ترفند‌های مهم بازی Far Cry: New Dawn

ترفند‌های مهم بازی Far Cry: New Dawn

محمدجواد عبداللهی‌ پور محمدجواد عبداللهی‌ پور
5 سال و 2 ماه و 4 روز پیش

بازی Far Cry New Dawn به طور رسمی دنباله‌ای برای نسخه پنجم سری است. اما طرفداران فرانچایز تا همینجا هم متوجه تفاوت‌های بازی اول، با New Dawn شده‌اند. همانطور که می‌دانید بازی Far Cry 5 با یک بمباران هسته‌ای که زمین را ویران کرد، به اتمام رسید و حالا با New Dawn به 17 سال بعد از اتفاقات بازی Far Cry 5 سفر خواهیم کرد. اما اینبار فضایی پسا‌آخر‌الزمانی را در منطقهCounty  Hope شاهد هستیم. این تغییرات فقط در فضاسازی بازی ظاهر نمی‌شوند و می‌توانید با یک نگاه ساده به بازی Far Cry: New Dawn متوجه تفاوت‌های آن با 17 سال قبل شوید، تمامی این اتفاقات و تغییرات را هم می‌توان به گردن بمب‌های هسته‌ای انداخت. اما تفاوت‌ها مختص به محتوای داستانی و درونی بازی نیستند و در بخش گیم پلی هم شاهد تغییراتی اساسی هستیم که بازی را کمی برای بازیکنان عنوان Far Cry 5 هیجان انگیز خواهد کرد.

 

اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم، شهر Prosperity و قابلیت‌های آن است. اینبار در نسخه جدید از فرانچایز پر فروش Far Cry  شاهد این هستیم که برای اولین بار مقر فرمانده‌ای مهمی را در اختیار داریم و می‌توانیم آن را به راحتی ارتقا دهیم و برای مقابله با افراد گروه Highwaymen، ارتقا شهر یک عمر الزامی است.

 

حالا که صحبت از Highwaymen ها شد بهتر است نگاهی به این گروه عجیب هم داشته باشیم. فرقه‌ای خاص که شباهت زیادی به راهزنان‌ معروف دنیای Mad Max دارند و توسط دو خواهر دوقلو، یعنی میکی (Mickey) و لو (Lou) رهبری می‌شوند. این افراد قصد دارند تا بر منطقه سلطه پیدا کنند و هرکسی که سر راهشان بایستد را خواهند کشت.

 

شما در بازی زمان زیادی را صرف گشتن به دنبال تجهیزات و قطعات خواهید کرد و این کار برای ساخت سلاح‌های جدیدتر و قدرتمند‌تر ضروری است، چرا که با این سلاح‌ها می‌توانید آدم‌ بد‌های قوی تری را از پا در بیاورید. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که ،مگر کشتن چند نفر از آدم‌های Highwaymen، چقدر می‌تواند سخت باشد، که نیاز به سلاح قدرتمند داریم. بهتر است در این مورد بگوییم که به لطف سیستم سطح بندی دشمنان، حالا برای شکست دادن افراد با سطح بالاتر از خودتان قطعاً بهه سلاح قدرتمند نیاز خواهید داشت.

با این حال، آغاز بازی Far Cry: New Dawn، با تفکر از این که این عنوان دنباله Far Cry 5 است، کمی دلسرد کننده خواهد بود، مکانیک‌های جدید بازی می‌توانند در مواقعی گیج کننده باشند و سیستم‌های سطح بندی جدید قطعاً کمی برایمان ناآشنا خواهد بود، از همین رو ما تمام سیستم‌ها و مکانیک‌های جدید را بررسی کردیم و با این مقاله قصد داریم تا به شما کمک کنیم تا بتوانید با خیال راحت رهبری گروه را به عهده بگیرید و منطقه Hope را به کمک همراهانتان از شر افراد فرقه Highwaymen پاکسازی کنید.

 



اینبار همه چیز درباره اتانول است

در بازی Far Cry: New Dawn چیز‌های زیادی وجود دارد که باید برای به دست آوردنشان تلاش می‌کنید، قطعه‌های خاص، تجهیزات، گیاهان و... اما در این میان مهمترین چیزی که باید برایتان در اولویت قرار بگیرد، اتانول است. اتانول واحد اصلی پول در بازی است و شما برای ارتقا دادن شهر Prosperity به مقدار قابل توجهی اتانول نیاز خواهید داشت. از آنجایی که Prosperity مرکز فرماندهی گروه شماست، ارتقا‌ آن یک عمر اجتناب ناپذیر است و باید برای پیشرفت داستان آن را ارتقا دهید. در Prosperity بخش ‌های مختلفی وجود دارد که با بالا بردن سطح هر کدام از این بخش‌ها میتوانید آیتم‌های و قابلیت‌های بهتری را فعال کنید. تا اینجا می‌دانیم که اتانول مسئله اصلیمان در بازی است و به هر روشی که شده باید مقدار زیادی از آن را به دست بیاوریم.

 

نکته اصلی ماجرا، اینجاست که منابع اتانول بسیار محدود و البته کمیاب هستند و بهترین و اصلی‌ ترین راه برای به دست آوردن این ماده ارزشمند در بازی، حمله به پایگاه‌های دشمن است. همانطور که می‌دانید عنصر اصلی در این فرانچایز، پاکسازی پایگاه‌های دشمن است و مثل همیشه بعد از انجام این کار افرادی از گروهتان بر این منطقه تسلط پیدا خواهند کرد. با این کار مقدار اتانولی که در پایگاه باقی مانده است به شما خواهد رسید. اما در این بین، روش دیگری هم برای به دست آوردن اتانول از طریق پایگاه‌ها وجود دارد. برخلاف عناوین قبلی سری، در Far Cry: New Dawn، پایگاه‌‌های پاکسازی شده در امان نخواهند بود و دشمنان هر لحظه می‌توانند به این پایگاه ها حمله کنند و آن‌ها را از شما پس بگیرند. اما با توجه به قوانین Ubisoft در بازی سازی، اگر آن‌ها می‌توانند پس شما هم باید بتوانید. با پس گرفتن پایگا‌های از دست رفته می‌توانید مقدار قابل توجهی اتانول به دست بیاورید. اگر تمامی این پایگا‌ها را بدون به صدا در آمدن زنگ خطر و یا بدون دیده شدن پاکسازی کنید، می‌توانید چند برابر حالت اصلی اتانول کسب کنید.

 

روش بعدی برای به دست آوردن ماده با ارزش بازی، تانکر‌های حمل اتانول Highwaymenها است. نابود کردن این تانکر‌ها برای هدفی که در بازی دنبال می‌کنیم مفید است. اما دزدیدن آن‌ها زدن یک تیر در دو نشان است. این تانکر‌ها در سر تا سر محیط منطقه بازی یافت می‌شوند و می‌توانید هرگاه که آن‌ها را رویت کردید، دست به کار شوید.

 

آخرین روش برای به دست آوردن اتانول در بازی را می‌توان به supply drop‌ها اختصاص داد. این بسته‌ها که توسط هواپیما‌هایی که در آسمان رویت می‌کنید فرستاده می‌شوند، در واقع برای گروه Highwaymen هستند. اما شما می‌توانید از آن‌ها سریع‌تر دست به کار شوید و به سرعت با باز کردن بسته، اتانول موجود در آن را برای خودتان بردارید. در این بسته‌ها آیتم‌های دیگری جز اتانول هم می‌توانید پیدا کنید. در مواقعی رسیدن به این بسته‌ها کمی دشوار است و افراد Highwaymen زودتر به بسته می‌رسد، در این حالت می‌توانید به آن‌ها حمله کنید و محتویات بسته را از آن‌ها بگیرید. این افراد که با علامت‌‌ گرگ قرمز رنگ شناخته می‌شوند، در محیط بازی پرسه می‌زنند و آیتم‌های مفید محیط را از جسد‌ها و supply drop بر می‌دارند. در هنگام حمله به این مامور‌های خاص مواظب باشید، چرا که قدرتمند هستند و برای حفظ چیزی که به دست آورده‌اند سریعاً بعد از رویتتان نارنجک‌های دودزا پرتاب خواهند کرد.

 



ارتقای پایگاه‌ها برای دریافت پاداش

بازی Far Cry: New Dawn تاکید ویژه‌ای بر روی کار تیمی دارد. محیط‌های موجود در بازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانید دوباره در آن‌ها بازی کنید و لذت ببرید. با این تفاوت که در تجربه دوم، چالش، سخت تر و پاداش بیشتری خواهید داشت. سیستم جدید بازی به شما این امکان را می‌دهد که بعد از پاکسازی یک پایگاه بتوانید آن را بر روی حالت سخت تر قرار دهید و با یک چالش سخت مواجه شوید. حالا می‌توانید به همراه هم‌تیمی‌تان این پایگاه‌ را برای بار دوم پاکسازی کنید و اینبار دوبرابر پاداش دریافت کنید. جالب اینجاست که در بین این پاداش‌ها اتانول هم به چشم می‌خورد.

 

همانطور که اشاره کردیم، حالتی وجود دارد که می‌توانید در آن پایگاه را کاملا تسخیر نکنید و در این حالت افراد Highwaymen  دوباره محیط را کنترل می‌کنند و شما می‌توانید پایگاه را پس بگیرید. این حالت که "Salvage" نام دارد، به نوعی نشان می‌دهد که شما منابع مورد نیاز را برمی‌دارید و پایگاه را به حال خود رها می‌کنید. در این حالت همه چیز در پایگاه دوبرابر می‌شود، منابع، اتانول و البته دشمن‌ها. هنگامی که برای بار دوم دست به پاکسازی پایگاه می‌زنید، شاهد این خواهید بود که تعداد افرادشان بیشتر شده و همه آن‌ها در سطح بالاتری قرار دارند. اگر قصد دارید اینکار را انجام دهید بهتر است بدانید که fast travel و امکان برداشت مهمات و تجهیزات را از پایگاه از دست خواهید داد. اما اگر بتوانید دوباره پایگاه را پاکسازی کنید، پاداشی دوبرابر خواهید داشت و قابلیت‌های پایگاه دوباره برایتان فعال خواهد شد. این حالت را می‌توانید چندین بار تکرار کنید و هر بار پاداش بیشتری دریافت کنید.

بعضی از آیتم‌های خاص در بازی، به برخی از پایگاه‌ها مرتبط هستند و برای به دست آوردن این آیتم‌ها باید از حالت Salvage استفاده کنید. هنگامی متوجه وجود این آیتم‌ها می‌شوید که برای اولین بار پایگاه را پاکسازی کنید. در واقع بازی برای به دست آوردن برخی آیتم‌ها از شما می‌خواهد که یک پایگاه را در درجه سختی بالاتر پاکسازی کنید.

 



همه چیز در سیستم ساخت و ساز بازی مورد استفاده است

در بازی تقریباً هر چیزی را که نیاز دارید، می‌توانید بسازید، از سلاح‌های جدید گرفته تا ماشین‌های خاص و برای این کار فقط به مصالحی خاص نیاز خواهید داشت. با داشتن، نوار چسب، اعضای خاص اسلحه، مثل دوربین‌های متفاوت و سایر قطعات می‌توانید دست به کار شوید. تمامی این قطعات مورد نیاز را می‌توانید در سراسر محیط بازی پیدا کنید، پس یادتان باشد که هرچیزی را که می‌بینید بردارید، چرا که قطعاً به دردتان خواهد خورد. در کنار گشت و گذار کردن در محیط، با پاکسازی پایگاه‌های دشمن و انجام ماموریت‌های Treasure Hunt هم می‌توانید این قطعات خاص را به دست بیاورید. این ماموریت‌ها حالتی آشنا دارند، فعالیت Treasure Hunt شباهت زیادی به آیتم‌های جمع کردنی موجود در اکثر بازی ها دارد و با جمع کردن تمامی آیتم‌ها در بازی Far Cry: New Dawn می‌توانید به یک قطعه خاص برای ساخت اسلحه یا ماشین دست پیدا کنید.

 

برای ساخت سلاح‌های قدرتمند تر نیاز دارید تا بخش سلاح‌های Prosperity را به سطح دو، سه و یا حتی چهار برسانید، قطعاً هر چه سطح بالاتر برود قدرت سلاح نیز بالاتر خواهد رفت. این حالت برای ماشین‌ها و وسایل نقلیه موجود در بازی هم صدق می‌کند. شما می‌توانید در این بخش وسایل نقلیه خاص خودتان را بسازید و برای این کار نیاز به قطعه‌های مناسب دارید. به طور کلی بهتر است هرچیزی را که می‌توانید جمع کنید. برای جمع آوری بیشتر این قطعات، بهتر است قابلیت Lockpicking (باز کردن قفل) را بگیرید تا بتوانید گاوصندوق های قفل دار را به راحتی باز کنید و از محتویات درونش استفاده کنید. در این گاوصندوق‌ها اکثرا می‌توانید titanium پیدا کنید، که یکی از مهمترین لوازم برای ساخت و ساز است.

 

در رابطه با شکار، بهتر است بگوییم که هیچگاه نیاز ندارید که در بازی به شکار بروید. اما اگر از این فعالیت لذت می‌برید و دوست دارید که کمی شکار کنید، بهتر است زیاد شکار کنید. گوشت و پوست تمامی حیواناتی که شکار می‌کنید را می‌توانید با قطعات مخصوص ساخت و ساز مبادله کنید. این تبادل مختص به یکی از فروشگا‌های خاص نیست و می‌توانید با هرکسی که این کار را انجام می‌دهد، تبادل کالا داشته باشید. هر چه حیوانی که شکار می‌کنید قوی‌تر باشد قطعه‌ای که به دست می‌آورید ارزش بیشتری خواهد داشت. شکار راحت ترین راه برای به دست آوردن این قطعات نیست، اما اگر دوست دارید می‌توانید از این فعالیت هم برای به دست آوردن این قطعات خاص بهره ببرید.

 



شهر Prosperity را شکوهمند کنید

بهتر است هرچه زود تر با مرکز فرمانده‌ای که به نوعی همان خانه‌تان محسوب می‌شود آشنا شوید، چرا که این محیط برایتان بسیار حیاتی است. در Prosperity قسمت‌های مختلفی زیادی وجود دارد که با ارتقا هر کدام، تواناییتان در بازی را افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این، Prosperity جایی است که به شما اجازه می‌دهد در بین ماموریت‌ها و یا انجام یک فعالیت به آن برگردید و سلاح یا تجهیزات جدیدی که نیاز دارید را برای انجام فعالیت بردارید. بخش Weapons، به شما اجازه می‌دهد تا اسلحه‌های جدید بسازید، بخش Garage برای ساختن و تغییر وسایل نقلیه تعبیه شده است و بخش Infirmary برای ساخت کمک‌های اولیه و آیتم‌های مربوط به نوار سلامتی است. با جمع‌آوری قطعات خاص می‌توانید بخش‌های دیگری را هم ارتقا دهید که برای مثال، باعث می‌شود نوعی گیاه خاص در محیط شهر رشد کند.

 

اگر بخواهید همه چیز و همه بخش‌ها را همزمان به ارتقا کامل برسانید کمی دشوار است. پس بهتر است با توجه به سبک بازی‌تان اولویت بندی کنید و ابتدا بخش‌هایی که برای جلو بردن بازی به آن‌ها نیاز دارید را ارتقا بدهید. برای مثال اگر دوست ندارید دائما از جایی به جا دیگر بروید، بهتر است بخش Expeditions را در اولین فرصت ارتقا دهید تا بتوانید به محیط‌هایی که دوست دارید، fast travel کنید. بخش Training هم می‌تواند بسیار مفید واقع شود، با ارتقا این بخش قدرت کسانی که برایتان کار می‌کنند را افزایش می‌دهید و در واقع سطح کلی گروهتان افزایش پیدا می‌کند.

 

نکته جالبی که درون این بازی وجود دارد، کمی ذهن را به آخرین نسخه سری متال‌گیر می‌برد. در بخش داستانی بازی، شما می‌توانید پنج شخصیت مهم را نجات دهید و با آوردن آن‌ها به گروه خودتان، قدرت گروه را افزایش دهید. برای بخش داستانی فقط به دو نفر از این افراد خاص نیاز خواهید داشت، اما تلاش برای نجات هر پنج نفر اصلا کار سختی نیست و به راحتی می‌توانید آن‌ها را نجات دهید. این افراد که بخش‌های جدیدی را به مرکز فرماندهی اضافه می‌کنند، هر کدام در رشته خاص خودشان خبره هستند و هر پنج نفرشان قطعاً به دردتان خواهند خورد.

 



اطلاعات جمع کنید

همانطور که متوجه شدید، برای زدن ضربه‌های اساسی به Highwaymen و در نهایت دزدیدن اتانول‌شان به اطلاعات نیاز خواهید داشت و در دنیای پر هرج و مرج بازی چه راهی بهتر از صحبت کردن برای جمع آوری اطلاعات وجود دارد. ساکنان منطقه Hope همیشه برایتان اطلاعات خوبی سراغ دارند. سیستم جمع آوری اطلاعات با وجود کمی تفاوت، باز هم شباهت زیادی به نسخه قبلی بازی دارد. برای اینکه بتوانید بی دردسر از اتفاقات اطرفتان با خبر شوید، فقط کافیست تا به دنبال افرادی بگردید که یک علامت آبی رنگ بالا سرشان قرار دارد. به محض رویت این افراد، با آن‌ها وارد گفت و گو شوید. این افراد در رابطه با ماموریت‌ها و محیط‌های مهم در بازی به شما اطلاعات می‌دهند. این روش برای پیدا کردن پایگاه‌های دشمن، فعالیت Treasure Hunt و حتی افراد خاصی که نیاز به کمکتان دارند، بسیار موثر است. همانطور که اشاره کردیم این پنج نفر که نجاتشان می‌دهید، بسیار مفید هستند، اما بهتر است بدانید که عملیات‌های نجات فقط پنج بار رخ نمی‌دهد و شما می‌توانید افراد متخصص بیشتری را نجات دهید. این دوستان با وفا کارتان را آسان خواهند کرد و می‌توانند قسمت‌های خالی نقشه را برایتان پر کنند. یکی از آن‌ها با نام بین (Bean) می‌تواند به شما نقشه‌های خوبی ارائه دهد. البته بعد از اینکه بخش مربوط به او را ارتقا دهید. برای مثال، این نقشه‌ها می‌توانند مکان دقیق قطعات ارزشمند را برایتان مشخص کنند.

 



امتیاز ارتقا کسب کنید

مانند تمامی عناوین قبلی در این فرانچایز، می‌توانید باز هم با ارتقا دادن توانایی‌های خودتان، سطحتان را بالا ببرید و البته کار‌های عجیب و غریب انجام دهید. همانطور که می‌دانید این کار در تمامی بازی‌ها نیازمند امتیاز ارتقا یا همان Perk Point است. ارتقا دادن توانایی‌های شخصیت اصلی در بازی، می‌تواند اضافه کردن چند بخش برای حمل سلاح‌های بیشتر، اضافه کردن نوار سلامتی و یا حتی کمتر ضربه خوردن پس از سقوط از ارتفا باشد. همانطور که می‌دانید به دست آوردن  Perk Point در هیچ عنوانی ساده نیست. پس بهتر است با دقت به این بخش توجه کنید چرا که به طور کلی سه راه برای به دست آوردن این امتیازةهای ارزشمند وجود دارد.

 

ابتدا می‌توانیم به نجات دادن افراد بی گناه از دست افراد Highwaymen اشاره کنیم. این افراد را اغلب می‌توانید پشت ماشین‌های باربری در قفس‌های بزرگ پیدا کنید. این ماشین‌ها در تمام محیط Hope County پرسه می‌زنند. نجات دادن گروگان‌ها، به زبان دیگر کشتن تمامی افراد درون ماشین و البته افرادی که آن‌ها را اسکورت می‌کنند است. اما برخلاف ظاهری که دارد، این کار چندان هم سخت نیست. زمانی که اولین گروگان آزاد شد، شما امتیاز ارتقا را به دست خواهید آورد. خوب حواستان را جمع کنید که در تیر اندازی افراد اشتباه را نکشید چرا که امتیازتان را از دست خواهید داد.

 

روش دوم و سوم، کمی برایمان آشنا هستند. پیدا کردن مجله‌ها و انجام چالش‌های درون بازی، می‌توانند مقدار قابل توجهی امتیاز ارتقا برای شما به همراه داشته باشند. مانند عنوان قبلی سری، باز هم چالش‌هایی از قبیل کشتن تعدادی از افراد با سلاحی خاص را شاهد هستیم. انجام این دو کار برای به دست آوردن امتیاز ارتقا بسیار کار ساده‌ای خواهد بود.

 



حیوانات لانه دارند

همانطور که اشاره کردیم، شکار حیوانات در بازی تقریباً کار بیهوده‌ای است و بیشترین فایده‌اش معاوضه چیزی که به دست می‌آورید با قطعات ارزشمند، خواهد بود. برای اینکه وجود این حیوانات در بازی بیهوده نباشد، ما شاهد یک پدیده جدید در بازی هستیم، تعدادی از حیوانات را می‌توانید در بازی رویت کنید که آیتمی را در دهان گرفته‌اند و مسیری را طی می‌کنند. آن‌ها در محیط بازی پرسه نمی‌زنند و در واقع به سمت لانه‌شان در حال حرکت هستند. اگر می‌خواهید تا لانه این حیوانات را پیدا کنید، باید محتاطانه عمل کنید. از فاصله‌ای مناسب حیوان را دنبال کنید و مواظب باشید که زیاد به آن‌ها نزدیک نشوید. در اکثر مواقع لانه آن‌ها بسیار نزدیک است و سریعاً می‌توانید آن را با دنبال کردن حیوان پیدا کنید. بعد از پیدا کردن لانه، زیرکانه وارد شوید. در لانه آیتم‌های خاصی را می‌توانید پیدا کنید که در سیستم ساخت و ساز بازی برایتان مفید خواهند بود.

 



فعالیت Expedition

یکی از بخش‌هایی که با ارتقا دادنش لبخند بر روی لبانتان می‌آید، بخش Expeditions است. با ارتقا این بخش ماموریت‌های جدیدی برایتان باز خواهد شد که شما را به چالش می‌کشند. این ماموریت‌ها شباهت زیادی به پاکسازی پایگاه‌های دشمن دارند، با این تفاوت که هم شلوغ تر و بزرگتر هستند و هم سخت تر از تخلیه یک پایگاه خواهند بود. در این فعالیت شما باید محموله‌ای را از یک محیط محافظت شده بدزدید و به مکانی بیاورید که بتوانید محموله را با هلیکوپتر بردارید. مشکل اینجاست که این بسته‌ها مجهز به GPS هستند و همانطور که شما به آسانی آن‌ها را پیدا می‌کنید، افراد Highwaymen هم شما را در حال حمل محموله پیدا خواهند کرد. این ماموریت‌ها را می‌توانید چند بار در درجه سختی‌های متفاوت به اتمام برسانید. حتی می‌توانید از افرادی که برایتان کار می‌کنند هم کمک بگیرید یا، یکی از دوستانتان را در حالت چند نفره بازی، با خودتان به ماموریت ببرید. قطعاً پاداش چنین فعالیتی، خوب خواهد بود،‌پس بهتر است حتما به انجام این کار فکر کنید.

 



همه سزاوار پیشرفت هستند

تا اینجا متوجه شده‌اید که تعداد زیادی همراه و یار در بازی خواهید داشت. نکته جالب اینجاست که همه این افراد در گروه می‌توانند ارتقا پیدا کنند و با پیشرفت، قدرتشان افزایش پیدا خواهد کرد. برای بالا بردن سطح افرادی که برایتان می‌جنگند، باید آن‌ها را در مبارزه‌ها همراه خود ببرید. هرچه بیشتر بکشند، قوی تر خواهند شد و همین موضوع می‌تواند تاثیرات آن‌ها بر سبک بازی شما را بیشتر کند. این هم‌تیمی‌ها مانند شما، قابلیت‌های ویژه‌ای دارند که می‌تواند در تمامی حالت‌های بازی به کمکتان بیاید. این افراد هر کدام سبک خاص خودشان را دارند و بنابراین موضوع قابلیت‌های ویژه و تاثیراتشان بعد از ارتقا متفاوت خواهد بود. پس بهتر است ابتدا تمامی آن‌ها را خوب بررسی کنید و بعد هر کدام را که بیشتر دوست داشتید با خود به میدان مبارزه ببرید.

 



حالت رانندگی خودکار

زمانی که نقطه‌ای را در نقشه علامتگذاری می‌کنید، می‌توانید مشاهده کنید که خطی آبی رنگ مسیر را به شما نشان می‌دهد. علاوه بر حالت مسیریابی که بازی با علامتگذاری به شما می‌دهد، می‌توانید مشاهده کنید که گزینه‌ای برای حالت رانندگی خودکار وجود دارد. اگر این گزینه را انتخاب کنید، یکی از افرادتان مسیر را برای شما رانندگی خواهد کرد و شما می‌توانید از موقعیت برای سایر کار‌ها استفاده کنید. اما حالت رانندگی خودکار نوع دیگری هم دارد که در آن شما در جایگاه راننده می‌نشینید و شخصیتتان به طور خودکار رانندگی می‌کند، برای تیراندازی‌هایی که در حال حرکت رخ می‌دهند این سیستم بسیار موثر است و می‌توانید با تمرکز بر روی شلیک کردن، به سرعت افراد Highwaymen را از پا در بیاورید.

برچسب ها: Far Cry New Dawn
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.