بهترین لوازم جانبی نینتندو سوییچ

بهترین لوازم جانبی نینتندو سوییچ

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 7 ماه و 9 روز پیش

کنسول نینتندو سوییچ، بیشتر از یک سال است که به بازار آمده و توانسته دنیای گیم را تحت تأثیر قرار دهد؛ امری که از یک محصول نینتندو انتظار داریم. این کنسول دوگانه، ظرفیت‌های زیادی دارد و لوازم جانبی متعدد و به شدت متنوعی برای آن عرضه شده که در تجربه کار با آن به شدت تأثیر دارند. با هم نگاهی به بهترین و ضروری‌ترین لوازم جانبی نینتندو سوییچ می‌اندازیم.

 

قاب مخصوص Joy-Con

کنترلر Joy-Con بسیار کوچک است و این مسئله، هنگام انجام بازی‌های چندنفره، ممکن است برای عده‌ای آزاردهنده باشد. یکی از بهترین راه‌حل‌ها، خریدن قاب‌های مخصوص Joy-Con است که باعث می‌شوند تا این کنترلر تا حدودی تبدیل به یک کنترلر معمولی شود. با گذاشتن Joy-Con در این قاب‌ها، شما به راحتی می‌توانید مانند یک کنترلر معمولی با Joy-Con کار کنید. پیشنهاد ما، FastSnail Joy-Con Grip است که می‌توانید آن را از اینجا خریداری کنید.

 

محافظ صفحه

نینتندو سوییچ، یک کنسول قابل حمل است و می‌توانید آن را همه‌جا با خود ببرید و بازی کنید. این مسئله ممکن است باعث شود که نینتندو سوییچ در معرض ضربه و خط و خش قرار گیرد، پس بهتر است که به فکر محافظی برای صفحه نمایشگر آن باشید. پیشنهاد ما، محافظ صفحه OTVO است. این محصول، دارای درجه سختی 9H است و شفافیت 99.9 درصد دارد و از کنسول شما در برابر ضربه، گرد و غبار و خط و خش محافظت می‌کند. برای خرید این محصول، به اینجا مراجعه کنید.

 

استند

اگرچه کنسول نینتندو سوییچ دارای یک استند کوتاه است تا بتوانید همه‌جا از آن استفاده کنید، اما این استند را نمی‌توانید در سطوح غیرهموار استفاده کنید و البته در این صورت امکان شارژ کنسول را نیز ندارید. کمپانی HORI تحت نظارت نینتندو یک استند مخصوص برای نینتندو سوییچ طراحی کرده است که با آن می‌توانید سوییچ را در ارتفاع و زاویه دلخواه خود بازی کنید. این استند دارای سه زاویه 30، 50 و 60 درجه است و به راحتی جمع می‌شود. هم‌چنین، فضایی را در پایین کنسول باز می‌گذارد تا بتوانید کنسول را از پایین شارژ کنید.

 

کیف

در دنیای پرتحرک امروز، داشتن یک کیف خوب برای حمل کنسول، آن هم کنسولی مانند نینتندو سوییچ، ضروری به نظر می‌رسد. کیف Traveler Deluxe مخصوص نینتندو سوییچ، دارای بدنه‌ای مقاوم و محکم است و فضای کافی برای سوییچ، لوازم جانبی و بازی‌های آن را دارد و انتخاب خوبی برای شماست. برای خرید این محصول، به این‌جا مراجعه کنید.

 

کنترلر

اگرچه Joy-Con کنترلر فوق‌العاده جذاب و متفاوتی است و با قرار دادن یک جفت آن در یک قالب، می‌توانید با آن مانند یک کنترلر معمولی بازی کنید، اما شاید متوجه شده باشید که انجام بازی‌های شوتر، مخصوصا بازی‌هایی چون Doom و Wolfenstein II با Joy-Con کار راحتی نیست. پس اگر انجام این بازی‌ها برای شما مهم است، پیشنهاد می‌کنیم که کنترلر پرو نینتندو سوییچ را تهیه کنید که بهترین کنترلر برای این کنسول است و به راحتی با کنترلرهای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان رقابت می‌کند و البته، تمام قابلیت‌های Joy-Con از جمله موتور لرزشی HD، حسگر حرکتی و پشتیبانی از Amiibo را برخوردار و عمر باتری آن 40 ساعت است! برای خرید این محصول، به اینجا مراجعه کنید.

 

استند شارژ

Joy-Con عمر بسیار بالایی دارد و با هر بار شارژ تا 19 ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. اگرچه این کنترلر را می‌توانید با اتصال به سوییچ شارژ کنید، اما اگر بیش از یک جفت از آن دارید، بهتر است که یک استند شارژ مخصوص Joy-Con تهیه کنید. پیشنهاد ما استند شارژ HORI است که با نظارت نینتندو ساخته شده و فضای کمی را نیز اشغال می‌کند. برای خرید این محصول، به اینجا مراجعه کنید.

 

SD Card

کنسول نینتندو سوییچ تنها 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. اگرچه این مقدار برای انجام بازی‌های کوچک و مستقل این کنسول کافی است و بازی‌هایی که به صورت فیزیکی عرضه می‌شوند، فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند، اما بازی‌های بزرگ‌تری مانند Doom به فضای بیشتری احتیاج دارند. برای افزایش فضای داخلی نینتندو سوییچ، باید از میکرو SD استفاده کنید و انتخاب ما، کارت SanDisk SDXC است که سرعت بسیار بالا و 64 گیگ حجم دارد. برای خرید این محصول به اینجا مراجعه کنید.

 

برای خرید انواع لوازم جانبی نینتندو سوییچ به این‌جا مراجعه کنید.

برچسب ها: Switch, از صفر تا 100
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.