جزئیات بروزرسانی 5.50 کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد

جزئیات بروزرسانی 5.50 کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد

تیم Pspro تیم Pspro
6 سال و 1 ماه و 20 روز پیش

آخرین نسخه از بروزرسانی Beta کنسول PlayStation ،بسیاری از خواسته‌های کاربران را برآورده شده و قابلیت‌های زیادی به بازی اضافه شده است.


یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های معرفی شده در بروزرسانی، تعیین محدودیت زمانی برای استفاده از کنسول است. با استفاده از این قابلیت والدین می‌توانند دسترسی فرزندشان به کنسول را محدود کرده و با این قابلیت، نظارت بر بازی‌های فرزندان آسان‌تر می‌شود.

همچنین قابلیت پنهان کردن بازی‌ها از منوی اصلی نیز در این بروزرسانی فراهم می‌شود. با استفاده از گزینه Hide Apps می‌توانید بازی‌های Beta یا Trial را از لیست بازی‌های خود پاک کنید.

همچنین منوی Avatar و PlayStation Plus تغییرات جزئی داشته و حالا دسترسی به هر دوی این منو‌ها راحت‌تر شده است.

قسمت دوستان نیز به نحو هوشمندانه‌ای به Quick Menu اضافه شده است. در این قسمت می‌توانید دوستان آنلاین خود را ببینید و هر کدام را به راحتی به بازی خود دعوت کنید.

سرویس PlayStation Now نیز از این پس از موسیقی پس زمینه پشتیبانی می‌کند و رابط کاربری آن نیز دچار تغییرات جزئی شده است.

قابلیت پاک کردن Notification‌ ها بعد از مدت‌ها به داشبورد کنسول اضافه می‌شود و این معضل همیشگی رفع خواهد شد.

همچنین از طریق حافظه USB می‌توانید عکس پس زمینه کنسولتان را شخصی سازی کنید و Theme اصلی کنسول را تا حد زیادی بر اساس سلیقه خودتان بچینید.

قابلیت SuperSampling که دارندگان کنسول PlayStation 4 Pro از زمان عرضه از آن بی‌بهره بوده‌اند، بعد از این بروزرسانی به کنسول اضافه خواهد شد. با استفاده از این قابلیت، دارندگان تلویزیون‌هایی با رزولوشن 1080P و یا کمتر، از جزئیات بالاتر بازی‌ها لذت برده و کیفیت تصویر آن‌ها نسبت به قبل بهبود پیدا می‌کند. این قابلیت در اصل بازی را به رزولوشن اصلی بالاتری رندر کرده و آن را برای نمایش در تلویزیون فشرده می‌سازد؛ نتیجه‌ کار کیفیت بسیار بالاتر تکسچر‌ها نسبت به حالت قبل است.


هنوز زمان مشخصی برای عرضه نسخه نهایی این بروزرسانی تعیین نشده است و تنها قابلیت های آن منتشر شده است.



منبع

برچسب ها: PS4
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.