جهان بازی Diablo IV گسترده و مرتبط با بخش PVP خواهد بود

جهان بازی Diablo IV گسترده و مرتبط با بخش PVP خواهد بود

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 3 ماه و 20 روز پیش

رییس شرکت بلیزارد آلن ادهام (Allen Adham) در مصاحبه‌ای گفت که توسعه دهندگان بازی Diablo IV درحال آزمایش قابلیت‌ها و امکانات جالب و هیجان‌انگیزی زیادی هستند که قرار است در بخش PVP این بازی مورد استفاده قرار گیرد، و هم‌چنین در این نسخه از بازی برای اولین بار بازیکنان این قابلیت را خواهد داشت که در جهانی متصل و مرتبط با یکدیگر در بخش‌های مختلف به تجربه این بازی بپردازند.


در این مصاحبه که با سایت خبری Edge Magazine انجام شد، ادهام بیان کرد که مراحل توسعه بخش چند نفره و PVP بازی در مراحل نهایی قرار دارد و بازیکنان در نهایت قادر خواهند بود از قابلیت‌های منحصر به‌فردی که در این نسخه از بازی اضافه شده است بهره ببرند.


به‌طور دقیق‌تر می‌توانیم اشاره کنیم که: «تکنولوژی بروز این اجازه را با ما داده است تا بتوانیم یک جهان منسجم و گسترده را خلق کنیم، یکی از چالش‌های بزرگی که ما در حین توسعه این بازی با آن مواجه بودیم، این مسئله بود که ما سعی داشتیم این بازی هم‌چنان رنگ و بوی بازی Diablo را داشته باشد در عین حال که قصد داشتیم این بازی تا نهایت امکان دچار انقلاب و تحول کنیم. ما در این بازی Druidها را از نسخه دوم بازی دوباره به این عنوان برگردانده‌ایم و سعی کرده‌ایم آن‌ها را بسیار بهتر طراحی کنیم. و این امکان را فراهم کردیم تا تقابل این موجودات با Wolvesها مهیج‌تر باشد و تغییرات نظیر این موضوع در بازی به وفور یافت خواهند شد».


بازی Diablo IV در حال حاضر برای عرضه بر روی پلتفرم‌های نسل هشتمی تحت توسعه قرار دارد.


برچسب ها: Diablo IV
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.