تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 فاش شد

تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 فاش شد

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
5 سال و 1 ماه و 18 روز پیش

سونی هر سال در E3 حضور پیدا می کند تا جدیدترین عناوین خود را به نمایش بگذارد. اما توسعه پلی استیشن 5 و دیگر برنامه‌ها موجب شدند تا این شرکت برنامه کنفرانس E3 2019 خود را کنسل کند.



طرفداران سخت هیجان زده هستند که انحصاری‌های درحال توسعه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 چه زمانی منتشر می‌شوند. یکی از این بازی‌ها، بازی The Last of Us 2 استودیو ناتی داگ است.


بازی The Last of Us 2 دنباله نسخه سال 2013 کنسول پلی استیشن 3 محسوب می‌شود که ریمستر آن مدتی بعد برای پلی استیشن 4 منتشر شد. در رویداد PlayStation Experience چند سال قبل سونی به صورت غیرمنتظره بازی 2 The Last of Us را با تیزری جذاب و فوق العاده معرفی کرد و سپس در E3 2018 با یک تریلر ناب موجب شادی طرفداران شد.


در حالی که سونی بازیThe Last of Us Part 2  را انحصاری پلی استیشن 4 می‌داند اما برخی معتقدند ممکن است این بازی برای پلی استیشن 5 منتشر شود. یک خرده فروشی به نام LawGamers در کشور پرو به صورت اتفاقی تاریخ انتشار این بازی مهم پلی استیشن 4 را آشکار کرد. اگر این خرده فروش به حقیقت اشاره کرده باشد، بازی در اکتبر 2019 یعنی پاییز سال جاری منتشر خواهد شد.

 

LawGamers  به صورت رسمی تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 را تایید نمی‌کند و حتی شرکت سونی و ناتی داگ نیز واکنشی نشان نداده‌اند.


بازی The Last of Us 2 یکی از چند انحصاری مهم همچون بازی Death Stranding است که بدون تاریخ انتشار باقی مانده است. پیش بینی می‌شود با نزدیکی به زمان رونمایی پلی استیشن 5، سونی برنامه ای برای انتشار عناوین مورد بحث در سال جاری روی PS4 داشته باشد.


به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا ناتی داگ و سونی با تریلری تاریخ انتشار را مشخص سازند و طرفداران نیز به حقیقت پی ببرند.

برچسب ها: The Last Of us 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.