بهترین بازی های دو نفره نینتندو سوییچ

بهترین بازی های دو نفره نینتندو سوییچ

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 3 ماه و 6 روز پیش

جدیدترین کنسول عرضه شده توسط کمپانی بزرگ و البته دوست‌داشتنی نینتندو، این روزها نه تنها تبدیل به یکی از موفق‌ترین کنسول‌ها شده، بلکه توانسته تا با قابلیت‌های منحصر به فرد، بازی‌های بسیار و البته وسیع‌تر کردن دایره مخاطبانش، به عنوان یکی از پدیده‌های جدید صنعت بازی‌های ویدئویی شناخته شود.

قابلیت ترکیبی این کنسول، یعنی توانایی استفاده کردن از آن در دو حالت قابل حمل و ایستا، علاوه بر افزایش دادن محبوبیت این کنسول، باعث شده تا سوییچ به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای سرگرمی برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی تبدیل شود، چرا که در اکثر مواقع این کنسول نیاز به یک صفحه نمایشگر بزرگ نداشته و حتی می‌توان از آن در کافه‌ها و حتی خانه مادربزرگی که هیچ نمایشگر جدید در ان پیدا نمی‌شود، استفاده کرد.

در کنار این موضوع، دسته‌های خاص این کنسول موسوم به جوی-کان، با داشتن قابلیت جدا شدن از هم و تبدیل شدن به دو دسته و همچنین وجود سنسورهای حرکتی، این کنسول را به یکی از بهترین وسیله‌ها برای بازی‌های گروهی تبدیل می‌کنند. شما می‌توانید با دراختیار داشتن دو جوی-کان اصلی که به همراه کنسول به فروش می‌رسند و همچنین خرید یک جفت جوی-کان دیگر، به راحتی، به صورت چهارنفره به تجربه‌ بازی‌های این کنسول بپردازید. اما طراحی خاص نیتندو سوییچ و هدف‌گذاری مخاطب‌هایش، باعث شده تا بازی‌سازهای مختلف در کنار نیتندو، دست به ساخت عناوین چندنفره فراوانی برای این کنسول بزنند، عناوینی خوش‌بختانه گستره عظیمی را شامل شده و می‌توانند برای هرفردی با هرسلیقه‌ای مناسب باشند، از جمع‌های خانوادگی و بازی‌های تخته‌ای گرفته تا جمع‌های دوستانه و حرفه‌ای‌تر تب رقابت در آن‌ها داغ است.

قابلیت‌های خاص نیتندو سوییچ و همچنین عرضه شدن بازی‌های درجه یک و به اصطلاح AAA برای این کنسول در یکح سال اخیر، علاوه بر محبوبیت جهانی، باعث محبوبیت این کنسول در کشورمان هم شده است، کنسولی که بدون شک، علاوه بر استفاده انفرادی و شخصی، یکی از بهترین ابزارهای سرگرمی برای بازی‌های گروهی است، به همین دلیل، در این نوشته به معرفی 10 بازی برتر چندنفره که سرگرمی مناسبی برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی هستند، می‌پردازیم.

 

Arms

 

سازنده:  Nintendo Entertainment Planning & Development

ناشر: Nintendo

سبک: مبارزه‌ای

سال انتشار: 2017

قصدمان این است که همه خشونت‌های بحث‌ها درگرفته در گروه را نه در دنیای واقعی، بلکه به واسطه یک بازی ویدئویی مبارزه‌ای حل کنیم. این بازی درست همان چیزی است که می‌تواند تعداد زیادی از افراد را برای شرکت در یک رقابت جذاب دور هم جمع کند. بازی ARMS عنوانی در سبک مبارزه‌ای سه بعدی است که با نواوری‌های بسیار و گیم‌پلی جذابش، با سرعتی باورنکردنی به یکی از پرفروش‌ترین عناوین منتشر شده برای کنسول نینتندو سوییچ تبدیل شد.

بازی امکان شرکت یک تا چهار نفر از افراد را در یک مبارزه نفس‌گیر و جذاب فراهم می‌کند. شما و رقیبان‌تان در یک میدان مبارزه سه بعدی قرار می‌گیرید و باید تا آخرین نفس در مقابل رقیب‌های دیگر مبارزه کرده و آن‌ها را شکست دهید. اما نکته مهم در رابطه با ARMS وجود سلاح‌هایی معمولا به شکل دست است که شما به وسیله آن‌ها اصلی‌ترین حرکات مبارزه از جمله مشت زدن، گرفتنف پرتاب کرده و غیرخ را به شکل‌های متنوعی انجام می‌دهید.
 بازی بیش از 15 مبارز مختف دارد که هریک دو سلاح (دست) مخصوص به خود را به میدان مبارزه می‌اورند، اما با پیشرفت در بازی و کسب امتیاز تجربه، شما این امکان را خواهید داشت که  سلاح مبارز‌های دیگر را برای شخصیت‌هایتان انتخاب کنید.
اصول اولیه مبارزه در
ARMS به استفاده درست از این سلاح‌ها  و دست‌ها که هریک توانایی خاصی دارند خلاصه می‌شود، همچنین هریک از مبارزان علاوه بر این سلاح‌ها، توانایی‌های منحصر به فردی دارند که آن‌ها و سبک مبارزه‌شان را از یکدیگر متمایز می‌کند.

ARMS عنوانی خوش ساخت و دوست داشتنی است که تعداد مبارزانش به وسیله محتواهای دانلودی در خحال افزایش است، این بازی به نحوی خلاء بزرگ عناوین مبارزه‌ای سه بعدی در بروی نینتندو سوییچ (بخوانید در صنعت بازی) را پرکرده و با تم غیرجدی و سرگرم کننده‌اش، خشونت را به کمترین حد ممکن کاهش داده است، گارفیک سه بعدی، طراحای جذاب شخصیت‌ها، انیمیشن‌های عالی مبارزه و امکان مبارزه چهارنفره به صورت هم‌زمان از نقاط قوت دیگر این بازی به شمار می‌روند.

 

 

Kirby Star Allies

 

سازنده: HAL Laboratory

ناشر: Nintendo

سبک: پلتفرمر

سال انتشار: 2018

این نسخه از سری بازی‌های کربی که مثل همیشه، شخصیت صورتی و شکموی سری را به ماتجراجویی جدیدی فرستاده، درست همانند استروتایپ‌های شکل گرفته حول محور بازی‌های نینتندو عمل کرده و عنوانی بسیار آسان است که بیشتر برای از بین بردن استرس طراحی شده است. بازی عنوانی در سبک پلتفرمر دو و نیم بعدی است. شما کنترل کربی و سه نفر دیگر از دوستانش را برعهده خواهید داشت. در صورت انجام بازی به شکل تک‌نفره دوستان کربی به وسیله هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و در صورت بازی گروهی، هریک از بازی‌کنان کنترل یکی از دوستان کربی را برعهده خواهند داشت.
مراحل بازی طراحی بسیار خوبی داشته و تجربه‌ای پر از لذت را برای مخاطبان ایجاد می‌کنند، همچنین بای در ساده بودنش زیاده‌روی نکرده و معمولا به اندازه‌کافی چالش برانگیز هست که لذت به پایان رساندن مراحل را از میان نبرد، اما به طور کلی این عنوان برای از بین برد استرس و همراهی با کسانی که کمتر به بازی‌های ویدئویی مشغول هستند طراحی شده است. از این جهت اگر علاقه‌دارید بچه‌های فامیل را سرگرم کنید و یا برعکس،تجربه‌ای دوستانه با بزرگ‌ترهایی که از بازی فاصله گرفته‌اند داشته باشید، ماجراجویی جدید کربی بهترین انتخابتان خواهد بود.

بازی Kirby Star Allies شامل تعداد بسیار زیادی از مراحل و همچنین بسیاری از شخصیت‌های محبوب نیتندو می‌شود. همچنین تمامی محتواهای دانلودی بازی به صورت رایگان در دسترس دارندگان نینتندو سوییچ قرار گرفته است.

 

 

Mario Tennis Aces

 

سازنده: Camelot Software Planning

ناشر: Nintendo

سبک: ورزشی

سال انتشار: 2018

هرجا که صحبت از نیتندو باشد بالاخره سر و کله ماریو و دوستانش هم پیدا می‌شود. بازی Mario Tennis Aces یکی دیگر از نسخه‌های محبوب این سری است که این‌بار به طور انحصاری برای کنسول نیتندو سوییچ عرضه شده است. این بازی شما را به مسابقات مختلف تنیس به صورت تک‌نفره، چندنفره آفلاین و چندنفره آنلاین دعوت می‌کند. بازی همچنین گستره عظیمی از مادها و حالت‌های مختلف را شامل می‌شود. از تنیس حقیقی با تم ماریو گرفته تا بازی‌هایی با قوانین عجیب مثل آهسته کردن زمان، جایی که می‌توانید در زمان دیدن توپ، زمان را آهسته کنید، به هوا بپرید و با یک ضربه چکشی توپ را به امتیاز تبدیل کنید و بعد با اطرافیان کل‌کل کنید.

سبک و سیاق سرگرم کننده و تم غیرجدی بازی، باعث شده که این عنوان شبیه به یک بازی کودکانه به نظر برسد، اما توصیه می‌کنم هیچ وقت عنصر رقابت را در یک بازی چندنفره با حضور ماریو فراموش نکنید، شاید همه چیز از بیرون ساده به نظر برسد، اما رقابت در این بازی حتی از مبارزه در برخی بازی‌های مبارزه‌ای هم داغ‌تر است. گیم‌پلی اعتیاد آور و سرگرم کننده Mario Tennis Aces و وجود حالت‌های بازی بسیار زیاد و همچین امکان بازی تیمی، بدون شک تب رقابت را به شدت داغ نگه می‌دارد.

انیمیشن‌های زیبا، حالت‌های متفاوت و از همه مهم‌تر، استفاده درست و به‌جا از کنترلر‌های حرکتی سوییچ برای انجام بازی تنیس و سوزاندن چند کیلوکالری بیشتر، بدون شک یکی از بهترین تجربه‌های چندنفره را خلق می‌کنند، تجربه‌ای که ممکن است به رقابتی جدی و نفس‌گیر ختم شود.

 

Lovers in a Dangerous Spacetime

 

سازنده: Asteroid Base

ناشر: Asteroid Base

سبک: پلتفرمر اکشن

سال انتشار: 2018

 

بازی Lovers in a Dangerous Spacetime عنوانی خاص و منحصر به فرد است که می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین تجربه‌های گروهی شود. این بازی یکی از عناوین مستقل و خلاقانه صنعت است که سرعت عمل، دقت و همکاری را به بهترین شکل ممکن با هم ترکیب کرده است.

بازی به صورت تک‌نفره و یا با همراهی سه نفر دیگر قابل بازی است، شما و دوستانتان کنترل یک سفینه فضایی را برعهده دارید که باید در محیط‌های خطرناک و پر از دشمن زنده مانده و به مسیرش ادامه دهد. سفیه از چند ایستگاه مختلف تشکیل شده که هریک وظایفی را بر عهده دارند. ایستگاهی وظیفه هدایت سفینه در محیط را برعهده دارد، ایستگاه دیگری وظیفه سپرهای ان و دفاع در مقابل شلیک‌های دشمنان و همچنین ایستگاهای دیگری که وظیفه حمله به دشمن و یا وظایف دیگری را برعهده گرفته‌اند. در چنین شرایطی شما و دوستانتان باید با همکاری همدیگر و هدایت درست سفینه از خطر‌های احتمالی عبور کرده، دشمنان را شکست داده و به مقصد برسید. همانطور که مشخص است تعداد ایستگاه‌های داخلی سفینه از تعداد بازیکنان بیشتر است و بنابراین هریک از بازیکنان با تعویض جا و رسیدن به ایستگاه‌های مختلف باید وظیاف متفاوتی را عهده دار شوند. ایجاد کردن هماهنگی بین وظایف مختلف، همکاری دقیق بین بازیکننده‌ها و در نهایت لذت بردن از چالشی جذاب در محیطی زیبا، از اصلی‌ترین اهداف بازی به شما می‌روند.

بازی Lovers in a Dangerous Spacetime عنوانی ساده اما دوست داشتنی و بسیار دشوار است که هماهنگی و کارگروهی به بهترین نحو ممکن را طلب می‌کند، این بازی برای جمع‌های دوستانه و اغلب حرفه‌ای‌تر انتخابی بسیار عالی و سرگرم کننده است.

 

 

Rayman Legends: Definitive Edition

 

سازنده:  Ubisoft Montpellier

ناشر: Ubisoft

سبک: پلتفرمر

سال انتشار: 2017

 

در غیاب‌ بازی‌های جدید پلتفرمر ماریو و دارو دسته‌اش، حتی اگر صاحب کنسولی از نینتندو هم باشید، باید کمی از ماریو دور شوید و به سراغ دنیای دیوانه‌وار، ساده و البته جذاب Rayman بروید. جایی که ریمن به همراه دوستانش که به مراتب دیوانه‌تر از ماریو و دوستانش هستند، ناگهان فیلشان یاد هندوستان کرده و به دنبال یک ماجراجویی خطرناک می‌روند.

Rayman Legends یکی از بهترین عناوین موجود در بازار در سبک پلتفرمر دو بعدی است که علاوه بر لذت بخش بودن در حالت تک‌نفره، امکان بازی به صورت چندنفره را هم فراهم می‌کند، هریک از بازیکننده‌ها می‌توانند در نقش یک ریمن و یکی از دوستانش وارد بازی شده و مراحل پلتفرمر بی‌نظیر بازی را تجربه کنند، همکاری، هماهنگی و فداکاری از اصلی‌ترین اصول این بازی هستند، چرا که خودخواهی یک نفر می‌تواند زحمات تیم را به باد دهد. این بازی تمی بزرگسالانه‌تر و رویکردی دشوارتر نسبت به Kirby Star Allies را انتخاب کرده پس اگر سفر کربی و دوستانش به اندازه کافی چالش برانگیز نبوده، بدون شک باید سراغ این عنوان بروید.

طراحی مراحل بی‌نظیر این بازی و تم دیوانه‌واری که برفضا آن حاکم است، یکی از بهترین تجربیات پلتفرمر چند سال اخیر را خلق کرده است، از گرافیک چشم‌نواز و بی‌نظیر بازی گرفته تا مراحلی که رفته‌رفته دشوار‌تر شده و گاهی طاقت‌فرسا می‌شوند. بازی همچنین حالت‌های مختلفی مثل Kong Foot را در اختیارتان قرار می‌دهد که در آن می‌توانید فوتبال بازی کردن به سبک ریمن و یارانش را تجربه کنید. چالش‌های روزانه، شخصیت‌های پرتعداد، صداگذاری بی‌نظیر و البته طراحی مراحل فوق‌العاده، بازی Rayman Legends به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جمع‌های دوستانه تبدیل می‌کنند. مطمئن باشید در حال انجام این بازی از خنده امانتان را خواهد برید.

 

Mario Kart 8 Deluxe

 

سازنده: Nintendo EAD

ناشر: Nintendo

سبک: مسابقه‌ای

سال انتشار: 2017

 

ماریو کارت یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین عناوین چندنفره‌ای است که می‌توایند به همراه دوستان و یا خانواده به تجربه‌ آن بپردازید. نسخه Deluxe که در سال 2017 برای نیتندو سوییچ عرضه شد تا اضافه کردن بیش از 48 مسیر جدید، شخصیت‌های بسیار زیاد و همچنین حالت‌های کاملاً جدید رقابتی، به یکی از بهترین نسخه‌های سری و همچنین یکی از بهترین عناوین چندنفره آنلاین و آفلاین این کنسول تبدیل شد. بازی با اضافه کردن سیستم راهنمای رانندگی به شما اجازه می‌دهد تا بدون نگه داشتن دکمه A به حرکت کردن رد مسیر ادامه داده و بیشتر از قبل برای مبارزه با شرکت کننده‌های دیگر تمرکز کنید، همچنین این سستم به شما کمک می‌کند تا ماشین‌تان را در طول مسیر نگه داشته و از جاده‌های پرپیچ و خم همیشگی بازی خارج نشوید، اما در آخرین تغییر بزرگ، نسخه Deluxe به شما اجازه می‌دهد تا بازی را به وسیله کنترلرهای حرکتی ادامه دهید و با در دست گرفتن جوی‌-کان مثل یک فرمان، ماشینتان را در طول مسیر کنترل کنید.

نسخه دیلاکس ماریو کارت 8 بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دورهمی‌هاست، تعداد بسیار زیاد شخصیت‌های قابل بازی به هرکسی اجازه می‌دهد تا شخصیت مورد علاقه‌اش را انتخاب کند، تنوع مسیرها و ماشین‌ها، سیستم راهنمای رانندگی و در انتها امکان بازی کردن با سنسورهای حرکتی، این بازی را به عنوانی مناسب برای همه سنین با هر سطحی از توانایی تبدیل می‌کند. البته فراموش نکنید که این بازی در پس ظاهر دوستانه‌اش، رقابتی شدید و تنش‌زا را پنهان کرده است، رقابتی که تا آخرین لحظه مسابقه ادامه خواهد داشت.

 

Snipperclips Plus

 

سازنده: SFB Games

ناشر: Nintendo

سبک: پازل

سال انتشار: 2017

 

نینتدو کنسول سوییچ را با دو بازی بسیار مهم عرضه کرد، اولین عنوان بدون شک آخرین نسخه از سری عظیم افسانه زلدا، Breath Of The Wild بود. اما بازی دیگر، عنوانی کوچک‌تر و ساده‌تر بود که البته، بعد از چنددقیقه تجربه کردنش، تبدیل به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های معمای می‌شد.

این بازی جذاب، مفهوم اساسی و دقیق بازی‌های دو نفره برروی کنسول جدید نینتندو را می‌رساند، همکاری، دوستی، خانواده و البته لذت بردن از معمایی که اصلا ساده نیست، اما با روش‌های منطقی قابل حل خواهد بود. Snipperclips از عناوین پرفروش و بسیار قدرتمندی است که توسط نیتندو عرضه شده، این بازی موفق شد تا در اوایل عرضه کنسول، به یکی از پرفروش‌ترین عناوین سوییچ تبدیل شود و با وجود گذشت مدتی از انتشارش، به هیچ عنوان از محبوبیت این بازی کاسته نشده است.
بازی
Snipperclips عنوانی چند نفره است که بخش اصلی آن به وسیله دو بازیکن، بازی می‌شود. یکی از بازیکنان در نقش شخصیت Snip و دیگری در نقش Clip ظاهر خواهند شد. این دو شخصیت می‌توانند با قرار گرفتن در کنار هم و بریدن بخش‌هایی از بدن یکدیگر، همدیگر را به ابزارهایی برای حل معماهای بازی تبدیل کنند. البته نگران نباشید، شخصیت‌های بازی کاغدی هستند و عملکرد بریدن قسمت‌هایی از بدن، برخلاف تصور بسیار جذاب و دوست داشتنی است. اصل موفقیت در بازی برپایه همکاری دو بازیکن تنظیم شده، همکاری دقیقی که شکل دادن به یکدیگر و حل معما را طلب می‌کند. در بخش‌های دیگر، می‌توانید Snipperclips را به صورت چهارنفره هم بازی کنید و با معماهایی به مراتب سخت‌تر رو به رو شوید. این عنوان دارای بخش رقابتی نیست، اما اگر دلتان برای معماهای مغز آب کن تنگ شده، حتما سراغش بروید.

 

Overcooked 2

 

سازنده: Ghost Town Games

ناشر: Team 17

سبک: شبیه ساز (!)

سال انتشار: 2018

 

نینتندو سوییچ بدون شک به خانه‌ای امن برای بازی‌های مستقل تبدیل شده است، جایی که فرصت تجربه عناوینی فوق‌العاده که معمولا در میان بازی‌هیا بزرگ گم می‌شوند را به مخاطبانش می‌دهد و از سوی دیگر فرصتی فراهم می‌:ند تا توسعه دهندگان کوچک‌تر بتوانند مخاطبان بیشتری داشته باشند. پس وجود یک عنوان مستقل چند نفره در این لیست نباید عجیب باشد، عنوانی که بعد موفقیبت چشم گیر شماره اول، برگشته تا همه چیز را در مقیاسی بزرگ‌تر و کامل‌تر تکرار کند.

در بازی Overcooked 2 شما و سه دوست دیگرتان وظیفه کنترل یک اشپزخانه که به طرز مشکوکی همیشه در شرایطی عجیب به سر می‌برد را برعهده دارید، باید مواد غذایی را آماده کنید، غذاهای مختلف بپزید،‌سفارشات را به موقع تحویل دهید و در نهایت ظرف‌ها را بشورید تا و چرخه را ادامه دهید، همه چیز ساده به نظر می‌رسد نه؟ اصلاً!‌

برخلاف تصور، کنترل یک آشپزخانه با وجود چند بازیکن که گیج و مبهوت مدام به این طرف و آنطرف می‌دوند و مواد غذایی را اماده می‌کنند، اصلا کار ساده‌ای نیست، همکاری گروهی، تقسیم وظایف و از همه مهم‌تر، سرعت عمل از اصلی‌ترین عناصر بازی به شمار می‌روند. Overcooked 2 نسبت به نسخه قبلی‌اش بزرگ‌تر و کامل‌تر شده مراحل بیشتری را در خود دارد و حتی بیشتر از قبل شرایط بازی را با عوض کردن شکل و شمایل آشپزخانه تغییر می‌دهد. در بازی با چالش‌های مختلفی رو‌به رو خواهید شد، از آشپزخانه‌ای که روی یخ ساخته شده و ممکن است هرلحظه در آب‌های سرد قطبی بی‌افتید گرفته تا آشپزخانه‌ای که از وسط به دو نیم شده و شما باید به وسیله یک نوار نقاله مواد غذایی را به آشپز برسانید.


 

 

Super Mario Party

 

سازنده: NDcube

ناشر:  Nintendo

سبک: پارتی

سال انتشار: 2018

 

سری ماریو پارتی همیشه عناوینی دوست داشتنی بوده‌اند که می‌توانستیم آن‌ را در کنار خانواده و یا دوستان بازی کنیم، البته معمولاً بعد از تمام شدن بازی، کارمان به دعوا می‌کشید.  با این همه اما، آخرین نسخه سری با تغییرات بسیار زیادی برای نینتندو سوییچ منتشر شده است. بازیSuper Mario Party با بیش از 80 مینی گیم متفاوت که هرکدام به نحوی شما را به چالش می‌کشند و هیچ شباهتی هم با یکدیگر ندارند،‌ کنترل بسیار ساده و دلنشین به وسیله جوی-کان‌ها و استفاده درست از سنسورهای حرکتی آن‌ها و همچنین، چندین و چند ماد و حالت مختلف، تبدیل به یکی از بهترین بازی‌ها برای جمع‌های دوستانه شده است.
مینی‌گیم‌های بازی به نحوی طراحی شده‌اند که هرفردی توان شرکت و حتی برنده شدن در آن‌ها را دارد، مادها و حالت‌های مختلف بازی هم از سویی، امکان بازی رقابتی و تیمی را فراهم کرده و با هرنوع شرایط سازگار هستند، اما درست مثل بازی‌های تخته‌ای، کلیت این بازی برمبنای شانس و برنامه‌ریزی شده است، شانسی که البته با مهارت گره خورده، با این همه اگر از همه مینی‌گیم‌های بازی پیروز بیرون آمدید و بار هم برنده میدان نشدید، سعی کنید خونسرد باقی بمانید.
حضور داشتن اکثر شخصیت‌های مهم دنیای ماریو در کنار بسیاری از شخصیت‌ها فرعی به عنوان همراه، زمین‌های متفاوت، مادهای مختلف، مینی‌گیم‌های پرتعداد و سرگرم کننده و البته صداگذاری و فضای شاد و همیشگی بازی‌های نینتندو، باعث می‌شود که
Super Mario Party یکی از بهرین انتخاب‌ها برای بازی در جمع‌های مختلف خانوادگی و یا دوستانه باشد.

 

Super Smash Bros. Ultimate

 

سازنده: Bandai Namco

ناشر:  Nintendo

سبک: مبارزه‌ای

سال انتشار: 2018

این روزها و بعد از عرضه شدن یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین عناوین نینتندو یعنی بازی Super Smash Bros. Ultimate این بازی به اصلی‌ترین عنوان چندنفره آنلاین و آفلاین کنسول نینتندو تبدیل شده است. حضور بیش‌تر از 70 مبارز که از عناوین مختلف نینتندو و یا بازی‌های معروف دیگر گردهم جمع شده‌اند در کنار مکانیک‌های بی‌نظیر مبارزه، تنوع چشم گیری به بازی بخشیده است. هریک از شخصیت‌های بازی، داستان و رویدادهای مخصوص به خود را داشته و همچنین فنونی منحصر به فرد در میدان مبارزه دارند، این موضوع در کنار تنوع بسیار زیاد آن‌ها، نشان دهنده تلاش تیم سازنده برای ساخت عنوانی کامل است.

بازی شامل حالت‌ها و مادهای بسیاری است و حتی یک بخش داستانی هم دارد، مبارزات به صورت دو تا چهار نفره دنبال می‌شوند و در صورت نبود دوستانتان می‌توانید با هوش مصنوعی بسیار خوب بازی مبارزه کرده و یا به سراغ حریف‌های انلاین بروید.

حضور شخصیت‌هایی مثل لینک از سری افسانه زلدا، کلود از فاینال فانتزی، ساموس از سری متروید، کن مسترز از سری استریت فایتر و بسیاری از شخصیت‌های محبوب دیگر، علاوه بر نشان دادن رابطه بسیار خوب نیتندو با ناشران دیگر، یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های کراس-اور تاریخ را رقم زده است، رویدادی که تبدیل به یکی از بهترین عناوین مبارزه‌ای هم شده. عنوانی با تمی شاد و دوست داشتنی اکه از هرگونه خشونت دوری کرده و فضایی مناسب را برای خانواده و جمع‌های دوستانه رقم زده است. پس اگر قصد رقابت تیمی در جمعتان را دارید،‌ از Super Smash Bros. Ultimate غافل نشوید.

 

برای خرید بازی‌های نینتندو سوییچ به اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: switch
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.