تصاویر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

تصاویر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
4 سال و 9 ماه و 10 روز پیش

استودیو CD Projekt RED به تازگی و به قصد ارائه جزئیاتی تصاویری باکیفیت از مدل‌های شخصیت‌های بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرده است.


شرکت لهستانی CD Projekt RED در وب سایت رسمی بازی Cyberpunk 2077 این تصاویر را منتشر کرد. از شخصیت‌هایی که تصاویر آنها منتشر شده باید به شخصیت V، Royce، Brigitte، Placide و Jackie اشاره کرد.


اگرچه استودیو CD Projekt RED نمایش E3 2019 را روی یک رایانه شخصی قدرتمند اجرا کرد اما تیم توسعه وعده داده که بازی حتی روی کنسول‌های مقصد هم شگفت انگیز است. اجرا  بازی Cyberpunk 2077 روی رایانه شخصی بدان معنا نیست که باید نسبت به نسخه کنسولی ناامید شد.

 








این استودیو پیرامون نگرانی بازیکنان برای اجرا بازی Cyberpunk 2077 روی یک رایانه شخصی قدرتمند جهت دست یابی به گرافیک خیره کننده، بیان کرد که تیم توسعه هدف اصلی ساخت را کنسول قرار داده و از این رو بازیکنان در اجرا گیم پلی بازی موردبحث روی کنسول‌ها شگفت زده خواهند شد.


در ساخت بازی Cyberpunk 2077 سعی شده به کمک موتور گرافیکی بهینه RED Engine، گرافیک پویایی در روی تمامی پلتفرم‌های مقصد به نمایش درآید. بنابراین بازی Cyberpunk 2077  را می‌تواند علاوه بر کنسول‌های نسل فعلی، حتی در روی رایانه‌های شخصی با سخت افزار رده پایین هم گرافیکی شگفت انگیز داشته باشد.





بازیCyberpunk 2077  در 16 آوریل 2019 (28 فروردین 1399) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

برچسب ها: Cyberpunk 2077
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.