تاریخ انتشار بازی Firewatch برای نینتندو سوئیچ مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Firewatch برای نینتندو سوئیچ مشخص شد

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 3 ماه و 27 روز پیش

همینطور که زمان می‌گذر، بازی‌های بیشتر و بهتری برای کنسول محبوب نینتندو سوئیچ تایید و منتشر می‌شوند. به تازگی استودیو Campo Santo اعلام کرد که عنوان ماجراییشان که در سال 2016 منتشر شده بود،  Firewatch، به زودی برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.


 


جالب اینجاست که مثل همیشه «به زودی» زمان زیادی نیست و اینبار برای اینکه دستگاهتان را بردارید و مشغول به تجربه Firewatch بر روی آن شوید، فقط نیاز است تا تاریخ 26 آذر ماه (17 دسامبر) صبر کنید. بازی توسط ناشر Portland، برای دستگاه نینتندو منتشر خواهد شد. بازی Firewatch اوایل سال 2018 برای سوئیچ معرفی شد و مدت پورت شدن بازی کمی بیشتر از حد انتظار زمان برد.


 


تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوئیچ بازی در توییتی توسط سازندگان مشخص شد:


«بازی Firewatch  به زودی و در تاریخ 17 دسامبر برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد،‌ ما در آمریکا، اروپا، استرالیا و ژاپن خواهیم بود»


 


بازی Firewatch در سال 1989 جریان دارد و شما را در نقش هنری (Henry) به صداپیشگی ریچارد سامر (Richard Sommer) قرار می‌دهد. فردی که گذشته‌ای پر دردسر داشته و حالا به دنبال یک زندگی نو با شغلی جدید است. بازی در طبیعت وحشی ایالت وایومینگ جریان دارد و به غیر از هنری شخصیت‌های مهم دیگری هم در بازی حضور خواهند داشت. دلایلا (Delilah) به صداپیشگی کیسی جونز (Cissy Jones) فردی است که هنری مدام از طریق بیسیم با او در ارتباط است. بازی به طور رسمی در فوریه سال 2016 برای رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌ استیشن 4 منتشر شد و بعد در سپتامبر همان سال برای کنسول ایکس باکس وان هم عرضه شد.


 


Firewatch اولین عنوان ساخته شده توسط استودیو Campo Santo بود، و تقریباً با نمرات و نقد‌های خوب یک عنوان موفق تبدیل شد. این بازی تا به حال بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.


جالب است بدانید که فیلمی بر اساس بازی  Firewatch توسط Good Universe در دست ساخت است. این شرکت تهیه کنندگی فیلم ترسناک و موفق Don't Breathe و فیلم Last Vegas را نیز به عهده داشت.


عنوان بعدی این استودیو موفق، بازی In The Valley Of Gods است که در مراسم The Game Awards سال گذشته رونمایی شد.

برچسب ها: Firewatch
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.