بهترین بازی هایی که تا پایان سال 2018 عرضه می شوند

بهترین بازی هایی که تا پایان سال 2018 عرضه می شوند

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 7 ماه و 9 روز پیش

سال 2018 تا کنون سال فوق‌العاده‌ای برای گیمرها بوده و بازی‌های بسیار خوبی، مخصوصا برای پلی استیشن 4 عرضه شده است. اما این سال هنوز به پایان نرسیده، در واقع، در چهار ماه آخر این سال، بازی‌های بزرگ و مهمی عرضه می‌شوند که انتظارات از آن‌ها بسیار بالاست و البته صبر کردن برای آن‌ها کار سختی است. با هم مروری به 10 بازی مهم پایان سال 2018 می‌اندازیم.

 


Spider-Man

پلی استیشن 4 به دلیل بازی‌های انحصاری بی‌نظیرش توانسته در نسل هشتم بی‌رقیب باشد. در ابتدای سال، شاهد عرضه دو بازی زیبای God of War و Detroit: Become Human بودیم و در انتهای سال نیز بازی Spider-Man برای این کنسول عرضه می‌شود. بازی Spider-Man برداشتی جدید و متفاوت از کامیک‌بوک‌های مارول است و قرار است به بهترین شکل ممکن، گیمر را در نقش مرد عنکبوتی قرار دهد. پیش‌نمایش‌ها از بازی فوق‌العاده بوده و گشت و گذار در نیویورک به عنوان مرد عنکبوتی، هیچ‌گاه اینقدر جذاب و سرگرم‌کننده نبوده است.

تاریخ عرضه: 16 شهریور



 

Shadow of the Tomb Raider

قسمت سوم سری جدید بازی‌های Tomb Raider این بار لارا کرافت را به جنگل‌های آمریکایی جنوبی و شهر افسانه‌ای پایتیتی می‌برد تا لارا از یک آخرالزمان مایانی که خود باعث آن شده، جلوگیری کند. بازی Shadow of the Tomb Raider، دوازدهمین بازی از سری Tomb Raider است و این بار، دنیایی بازتر با چالش‌ها و مأموریت‌های جانبی دارد و مخفی‌کاری نقش مهمی در گیم‌پلی بازی دارد.

تاریخ عرضه: 23 شهریور

 


Battlefield V

پس از موفقیت Battlefield 1 و در عین حال، واکنش‌های به شدت منفی به بازی Star Wars Battlefront II، استودیو DICE با رویکرد متفاوتی به سراغ بازی جدید Battlefield V رفته است. در بازی Battlefield V، این سری بار دیگر به جنگ جهانی دوم بازگشته است اما این‌بار خبری از DLCهای گران‌قیمت حاوی مپ و محتوای جدید نیست، بلکه تمام DLCهای بازی رایگان خواهند بود و خریدهای درون‌برنامه‌ای، محدود به لوازم تزئینی هستند. همانند Battlefield 1، بازی Battlefield V نیز دارای بخش داستانی است و گیم‌پلی بخش چندنفره، از همیشه هیجان‌انگیزتر به نظر می‌رسد.

تاریخ عرضه: 27 مهر

 


Call of Duty: Black OPS 4

برخلاف EA، اکتیویژن همچنان روی سیاست‌های خود در بخش آنلاین پافشاری می‌کند. بازی Call of Duty: Black Ops 4، همانند دیگر عناوین سری Call of Duty، دارای بخش چندنفره چندلایه و جذابی است که به مرور با عرضه DLCهای مختلف، به‌روز خواهد شد؛ DLCهایی که حتی نمی‌توانید آن‌ها را جداگانه بخرید و چاره‌ای جز خریدن Season Pass بازی ندارید. همچنین، Black Ops 4 فاقد بخش داستانی است و به جای آن، مود جدید Blackout اضافه شده که در واقع همان مود بتل رویال است که این روزها به شدت طرفدار دارد.

تاریخ عرضه: 20 مهر

 


Red Dead Redemption 2

بدون شک بازی Red Dead Redemption 2 را می‌توان بزرگ‌ترین بازی سال دانست، تا جایی که عجیب است دیگر استودیوها جرأت کرده‌اند و بازی‌های خود را در پاییز عرضه کرده‌اند. بازی Red Dead Redemption هنوز هم بازی بزرگ و جذابی است و Red Dead Redemption 2 قرار است از آن هم بزرگ‌تر و بهتر باشد. پیش‌نمایش‌های بازی نیز مخاطبان و طرفداران را مدهوش کرده‌اند. هنوز باورکردنی نیست که این بازی قرار است برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه شود اما می‌دانیم که پس از عرضه آن، دیگر بازی‌ها تا حد زیادی فراموش خواهند شد.

تاریخ عرضه: 6 آبان

 


FIFA 19

این که هر سال شاهد عرضه یک بازی فیفا باشیم طبیعی است و این بازی در دنیای بازی‌های ورزشی کاملا بی‌رقیب است. آنچه که باعث شده تا فیفا 19 بسیار هیجان‌انگیز باشد، اضافه شدن لایسنس لیگ قهرمانان اروپا و مودهای جدید بازی است. EA Sports وعده‌های زیادی برای این بازی داده و احتمالا شاهد بهترین شبیه‌ساز فوتبال خواهیم بود.

تاریخ عرضه: 6 مهر

 


Forza Horizon 4

هیچ شکی نیست که سری بازی‌های Forza چه در زمینه شبیه‌سازهای مسابقات اتومبیل‌رانی چه در زمینه مسابقات خیابانی، بی‌رقیب هستند. امسال نیز نوبت بازی Forza Horizon 4 است تا بار دیگر لذت مسابقات خیابانی را به کاربران ایکس باکس وان و ویندوز 10 هدیه دهد. علاوه بر اینکه تمام جوانب این سری بهبود پیدا کرده، در این بازی شاهد تغییر فصل نیز خواهیم بود که منجر به شرایط آب و هوایی متفاوتی می‌شود.

تاریخ عرضه: 10 مهر

 


Assassin's Creed Odyssey

پس از ریبوت سری Assassin's Creed با بازی Origins، این سری با بازی Assassin's Creed Odyssey به یونان باستان می‌رود. بازی Odyssey علاوه بر حفظ ویژگی‌های Origins، بیشتر به سمت نقش‌آفرینی میل کرده است و این بار می‌توانید از بین دو شخصیت اصلی بازی یکی را انتخاب کنید. Odyssey نه تنها عنوانی جاه‌طلبانه برای سری Assassin's Creed است، بلکه نقش مهمی در تعیین آینده این سری دارد.

تاریخ عرضه: 13 مهر

 


Fallout 76

قسمت جدید سری بازی‌های محبوب Fallout، این‌بار رویکردی متفاوت دارد. اگرچه بازی Fallout 76 هنوز یک بازی نقش آفرینی است، اما المان‌های بقا در آن به شدت پررنگ‌تر شده‌اند و مهم‌تر از همه، یک بازی آنلاین است و رابطه شما با دیگر بازیکن‌ها، نقش مهمی در بازی دارد. بازی Fallout 76 یکی از موردانتظارترین عناوین سال است که تجربه کاملا متفاوتی را از دنیای Fallout ارائه می‌دهد، تجربه‌ای که قطعا طرفداران سری را خرسند خواهد کرد.

تاریخ عرضه: 23 آبان



Super Smash Bros. Ultimate

سری Smash Bros، محبوب‌ترین سری بازی‌های مبارزه‌ای نینتندو است و جای آن تا کنون در کنسول نینتندو سوییچ به شدت خالی بود. بازی Super Smash Bros. Ultimate جدیدترین عنوان در این سری است که بزرگ‌ترین مجموعه از کاراکترهای تاریخ این بازی را گردهم آورده است و تا مدت‌ها، انتخاب اول دارندگان نینتندو سوییچ خواهد بود.

تاریخ عرضه: 16 آذر

 

به نظر شما کدام بازی موفق‌تر خواهد بود؟ منتظر کدام بازی هستید؟ آیا عنوانی را در نظر دارید که در این لیست غایب است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها: معرفی بازی
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.