جزئیات بازی Assassin’s Creed Origins لیک شد

جزئیات بازی Assassin’s Creed Origins لیک شد

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 11 ماه و 14 روز پیش

پس از شایعات و لیک‌های فراوان، کمپانی Ubisoft اعلام کرد که قسمت جدید بازی Assassin’s Creed تا پایان ماه مارس 2018 عرضه خواهد شد.

کمپانی Ubisoft در گزارش مالی خود، از زمان عرضه بازی رونمایی کرد و در توییتر خود نیز اعلام کرده که با این بازی، عصر جدیدی آغاز خواهد شد.

آلن مارتینز، مدیر مالی کمپانی Ubisoft اعلام کرده که قسمت جدید بازی Assassin’s Creed، مانند بازی‌های Rainbow Six: Siege و The Division، یک بازی زنده خواهد بود. ایوس گویمو، مدیرعامل Ubisoft نیز اعلام کرده که قسمت جدید بازی به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد شد اما درباره عرضه سالانه سری جدید آن، اظهار نظر نکرد.

در تاریخ 9 مه بود که شایعه شد، قسمت جدید بازی Assassin’s Creed، پس از بازی Assassin’s Creed Syndicate، با نام Assassin’s Creed: Origins عرضه خواهد شد. با توجه به عنوان، بسیاری معتقدند که که Ubisoft تصمیم دارد تا این فرانچایز را کاملا ریبوت کند.

هفته پیش نیز شاهد لیک شدن تصاویری منتسب به این بازی بودیم که نشان می‌دهد بازی شباهت‌هایی با بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag دارد. پس زمینه مصری بازی نیز در سال 2016 لیک شد، زمانی که گفته می‌شد بازی Assassin’s Creed: Empire نام خواهد داشت.




اما لیک‌های بازی به همین جا ختم نمی‌شوند. ساعاتی پیش، یکی از اعضای تیم سازنده بازی، اخباری را از بازی به صورت مخفیانه منتشر کرده است. طبق گفته‌های این فرد، در بازی Assassin’s Creed Origins، شاهد برج‌های معروف بازی‌های قبلی نخواهیم بود.

از اولین بازی Assassin’s Creed، برج‌ها ابزار باز کردن قسمت‌های دیگری از مپ بازی بودند، اما سازندگان بازی، تصمیم گرفته‌اند تا المان اوپن ورلد بازی را بیشتر کنند، پس از همان ابتدا، بازی دارای یک مپ کامل خواهد بود و شما به کمک یک عقاب به نام Akhom، می‌توانید به شناسایی محیط پیرامون خود بپردازید.




همچنین، در بازی این امکان وجود دارد که سرپوش قهرمان بازی را به دلخواه بپوشید یا بردارید. این امکان شاید چندان مهم به نظر نرسد، اما همین ویژگی کوچک باعث سر و صدای طرفداران هنگام عرضه بازی‌های Assassin’s Creed III و Assassin’s Creed Syndicate شده بود.




در بازی شاهد یک قهرمان امروزی نیز خواهیم بود. اما این قهرمان امروزی، یک حشاشین تمرین دیده و حرفه‌ای است و با ربکا، شان و ویلیام ارتباط خواهد داشت. بازی در عصر امروزی نیز دارای اکشن سریع و هیجان انگیز خواهد بود و بخش مهمی از بازی در دنیای مدرن رخ خواهد داد.

بازی Assassin’s Creed Origins آغاز یک سه گانه جدید خواهد بود و قهرمان بازی در دو بازی دیگر این فرانچایز نیز حضور خواهد داشت که گفته می‌شود یکی از این دو بازی، در یونان رخ خواهد داد. ظاهرا Ubisoft کاملا بر ریبوت کردن سری مصمم است و حتی ممکن است که داستان بازی بین 1400 تا 1200 سال پیش از میلاد مسیح رخ دهد و در ارتباط با قطعه‌ای از سیب عدن خواهد بود.

اکشن بازی نیز تمرکز زیادی روی ضد حملات خواهد داشت و دیگر نمی‌تواند با زدن پشت سر هم دکمه حمله، دشمنان را از پا دربیاورید. دشمنان نیز باهوش‌تر شده و شما را محاصره خواهند کرد. گفته می‌شود که اکشن بازی شباهت بیشتری به بازی The Witcher خواهد داشت. سیستم مخفی‌کاری بازی نیز از دوباره کار شده و استتار در میان جامعه، اهمیت زیادی در این سیستم جدید خواهد داشت و شما باید از تجمعات انسانی به سود خود استفاده کنید. همچنین، سیستم گشت و گذار پارکور گونه بازی نیز بر اساس بازی‌های Unity، Syndicate و Watch Dogs 2 ساخته خواهد شد.




همچنین، در بازی نیز شاهد خنجر مخفی معروف سری Assassin’s Creed نیز خواهیم بود و به دلیل این که یک نمونه اولیه از آن در بازی به کار رفته، همانند بازی Assassin’s Creed، انگشت انگشتری قهرمان بازی باید قطع شود. دیگر سلاح‌های بازی نیز کاملا مطابق با تاریخ ساخته خواهند شد و منتظر دیدن تیر و کمان معمولی و شمشیرها و نیزه‌های مختلف باشید.




به گفته این گزارش، بازی Assassin’s Creed Origins احتمالا در اواخر ماه اکتبر سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد و پس از اتفاقات بازی Assassin’s Creed Unity، شاهد بخش چند نفره در بازی نخواهیم بود و بازی کاملا یک تجربه تک نفره اما غنی و پرمحتوا خواهد بود. همچنین، همانند بازی‌های Black Flag و Syndicate، شاهد خرید درون برنامه‌ای نیز خواهیم بود.

پس از عرضه دو بازی Assassin’s Creed Unity و Assassin’s Creed Empire، کمپانی Ubisoft تصمیم گرفت تا در سال 2016، بازی جدیدی از سری Assassin’s Creed عرضه نکند و با استفاده از تکنولوژی جدید، ابعاد جدیدی از این فرانچایز را در آینده نمایش دهد.

ایوس گویمو در این باره اظهار کرد: «ما از بازخورد مخاطبان نسبت به بازی Assassin’s Creed Unity، درس‌های زیادی گرفته‌ایم. بعد از این بازی، ما پروسه توسعه و ساخت بازی Assassin’s Creed را به عنوان یک فرانچایز اوپن ورلد برجسته، متحول کرده‌ایم.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در سال 2016، به بروزرسانی تکنولوژی خود بپردازیم تا بتوانیم یکه بازی Assassin’s Creed خاص و به یادماندنی را خلق کنیم که تاریخ را به زمین بازی گیمر تبدیل می‌کند.»

دو بازی اخیر سری Assassin’s Creed با نام Assassin’s Creed Unity و Assassin’s Creed Syndicate باعث افت محبوبیت چشمگیر سری Assassin’s Creed شدند. بازی Assassin’s Creed Unity سرشار از باگ و مشکلات فنی بود و بازی Assassin’s Creed Syndicate نیز فروش فیزیکی بسیار ضعیفی داشت و کمپانی Ubisoft امیدوار است تا با ریبوت کردن این فرانچایز، بار دیگر موفقیت بازی‌های ابتدایی این سری را تکرار کند.

این کمپانی در نمایشگاه E3 امسال، اخبار بیشتری را از این بازی منتشر خواهد کرد.

 

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها

برچسب ها: بازی Assassin's Creed Origins
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.