بهترین هدست های کنسول ایکس باکس وان

بهترین هدست های کنسول ایکس باکس وان

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 10 ماه و 29 روز پیش
حتما همه ما یک‌بار به سراغ سایت‌های مختلف برای انتخاب یک هدفون خوب رفته‌ایم و در انتها، با لیستی گنگ و بی انتها از برند‌ها و مدل‌های مختلف هدفون روبرو شده‌ایم. بازار تجهیزات صدا در طی چند سال اخیر آن‌قدر متنوع و غنی شده است که انتخاب یک محصول مناسب در این بازار، یک ماموریت غیر ممکن است.

حال در این مقاله قصد داریم تا برای دارندگان کنسول‌ ایکس باکس وان ، لیستی از بهترین‌ هدفون‌های موجود در هر شاخه را گردآوری کنیم و از سردرگمی شما همراهان لوکتو جلوگیری کنیم.

دقت داشته باشید که این مقاله برای هدفون‌های مخصوص بازی تهیه شده است و مخاطبان اصلی این مطلب، بازیکنانی هستند که می‌خواهد با هدفون‌های گیمینگ خود، صدای پای دشمن را بشنوند، نه سمفونی نهم بتهوون.

البته که گوش دادن به موسیقی با این هدفون‌ها لذت بخش خواهد بود، اما با توجه به ساختار و نحوه طراحی این هدفون‌ها، انتظار دقت صدای بالا را از آن‌ها نداشته باشید.

همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ضرب المثل "هرچی پول بدی آش می‌خوری" در مورد این مقاله صادق است و کیفیت این هدفون‌ها، ارتباط مستقیمی با قیمت درج شده روی جعبه محصول آن‌ها دارد.

نکته: در صورتی که شما از نسخه اصلی کنترلر Xbox One استفاده می‌کنید، نیاز به خرید آداپتور جداگانه‌ای برای اتصال هدفون به کنترلر دارید، چرا که این دستگاه فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است.

دقت داشته باشید که این لیست با توجه به فاکتور‌های قیمت، کیفیت و ماندگاری هدفون چیده شده است. همچنین شاید پیدا کردن هدفون های این لیست در بازار ایران کمی سخت باشد.


Razer Kraken V2

در رنج قیمت هدفون‌های صد دلاری، شاید بتوان Razer Kraken V2 را سلطان بی چون و چرای هدفون‌های گیمینگ نامید. چرا که این هدفون می‌تواند با ارائه صدای بیس خوب و واضح، تجربه معرکه‌ای از بازی کردن را برای شما به ارمغان بیاورد. میکروفن این هدست مجهز به سیستم حذف نویز محیطی بوده و می‌تواند در چت کردن با هم تیمی‌ها به شما کمک شایانی کند.


کیفیت ساخت این هدست در بالاترین حد ممکن خود قرار دارد و نمی‌توان ایراد خاصی را به آن وارد کرد. فریم آلومینیومی هدست، زیبایی آن را دو چندان کرده است و سبک وزن بودن آن، تحمل طولانی مدت این هدست را آسان کرده است.

Turtle Beach Elite Pro Tournament

شاید تا پیش از خواندن این مقاله، اسم برند Turtle Beach را نشنیده باشید؛ اما بگذارید خیالتان را راحت کنیم، چرا که این برند امریکایی یکی از بهترین سازندگان تجهیزات صدا در دنیا به شمار می‌رود و هدفون‌های این شرکت در گوشه و کنار تمامی مسابقات حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیک دیده می‌شود. کاسه‌های این هدفون کاملا قابل تنظیم است و برای بهترین بهره‌وری و راحتی در گوش طراحی شده است. سازندگان این هدفون افراد عینکی مثل من را نیز فراموش نکرده‌اند و دسته‌های این هدفون قابلیت تنظیم برای افراد عینکی را نیز داراست. صدای خروجی این دستگاه فوق العاده شفاف بوده و سطح صدای بیس و میدرنج در این هدفون به خوبی بالانس شده است. صدای فراگیر ۷.۱ نیز به شما کمک می‌کند تا هر صدای کوچکی در بازی را به راحتی بشنوید و بتوانید به آن عکس‌العمل نشان دهید. به لطف همین موضوع، می‌توانید صدای چت را کاملا از صدای بازی جدا کنید تا صحبت کردن با هم تیمی‌ها، اختلالی در بازی شما ایجاد نکند.


Astro Gaming A50

شاید طراحی عجیب و غریب این هدفون به مزاج خیلی از افراد خوش نیاید؛ اما نباید از کیفیت ساخت فوق العاده این هدفون به راحتی گذشت. همچنین داک بسیار عالی این هدفون، می‌تواند لذت استفاده از آن را چند برابر کند. زمانی که بخواهید از این هدفون به صورت بی‌سیم استفاده کنید، داک این دستگاه نقش یک فرستنده وایفای را برای شما ایفا می‌کند و می‌توانید تا فاصله ۸ متری از داک، بدون هیچ مشکلی از هدفون استفاده کنید. همچنین این داک نقش شارژر بی‌سیم را برای این هدفون ایفا می‌کند.


شاید کیفیت صدای این هدفون در حد بقیه موارد در این لیست نباشد، اما صدای فراگیر ۷.۱ و اتصال بی‌سیم بدون نقص آن، باعث حضور A50 در این لیست شده است.

Corsair HS50

وقتی که بحث قیمت در میان باشد، تقریبا هیچ هدفونی قابلیت رقابت با HS50 را ندارد. درست است که در این هدفون شما قابلیت‌هایی مانند صدای ۷.۱ یا تقویت کننده بیس را در اختیار ندارید، اما می‌توانید مطمئن باشید که با یکی از بهترین هدفون‌های استریو بازار روبرو هستید. قالب چرمی کاسه‌های این هدفون، به راحتی روی گوش شما جای می‌گیرد و استفاده از این هدفون به هیچ وجه گوش شما را خسته نخواهد کرد. همچنین جدا شدن میکروفن به شما اجازه می‌دهد تا از این هدفون در هر شرایطی استفاده کنید و موارد مصرف آن محدود به گیمینگ نخواهد بود.


Senheiser GSP 600


شرکت آلمانی سنهایزر بدون شک بهترین و غنی‌ترین سبد هدفون را در کل جهان در اختیار دارد، اما هدفون‌های این شرکت برای بازی کردن مناسب نیستند و بیشتر برای DJ ها و آهنگ‌ساز‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند.

 سنهایزر با توجه به رشد انفجاری بازار بازی‌های ویدیویی، با هدفون GSP 600 بخت خود را در این بازار امتحان کرد و نتیجه‌کار، یک هدفون مخصوص بازی فوق العاده است.


با شنیدن صدای خروجی این هدفون، دهانتان از تعجب باز خواهد ماند و دقت صداهای بیس، میدرنج و های رنج این هدفون شما را شگفت زده خواهد کرد.. همچنین قابلیت حذف نویز محیطی این دستگاه به نحو احسنت طراحی شده است تا هیچ چیزی نتواند تمرکز شما را به هم بریزد.

مموری فوم به کار رفته در کاسه‌های این هدفون، بعد از یک ساعت استفاده به فرم گوش شما در خواهند آمد تا راحتی هرچه تمام‌تر برای شما فراهم گردد و پایه‌های دستگاه نیز به نحوی طراحی شده‌اند که کاربر بتواند تمام قسمت‌های آن را شخصی سازی کند.

تنها موردی که باعث می‌شود این هدفون در صدر لیست ما قرار نگیرد، قیمت بسیار بالای آن است.

Lucid Sound LS35X
کمپانی Lucid Sound به تازگی از هدست LS35X رونمایی کرده که اولین هدستی است که به صورت مستقیم و بدون سیم، به کنسول اکس باکس وان و البته، پروژه اسکورپیو متصل می‌شود و نحوه ارتباط آن با کنسول، همانند کنترلر است و از همان تکنولوژی استفاده می‌کند.

همچنین، این هدست با ویندوز 10 نیز سازگار است و اگر کامپیوتر شما از تکنولوژی بی‌سیم اکس باکس بهره می‌برد، می‌توانید این هدست را بدون استفاده از آداپتور، به کامپیوتر متصل کنید.


Xbox One Streo Headset

با هدست استریو اکس باکس وان، نسخه از صدای استریو لذت ببرید و خود را در بازی، فیلم، سریال یا موسیقی مورد علاقه خود غرق کنید. این هدست بسیار راحت و سبک است و روی گوش شما قرار می‌گیرد.

- سازگار با تمام کنترلرهای بی‌سیم اکس باکس

- این محصول شامل آداپتور استریو قابل جداسازی است که به شما قابلیت کنترل صدا، قطع صدا و تنظیم صدای بازی و چت را می‌دهد.

- تجربه صدای عالی برای بازی و چت

- میکروفون تک جهت برای دریافت صدای واضح

- طیف صدا با برد کامل (20 Hz – 20 kHz) برای بیس عمیق و صدای واضح حتی در فرکانس‌های بالا

برای خرید انواع لوازم جانبی ایکس باکس وان به فروشگاه PSPro مراجعه کنید.
برچسب ها: ایکس باکس وان
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.