بهترین بازی های PS4

بهترین بازی های PS4

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 8 ماه و 20 روز پیش

کنسول پلی استیشن 4 با ترکیب یک کنسول سرگرمی ساده اما قدترمند با فهرستی از بازی‌های انحصاری و غیرانحصاری فوق‌العاده، نسل هشتم کنسول‌های بازی را تصاحب کرد. بازی‌های خوب این کنسول آنقدر زیاد هستند که انتخاب از آن‌ها، مخصوصا برای افرادی که آشنایی چندانی با بازی‌ها ندارند، ممکن است کار سختی باشد.



در این مطلب 10 بازی برتر پلی استیشن 4 را معرفی می‌کنیم. توجه کنید که این لیست تنها مربوط به عناوین انحصاری پلی استیشن 4 می‌شود و بازی‌های ریمسترشده که در ابتدا برای پلی استیشن 3 یا کنسول‌های قدیمی‌تر عرضه‌شده‌اند، در نظر گرفته نشده‌اند، در نتیجه خبری از The Last of Us و Shadow of Colossus در این لیست نیست. همچنین، منظور از بازی انحصاری، عنوانی است که برای ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه نشده است؛ در نتیجه، تعدادی از این عناوین برای رایانه‌های شخصی نیز در دسترس هستند.

 

Moss

هدست واقعیت مجازی PSVR هنوز نتوانسته آن‌طور که انتظار می‌رفت، خود را نشان دهد، اما در همین مدت نیز عناوین قابل توجهی برای آن عرضه شده است که توانسته‌اند از قابلیت‌های واقعیت مجازی، به شکلی نوآورانه استفاده کنند. بازی Moss که در ابتدا به صورت انحصاری برای PSVR عرضه شد، یکی از همین عناوین است. شما کنترل موشی به نام کوییل را در اختیار دارید و باید با مار بدذاتی به نام سارفاگ مبارزه کنید.



برای خرید بازی Moss به گیفت کارت احتیاج دارید. برای خرید گیفت کارت PSN به اینجا مراجعه کنید.



Ratchet & Clank

سری Ratchet & Clank یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین عناوین کنسول‌های پلی استیشن است. آخرین بازی از این سری با نام Ratchet & Clank براساس فیلمی که براساس دو شخصیت دوست‌داشتنی رچت و کلنک ساخته شده، برای پلی استیشن 4 عرضه شده است و علاوه بر اینکه حس نوستالژی طرفداران قدیمی این سری را تحریک می‌کند، با گیم‌پلی جذاب خود تا ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. Ratchet & Clank از معدود عناوین این لیست است که برای همه گروه‌های سنی مناسب است و از بهترین بازی‌ها برای معرفی پلی استیشن 4 به گیمرهای جوان است.



برای خرید بازی Ratchet & Clank به اینجا مراجعه کنید.

 

Yakuza 0

سری Yakuza نیز از دیگر عناوین محبوب پلی استیشن، مخصوصا در ژاپن است و شاید چندان در دیگر نقاط دنیا، مخصوصا ایران شناخته نشده باشد، اما شک نکنید که بازی‌های Yakuza از بهترین بازی‌های اکشن هستند. اگرچه تا کنون سه بازی Yakuza 0، Yakuza 6: Song of Life و Yakuza Kiwami برای پلی استیشن 4 عرضه شده‌اند، اما در میان آن‌ها، Yakuza 0 جذابیت بیشتری دارد. داستان این بازی، پیش‌درآمد سری Yakuza است و دو شخصیت محبوب سری را معرفی می‌کند. این عنوان در ژاپن برای پلی استیشن 3 نیز عرضه شده است و اخیرا نسخه ویندوز آن نیز منتشر شده است.




 

Street Fighter V: Arcade Edition

زمانی که بازی Street Fighter V عرضه شد، به دلیل محتوای بسیار کم با انتقادات شدیدی مواجه شد. اما سال گذشته، کپکام نسخه Arcade Edition این بازی را عرضه کرد که حاوی کد دانلود تمام DLCهای بازی، به علاوه ویژگی‌های جدیدی است که باعث شده‌اند Street Fighter V: Arcade Edition به بازی شماره یک مسابقات ورزش‌های الکترونیکی و یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای حال حاضر تبدیل شود. اگر بازی Street Fighter V را دارید، نسخه Arcade Edition را به صورت رایگان دریافت می‌کند.




 

Nioh

بازی Nioh کاری از تیم شناخته‌شده Team Ninja است که شما را به دنیای ژاپن فئودال در میانه جنگ‌های داخلی می‌برد. شما در نقش ویلیام، یک جنگجوی انگلیسی به ژاپن می‌روید و با شخصیت‌های مختلف تاریخی ژاپن، از جمله هاتوری هانزو ملاقات می‌کنید. بازی Nioh یک بازی نقش آفرینی اکشن است و گیم پلی آن شباهت بسیار زیادی به سری Dark Souls دارد و قطعا برای طرفداران بازی‌های سخت و چالش‌برانگیز، لذت‌بخش است.





Detroit Become Human

بازی Detroit Become Human جدیدترین ساخته دیوید کیج از استودیو کوانتیک دریم است که از هر نظر پیشرفت‌های بسیار زیادی نسبت به بازی‌های قبلی این سازنده موفق دارد. به‌نظر می‌رسد قدرت PS4 آزادی عمل بالایی به تیم سازنده داده تا انتخاب‌ها را بیشتر کنند و شاهد اتفاقات بسیار زیاد و متفاوتی با توجه انتخاب بازیکنان باشیم. داستان بازی در مورد اندرویدهایی است که در تلاش هستند مانند انسان‌ها زندگی کنند و با اختیار خود تصمیم گیری کنند. سه شخصیت قابل بازی در بازی وجود دارد. 


 

Horizon Zero Dawn

پس از عرضه کنسول پلی استیشن 4 پرو، سونی به یک بازی برای نمایش قدرت این کنسول نیاز داشت. کمی بعد، بازی Horizon Zero Dawn عرضه شد و با گرافیک دیدنی خود، همه را مدهوش کرد. بازی Horizon Zero Dawn یک بازی اکشن ماجرایی است که دنیایی زیبا و عظیم را برای گشت و گذار ارائه می‌کند و گیم‌پلی جذابی دارد که به هیچ وجه خسته‌کننده نمی‌شود. پیشنهاد ما این است که حتما این بازی را روی یک نمایشگر 4K بازی کنید و از مناظر بازی لذت ببرید.





Bloodborne

استودیو FromSoftware سازنده سری Dark Souls، بازی Bloodborne را به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه کرد، تا کاربران دیگر پلتفرم‌ها تنها حسرت تجربه چنین بازی خوبی را داشته باشند. اگرچه گیم‌پلی Bloodborne مشابه سری Dark Souls است، اما دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که آن را تبدیل به یک تجربه خاص و متفاوت کرده است. اگر به دنبال یک بازی سخت هستید، Bloodborne انتخاب خوبی برای شماست.




 

Uncharted 4: A Thief's End

سری Uncharted کنسول پلی استیشن 3 را با گرافیک و گیم‌پلی سینماتیک خیره‌کننده خود نجات داد. در پلی استیشن 4 نیز بازی Uncharted 4: A Thief's End توانست تا قدرت واقعی این کنسول را به نمایش بگذارد و البته یکی از بهترین بازی‌های اکشن چندین سال اخیر باشد. این بازی، آخرین قسمت از داستان نیتن دریک است و اگر به دنبال تجربه‌ای سینماتیک و تکرارنشدنی هستید، بهترین انتخاب شماست.



 

Persona 5

از دیگر سری بازی‌های محبوب در ژاپن، سری Persona است. بازی Persona 5، جدیدترین بازی این فرانچایز نقش‌آفرینی-شبیه‌ساز است که بار دیگر داستانی پیچیده و جذاب را با سبک هنری خاص خود ترکیب کرده است. گیم‌پلی بازی، ترکیبی از نقش‌آفرینی کلاسیک ژاپنی با شبیه‌ساز اجتماعی است که مانند آن را جای دیگری نمی‌توان یافت.




 

God of War

به جرأت می‌توان گفت بازی God of War نه تنها بهترین بازی پلی استیشن 4، بلکه یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است. سری God of War با این بازی، علاوه بر اینکه ادای دینی به ریشه‌های خود کرده است، بلکه به معنای واقعی، وارد نسل جدیدی شده است. اضافه‌شدن ویژگی‌های امروزی بازی‌های اکشن، ترکیب آن‌ها با کمی المان‌های نقش آفرینی و تعریف داستانی عاطفی و جذاب باعث شده است تا God of War برای همیشه معنای «بازی اکشن ماجرایی» را تغییر دهد. اگر پلی استیشن 4 دارید، به هیچ وجه نباید این بازی را از دست بدهید.




برای خرید بازی God of War به اینجا مراجعه کنید.


نظر شما چیست؟ جای چه بازی‌هایی در این لیست خالی بود؟

برچسب ها: پلی استیشن 4
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.