تمام اطلاعاتی که از بازی Star Wars: Jedi Fallen Order داریم

تمام اطلاعاتی که از بازی Star Wars: Jedi Fallen Order داریم

احمدرضا آوار احمدرضا آوار
5 سال و 6 روز پیش

مدت‌هاست که صحبت‌هایی درباره نسخه جدیدی از بازی Star Wars به گوش می‌رسد. عنوانی که به دست سازندگان Titanfall و Apex Legends در دست ساخت است و قرار است یک بازی کاملا تک‌نفره باشد! عنوانی که در E3 2018 توسط استودیوی سازنده تایید شد و از آن زمان، اطلاعات بسیار کمی از این بازی به دست طرفدارها رسیده است.

حال به تازگی در جریان مراسم Star Wars Celebration، استودیو Respawn اطلاعات جدیدی از این بازی را در اختیار رسانه‌ها گذاشته است که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.


با یک داستان فوق‌العاده روبرو هستیم

بازی Star Wars: Jedi Fallen Order قرار است روایتگر وقایع پس از Star Wars: Revenge of the Sith باشد. در این نسخه، امپراتور فرمان ۶۶ را صادر کرده است؛ این موضوع بدین معنی است که تمام Jedi ها باید شکار و کشته شوند! قرار است یکی از شخصیت‌های اصلی بازی، یک Padawan به نام Cal Kestis (بازی شده توسط کامرون مانهن (Cameron Monaghan)) باشد. او یکی از بازماندگان فرمان ۶۶ است و قرار است به دنبال گذشته خود گشته و تمرینات خود برای تبدیل شدن به یک Jedi تمام عیار را به پایان برساند.



گیم‌پلی بازی قرار است شبیه به فیلم‌های Star Wars باشد!

به گفته استیگ آسموسن (Stig Asmussen) کارگردان بازی، استودیو Respawn تمام تلاش خود برای تولید محتوایی درخور طرفداران این فرنچایز را به کار گرفته است. قرار است صحنه‌های نبرد با LightSaber همانند فیلم‌های Star Wars پیاده سازی شوند و گیم‌پلی بازی ترکیبی از مبارزات تن به تن و استفاده از قابلیت‌های مختلف باشد. همچنین پازل‌های بسیاری در دل بازی نهفته است. احتمالا قابلیت شخصی سازی اسلحه‌ها و کاراکتر نیز در این بازی گنجانده شده است.


بازیگر اصلی بازی تا پیش از این وجود خارجی نداشته است

استودیو Respawn برای تمایز خود از دیگر ساخته‌های Star Wars، کاراکتر کاملا جدیدی را وارد دنیای این فرنچایز کرده است. شخصیت اصلی بازی Cal Kestis، یکی از بازماندگان فرمان ۶۶ است که در حال فرار از نیروهای امپراتور و به دست آوردن قدرت‌های جدید است. صداگذاری این شخصیت به کامرون مانهن سپرده شده است. وی پیش از این سابقه حضور در سریال‌های تلویزیونی Shameless و Gotham را دارد.



زمان عرضه بازی مشخص شده است

بر طبق اعلام استودیو Respawn، بازی Star Wars: Jedi Fallen Order قرار است در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۸ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. نسخه‌ رایانه‌های شخصی قرار است از طریق پلتفرم Origin منتشر شود و خبری از عرضه آن برای دیگر پلتفرم‌ها نیست.


0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.