسیار دیدنی و هیجان انگیز است. به نحوی بازی Assassin's Creed 4: Black Flag یک بسته کامل برای کسانی است که هم می‌خواهند در خشکی‌ها به مبارزه بپردازند، هم شناور بر روی آب و هم از یک داستان عالی لذت ببرند.

 


بازی Lego Pirates of the Caribbean

بازی‌های لگو شوخ طبعی زیادی را به همراه دارند. حال اگر این روحیه با داستانی مانند مجموعه Pirates of the Caribbean ترکیب شود، به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که با یک بازی سرگرم کننده و جذاب رو به رو هستیم که پیش زمینه‌ و اتمسفر مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی را نیز یدک می‌کشد. در این بازی کلکسیون‌های زیادی برای پیدا کردن و معما‌های زیادی برای حل کردن وجود دارد و می‌تواند بازیباز را ساعت‌ها سرگرم کند. اگر به دنبال یک بازی جذاب و سرگرم کننده که بتواند در کنار داستان زیبا، شما را در بعضی از لحظات بخنداند هستید؛ به سراغ بازی Lego Pirates of the Caribbean بروید و از تجربه آن لذت ببرد.

 


بازی Tempest

بازی Tempest هر آن چیزی که از یک بازی کاملا دزد دریایی محور می‌خواهید را داراست. زمانی که در بازی Tempest کشتی می‌رانید، ممکن است با تاجر‌ان، دزدان و یا چند موجودات دریایی افسانه‌ای رو به رو شوید که به یک باره تمام غنیمت‌های را شما را از بین می‌برد. همچنین کشتی‌های بازی از شکل کلی آن‌ها تا رنگ بنده‌هایشان، به صورت کامل شخصی سازی می‌شوند. شایان ذکر است که چند صد مرد جنگی در بازی حضور دارند که هدف‌هایی مشابه با شما را در دست دارند. شما باید با اعمال بهترین تاکنیک‌ها به اهدافتان برسید. منظره‌های بازی نیز به بهترین شکل ممکن کار شده‌اند.

 


بازی Two Worlds 2: Pirates of the Flying Fortress

عنوان Pirates of the Flying Fortress یک اثر مستقل برای بازی Two Worlds 2  است که با نصب آن بر روی بازی، بخش‌های تک‌نفره و چند‌نفره جذابی را به آن اضافه می‌کند. از شخصیت‌ها، اسلحه و جزایر جدید گرفته تا سفر با اسب وقتی که در خشکی‌ هستید. ماجراجویی‌های فانتزی جذاب‌تر باعث شده است که طرفداران سری Two Worlds، این بسته را به بازی اضافه کنند و از آن لذت ببرند. بسته‌ای که حاوی 15 ساعت گیم پلی است و چهار نقشه جدید را به بازی می‌آورد.

 


بازی Atlas

بازی Atlas یک اثر MMO از سازندگان بازی Ark: Survival Evolved است که در آن می‌توانید هرکاری که یک دزد دریایی در طول عمرش انجام می‌دهد را تجربه کنید. اگر بخواهید می‌توانید به لانگ جان سیلورِ دزدان دریایی تبدیل شوید و تمام کشتی‌های اطرافتان را به فرمان خودتان در بیاورید. می‌توانید یک منطقه امن برای خودتان درست کنید و یا کاپیتان گروهی از دزدان دریایی شوید. می‌توانید افرادی را اسیر کنید و یا کسانی را خدمه خود کنید. به طور کلی هیچ محدودیتی در این بازی وجود ندارد و در بازی Atlas هرکاری که یک دزد دریایی حرفه‌ای انجام می‌دهد، به نحوی برای بازیکنان طراحی شده است و بازیکن می‌تواند آن‌ها را در فضای بازی، تجربه کند و لذت ببرد.

 


بازی Furious Seas

بازی Furious Seas یک اثر VR است که می‌توانید آن را در دو محصول Vive و Oculus Rift تجربه کنید. در این بازی شما در نقش کاپیتان کشتی قرار می‌گیرید. شخصیتی که می‌تواند خدمه‌های کشتی را انتخاب کند، آن را هدایت کند و با کشتی‌های دشمنان بجنگد. البته بازی هنوز در مرحله Early Access قرار دارد و محصولات VR نیز همچنان جنبه تازه‌ای را در فضای صنعت بازی‌های ویدئویی دارا هستند، اما خبر خوب این است که مشکلات بازی در حال رسیدن به حداقل است و می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید. اگر به دنبال یک بازی دزد دریایی محور هستید که با بقیه متفاوت باشید، و همچنین اگر محصولات VR را دارید، حتما به سراغ بازی Furious Seas بروید.

برچسب ها: 10 برتر
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.