جزئیات تازه‌ای درباره قسمت جدید بازی Far Cry لیک شد

جزئیات تازه‌ای درباره قسمت جدید بازی Far Cry لیک شد

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 11 ماه و 17 روز پیش

به نظر می‌رسد که جزئیات بازی Far Cry 5 به صورت آنلاین لیک شده است.

وبسایت Great Falls Tribune اعلام کرده که یک تیم فیلمبرداری مشغول ضبط یک تریلر اکشن زنده برای یک بازی جدید بدون نام در نزدیکی کلیسایی در مناطق طبیعی ایالت مونتانا بوده است و تهیه کننده این تریلر اعلام کرده که این بازی در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

بنا به این گزارش، وسعت نقشه این بازی، 5000 مایل خواهد بود و دو ایالت کالیفرنیا و مونتانا را در بر خواهد گرفت و همچنین، این بازی دنباله‌ای برای یک فرانچایز بزرگ و معروف خواهد بود.

ظاهرا این تریلر مربوط به یک بازی با مضمون غرب وحشی یا آمریکای قرن 19 است و بسیاری احتمالا آن را به بازی Red Dead Redemption 2 ارتباط می‌دهند که تنها عنوان با پس زمینه وسترن است که اخیرا معرفی شده است.

اما تهیه کننده این تریلر، آقای جف گیلو است که پیش از این با کمپانی Ubisoft برای ساخت تریلرهای بازی‌های Driver، Red Steel 2 و Rabbids همکاری کرده بود و به همین دلیل، انتظار می‌رود که این بازی نیز متعلق به کمپانی Ubisoft باشد.

اگر این بازی واقعا متعلق به کمپانی Ubisoft باشد، محتمل‌ترین گزینه، بازی Far Cry است. در سال 2015، کمپانی Ubisoft از کاربران خود درباره مضمون قسمت بعدی بازی Far Cry نظر سنجی کرده بود و غرب وحشی، یکی از این گزینه‌ها بود.

همچنین، این بار اولی نخواهد بود که کمپانی Ubisoft از یک تریلر اکشن زنده برای معرفی بازی‌های خود استفاده خواهد کرد. آیا در نمایشگاه E3 امسال شاهد معرفی بازی جدید Far Cry خواهیم بود؟

 

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها

برچسب ها: بازی Far Cry 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.