حجم اولین آپدیت بازی Days Gone مشخص شد

حجم اولین آپدیت بازی Days Gone مشخص شد

محمدرضا عابدی محمدرضا عابدی
5 سال و 2 روز پیش

طبق شواهد قبلی، قرار بود حجم نصب بازی Days Gone حدود 67 گیگابایت باشد. این عدد پچ روز اول بازی را حساب نمیکند. به نظر میرسد بازیکنندگان باید فضای بیشتری را روی هارد کنسول پلی استیشن 4 خود خالی کنند. بر اساس گفته کاربر سایت Reddit که به آخرین آپدیت 1.03 برای بازی Days Gone دسترسی دارد، این آپدیت حجمی بیشتر از 17 گیگابایت دارد.

 

یک کاربر سایت Reddit اعلام کرده است که آپدیت 1.03 حجمی معادل 17.2 گیگابایت دارد. در همین زمان، کاربر دیگری که بر روی کنسول PS4 Pro است، اعلام کرده این پچ حجمی برابر 21.5 گیگابایت دارد. تا این زمان، اطلاعات زیادی در ارتباط با مشکلاتی که این پچ حل خواهد کرد موجود نیست. هرچند، کابرانی که در رابطه باحجم این آپدیت اطلاع رسانی کرده بودند به حجم زیادی از تغییرات شامل  از میان رفتن باگها و آپدیتهای محلی اشاره کرده اند.

 

اعدادی که در ارتباط با آپدیتهای بازی Days Gone میشنویم، چندان غافلگیر کننده نیستند. عنوانی با این عظمت، قطعا مشکلاتی که نیاز به حل شدن در لحظات آخر داشته باشند را داراست.

به نقل از سم ویتور (Sam Witwer)، که بازیگر شخصیت اصلی بازی یعنی دیکن سنت‌جان (Deacon St. John) است، سختیهای متعددی در مسیر تولید و به تصویر کشیدن شخصیتها و دنیای بازی وجود داشت.

 

بعد از چند تاخیر پیاپی ، در نهایت تاریخ انتشار بازی Days Gone بسیار نزدیک است. بازیکنان کنسول پلی استیشن 4 میتوانند دنیای آخرالزمانی Bend Studio را در ۲۶ آپریل تجربه کنند

برچسب ها: Days Gone
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.