جزئیات بروزرسانی جدید کنسول ایکس باکس وان

جزئیات بروزرسانی جدید کنسول ایکس باکس وان

تیم Pspro تیم Pspro
6 سال و 3 ماه و 4 روز پیش

آخرین نسخه Preview بروزرسانی جدید کنسول Xbox One، روز گذشته برای کاربران Alpha Ring منتشر شد. این کاربران می‌توانند با قبول ریسک‌های احتمالی، زودتر از دیگر بازیکنان به بروزرسانی‌های شرکت مایکروسافت دسترسی داشته باشند و از قابلیت‌های جدید آن استفاده کنند.

بروزرسانی فوق که با کد 1802.180116-1916 شناخته می‌شود، چندین گزینه جدید به قسمت Inactivity Shutdown و همچنین گزینه Do Not Disturb را به داشبورد این کنسول اضافه می‌کند.

قابلیت‌ های جدید

گزینه‌های جدید در قسمت Inactivity Shutdown

این گزینه قابلیت خاموش کردن خودکار کنسول را در صورت عدم فعالیت در اختیار کاربران می‌گذارد. دارندگان این کنسول تا پیش از این می‌توانستند از بین دو گزینه یک ساعت و شش ساعت یکی را انتخاب کنند. اما با بروزرسانی جدید، گزینه‌های دو، سه، چهار و پنج ساعت نیز به این قابلیت اضافه شده است.

Do Not Disturb

پیش‌تر این قابلیت را در گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم. این قابلیت تمامی پیام‌های دریافتی از طریق شبکه Xbox Live را بلوکه نموده و جلوی پرت شدن حواس شما را می‌گیرد. برای فعال سازی آن، باید از طریق منوی My Profile، حالت Online خود را به Do Not Disturb تغییر دهید.

Mini Game Hubs

با استفاده از این قابلیت می‌توانید از اخبار بازی مورد نظرتان مطلع شوید. این قابلیت به شما دوستانی را که در حال تجربه بازی یکسانی با شما هستند، نشان می‌دهد، اچیومنت‌هایی را که نزدیک به تصاحب آن‌ها هستید به شما گوشزد می‌کند و گرو‌ه‌های فعال در بازی را به شما نشان می‌دهد. تمام این امکانات بدون نیاز به خروج از بازی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

زمان‌بندی تم‌ها

با استفاده از این قابلیت می‌توانید تا تم‌های مشخصی را زمان بندی کنید. برای مثال در هنگام شب می‌توانید یک تم تیره رنگ را انتخاب کرده و ساعت تغییر آن را هفت بعد از ظهر بگذارید. همچنین محدودیتی برای تعداد تم‌های انتخاب شده وجود نخواهد داشت.

تغییرات راهنما

حالا راهنمای داخل کنسول هوشمندتر شده و گزینه‌های بهتری را در اختیار شما می‌گذارد.

ایرادات رفع‌شده

ایرادی که باعث بسته شدن صفحه اصلی و قسمت راهنما می‌شد مرتفع شده است.

همچنین ایرادی که باعث می‌شد تا قسمت دانلود یا نصب بازی اطلاعات درستی را ارائه ندهد نیز برطرف شده است.

ایراداتی که هنوز وجود دارند

امکان دارد که در حین بروزرسانی، میزان پیشرفت آن گیر کرده و هیچ تغییری در آن ایجاد نشود. دقت داشته باشید که در این شرایط به هیچ‌وجه کنسول را خاموش نکرده و منتظر رفع ایراد توسط خود کنسول بمانید.

قسمت راهنما امکان دارد تا هر‌ از چند‌گاهی دچار اشتباه شود.

قسمت Party Chat امکان دارد تا باعث بسته شدن تمام نرم افزار‌ها شود.

امکان دارد تا بعضی از بازی‌ها پس از نصب اجرا نشوند. در صورتی که بازی‌ها بر روی یک درایو خارجی نصب شده‌اند،‌ آن‌ها را به درایو داخلی دستگاه منتقل کنید. در صورتی که ایراد همچنان پابرجا بود، بازی را دوباره دانلود یا نصب کنید.

امکان دارد که در هنگام پخش محتوی 4K HDR، رنگ‌های آن به درستی نمایش داده نشوند.


منبع: لوکتو

برچسب ها: ایکس باکس
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.