در مراسم The Game Awards 2019 از 15 بازی جدید رونمایی خواهد شد

در مراسم The Game Awards 2019 از 15 بازی جدید رونمایی خواهد شد

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 3 ماه و 20 روز پیش

 در مراسم The Game Awards شاید اهدا جوایز به برترین بازی‌های سال به‌تنهایی بتواند دلیل خوبی برای تماشا این مراسم به‌شمار رود، اما چند سال است که دیگر این مراسم تنها متخص به اهدا جوایز نیست، و در کنار این آداب و رسوم، ما شاهد معرفی بازی‌های مختلف زیادی در حین پخش این مراسم هستیم. مخصوصا اگر بخواهیم مراسم امسال را در نظر بگیریم، از همین حالا شایعات و اخبار فاش شده زیادی است که این نوید را می‌دهد که این مراسم قرار است هیجان زیادی را همراه داشته باشد.


اما در سوی دیگر مجری این مراسم جف کیلی (Geoff Keighley) اظهار داشته است که تمامی عاشقان صنعت بازی‌های ویدیویی باید شاهد این مراسم باشند زیرا تهیه کنندگان این مراسم تدارک‌های گسترده‌ای را برای سرگرم شدن مخاطبان درنظر گرفته‌اند و هم‌چنین کیلی این وعده را داده که در این مراسم 15 بازی جدید و هیجان‌انگیز رونمای خواهد شد.


البته منظور کیلی این موضوع نیست که ما تنها شاهد حضور 15 عنوان بازی در این مراسم خواهیم بود، بلکه منظور او این است که در این مراسم 15 بازی که تا به حال رونمایی نشده‌اند برای اولین بار از خود نمایشی را به مخاطبان نشان خواهند داد. و این درحالی است که ما در گذشته از حضور عناوین بزرگی هم‌چون بازی Elden Ring و بازی Dreams در این مراسم از طریق اطلاعات لو رفته مطلع شده بودیم، و ما باید به احتمال زیاد شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار این عناوین باشیم. هم‌چنین همان‌طور که در اوایل این هفته مشخص شد، بازی The Outlast Trials نیز برای نخستین بار به‌صورت کامل در این مراسم نمایشی را خواهد داشت و مخاطبان این بازی می‌توانند حتما برای تماشای این مراسم هیجان‌زده باشند.


برچسب ها: The Game Awards
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.