دست آوردهایتان در Red Dead Online پس از beta از بین نخواهد رفت

دست آوردهایتان در Red Dead Online پس از beta از بین نخواهد رفت

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 3 ماه و 24 روز پیش

بعد از مدت زیادی صبر شاهد انتشار Red Dead Online بودیم. این بخش که ابتدا بسیار جذاب ظاهر می‌شود بعد از کمی گشت و گزار به دلیل مشکلات زیاد در مچ‌میکینگ، باگ‌های زیاد و مشکلات اقتصادی، کمی آزار دهنده خواهد شد. البته این اتفاق‌ها کاملا برای یک بخش آنلاین آزمایشی طبیعی است.


بسیاری از بازیکن‌ها بر اثر وقوع باگ‌های عجیب دچار مشکلاتی اساسی شدند و RockStar بعد از این اتفاقات شروع به جمع آوری گزارش‌های مختلف از مشکلات بازی از سوی هواداران کرد. بعد از این جریانات با انتشار یک بیانیه در صفحه رسمی‌اش در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که در هفته جاری با انتشار یک آپدیت، بسیاری از مشکلات بازی برطرف خواهد شد.


پس از این بیانیه، ‌تعداد زیادی از بازیکن‌ها که با وجود همین مشکلات دست‌آورد‌های زیادی در بازی به دست آورده بودند کمی نگران شدند، چراکه راک استار قبلا اعلام کرده بود ممکن است با گذر از نسخه بتا، بازی برای تمامی بازیکن‌ها از ابتدا آغاز شود و همه دست‌آورد‌های بازیکن‌ها از بین برود.


اما بهتر است زیاد نگران نباشید،‌ چرا که بعد از پرسش‌های زیاد راک استار برای بار دوم در بیانه‌ای اعلام کرد که آپدیت پیش رو فقط روی سیستم اقتصادی بازی تاثیر گذار خواهد بود و شرکت هنوز هیچگونه برنامه‌ای برای صفر کردن دست‌آورد‌‌ها بعد از نسخه بتا ندارد.


«امیدواریم که بتوانیم طوری پیش برویم که تمامی دست‌آور‌های بازیکن‌ها بعد از نسخه بتا باقی بمانند. اما همیشه احتمال این وجود دارد که برای برطرف کردن مشکلات اساسی یا تغییر سیستم سطح بندی بازی مجبور شویم که سطح‌ها را صفر کنیم.»


بعد از این صحبت‌ها متوجه شدیم که واحد پول دوم بازی، یعنی شمش‌های طلا به زودی از طریق پول واقعی قابل خرید خواهند شد.


راک استار هیچگاه زمانی را برای اتمام بتا Red Dead Online اعلام نکرده است.

برچسب ها: Red Dead Redemption 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.