تریلر جدید بازی Cyberpunk 2077

تریلر جدید بازی Cyberpunk 2077

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 9 ماه و 12 روز پیش

در پایان کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2018 با سورپریزی رو‌به‌رو شدیم. بعد از خداحافظی فیل اسپنسر ناگهان روی صفحه‌های نمایش سالن پیام‌های ارور پخش شد و صحنه طوری بود که گویی نمایشگر ها هک شده‌اند. این نمایش زیرکانه چیزی نبود جز تریلر رسمی Cyberpunk 2077. این عنوان توسط CD Project Red (سازنده‌ی سری محبوب Witcher) ساخته می‌شود ولی این بار خبری از هیولاهای جادویی نیست. تریلر را با هم ببینیم:

 

 

 

 

در ابتدا کاراکتر مردی می‌گوید که در بدترین شهر آمریکا زندگی می‌کند، جایی که آمار خشونت سر به فلک می‌کشد و بیش از هر جای دیگری مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند. ولی او اضافه کرد که با تمام این اوصاف همه دوست دارند در آن شهر زندگی کنند، زیرا شهرشان برای هرکس چیزی دارد. بعد از آن صحنه‌هایی دیدیم که در آن کاراکتر‌های رباتیک  بازی مشغول مبارزه، آرایش، بازی بیلیارد، مشت‌زنی به روبات‌ها، تیر اندازی، رانندگی و... در چشم انداز شهری آینده‌نگرانه بودند.

در این‌ جا راوی (که احتمالا کاراکتر اصلی بازی است) می گوید: «این شهر رویا هاست، و من هم رویاپرداز بزرگی هستم.»

متاسفانه این بار شاهد حضور گرالت نبودیم و او را در حال راندن ماشین‌های پرنده‌ی بازی ندیدیم! گویا او فعلا بازنشسته است، ولی در عوض دنیای خاق‌العاده‌ی دیگری داریم که تا بازگشت گرالت با آن سرگرم باشیم.

بازی Cyberpunk 2077 در کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 به نمایش گذاشته شد ولی تاریخ عرضه‌ی آن ذکر نشد.

0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.