حالت Photo Mode به بازی Control اضافه شد

حالت Photo Mode به بازی Control اضافه شد

پویا خسروی پویا خسروی
4 سال و 6 ماه و 6 روز پیش

در زبانه دوربین کاربر می‌تواند به موارد زیر دسترسی داشته باشد:

در هنگامی‌که دوربین به سمت یک سوژه خاص است، آن را به میزانی که می¬خواهد بچرخاند.

میدان دید را گسترش داده یا محدود کند.

فاصله تمرکز (focus distance) را تغییر دهد و با این کار به میزان ماتی تصویر بیفزاید.

با تنظیم دیافراگم، عمق تصویر را مشخص کند.


باید برای کنترل دوربین از استیک‌های راست و چپ استفاده کنید و L2,R2 هم به ترتیب دوربین را به بالا و یا پایین می‌کشند. مد تصویربرداری دو زبانه دارد. اولی به شما اجازه تنظیماتی را می‌دهد که در دوربین‌های معمول در دسترس کاربر قرار می‌دهند. زبانه دیگر به شما اجازه اعمال ده فیلتر گوناگون را می‌دهد. علاوه بر آن می‌توانید کاراکترهایی را که نمی‌خواهید در تصویر باشند، حتی خود جسی، را حذف کنید. همین‌طور می‌توانید با فشردن مربع، از نو تصویر شکار کنید و با مثلث، علائم و راهنمایی‌های رابط کاربری را حذف کنید. دیدن تصاویری که بازیبازان شکار کرده‌اند قطعاً جذاب خواهد بود و قرار است کاربران در شبکه‌های اجتماعی این تصاویر را با هشتگ #ControlRemedy به اشتراک بگذارند.


Photo Mode یک امکان اضافی جذاب به بازی اضافه کرده است ولی کاربران مطمئناً علاوه بر آن به دنبال چالش‌های جدید در این بازی هستند. در دسامبر امسال (آذرماه) مأموریت‌های جدید توانایی‌های شما در بازی را به چالش می‌کشند. جزئیاتی از چگونگی این مأموریت‌ها در ادامه عنوان شده است.


این مأموریت‌ها یک پایان‌بندی جدید را به بازی اضافه می‌کنند که در آن جسی باید به رئیس بخش امنیت، آریش (Arish)، در جست وجوی ساختمان‌های اسرارآمیز و محوطه‌های عجیب آن کمک کند. در اینجا با بزرگ‌ترین چالش‌هایی که «قدیمی‌ترین خانه» در بازی برای شما مهیا کرده روبه‌رو می‌شوید و برای زنده ماندن به بهترین سلاح‌ها و توانایی‌های جسی نیاز خواهید داشت. جسی باید مأموریت‌های مختلف را در زمانی مشخص به پایان ببرد تا پاداش‌های کمیاب بازی را به دست بیاورد. ولی هوشیار باشید که در تمام مأموریت‌های جسی باف‌هایی اضافی وجود دارند که اجازه ندهند مرحله بیش از حد ساده یا سخت شود.


حالت عکاسی و مأموریت‌های جدید برای تمام کاربران رایگان است. همینطور کاربران می‌توانند با تخفیف، دو بسته الحاقی Foundation و AWE را که داستان بازی را گسترش داده‌اند به قیمت 25 دلار خریداری نمایید.

برچسب ها: Control
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.