جزئیات بازی Pro Evolution Soccer 2018 منتشر شد

جزئیات بازی Pro Evolution Soccer 2018 منتشر شد

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 11 ماه و 9 روز پیش

هر چند که کونامی هنوز رسما این بازی را معرفی نکرده، اما صفحه محصول بازی Pro Evolution Soccer 2018 در وبسایت Xbox.com جزئیاتی از این بازی را منتشر کرده و تاریخ عرضه بازی را 14 سپتامبر (24 شهریور ماه) اعلام کرده است.

همچنین، مانند هر ساله، ویژگی‌های جدیدی برای این بازی معرفی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم دریبل استراتژیک و ضربات ایستگاهی که مانند آن تا حالا دیده نشده، اشاره کرد. گرافیک بازی نیز مانند هر ساله دستخوش تحول شده و منوهای بازی کاملا جدید خواهند بود و در بازی، از تصاویر واقعی بازیکنان، البته تعداد محدودی که کونامی اجازه استفاده از آن‌ها را دارد، استفاده شده است. نورپردازی، مدل بازیکنان و انیمیشن‌های چهره و بدن بازیکنان نیز متحول شده‌اند. وعده‌هایی که هر سال کونامی داده و نتیجه آن، یک بازی معمولی و بی عمق بوده است.

بخش دو نفره تیمی بازی نیز کاملا از نو ساخته شده و سیستم نقل و انتقالات بازی که نیازمند یک بازسازی کامل است، تنها کمی بهبود یافته است. همچنین، نسخه پیش خرید بازی دارای جوایزی در بخش MyClub خواهد بود و کاور بازی نیز شامل بازیکنان بارسلونا خواهد بود، زیرا ظاهرا کونامی تنها توانسته لیسانس استفاده از این باشگاه را دریافت کند.

به زودی شاهد معرفی بازی در نمایشگاه E3 خواهیم بود.

برچسب ها: بازی Pro Evolution Soccer 2018
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.