راهنمای ساخت کاراکتر در بازی Mass Effect Andromeda

راهنمای ساخت کاراکتر در بازی Mass Effect Andromeda

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 12 ماه و 2 روز پیش

در آغاز بازی Mass Effect Andromeda، کاراکتر شما از خواب یخی بیدار می‌شود.

پس از پشت سر گذاشتن کهکشان راه شیری، درست قبل از تهاجم مرگبار Reaperها (بین دو بازی Mass Effect 2 و Mass Effect 3)، سفینه فضایی Hyperion به خوشه Heleus در کهکشان آندرومدا می‌رسد. این سفینه، یکی از چهار سفینه فضایی اکتشافی بزرگ است که نژادهای مختلف کهکشان را در جستجوی خانه‌ای جدید، در خود مأوا داده است. البته هیچ چیز طبق برناه پیش نمی‌رود...

اولین وظیفه شما در بازی، به عنوان گیمر این است که یکی از دو کاراکتر دوقلوهای رایدر، سارا یا اسکات را انتخاب کنید و سپس باید کاراکتر خود را شخصی سازی کنید. در این جا با همان المان‌های ساخت کاراکتر بازی‌های نقش آفرینی مواجه هستیم که نقش زیادی در ادامه بازی دارند، پس راهنمای بازی را از همین بخش آغاز می‌کنیم.

ساخت کاراکتر و انتخاب بهترین کلاس

پس از انتخاب کاراکتر و تغییر مشخصات ظاهری آن (شدیدا پیشنهاد می‌کنیم که از کاراکتر سارا رایدر استفاده نکنید یا آن را به صورت کامل بازسازی کنید)، نوبت یک انتخاب حیاتی است. بازی فاقد کلاس‌های نقش آفرینی سه گانه قبلی است و از شما می‌خواهد که به جای کلاس، یک تمرین را انتخاب کنید.

به دلیل این که بازی فاقد کلاس بندی است، کاراکتر رایدر می‌تواند هر سلاح و قابلیتی را داشته باشد و شما می‌توانید هر مهارتی را که می‌خواهید پرورش دهید. پس از انتخاب مهارت‌ها، بازی بهترین پروفایل را به شما معرفی می‌کند. پروفایل مجموعه‌ای از اسلحه و مهارت‌هاست که می‌توانید آن را در هر زمان تغییر دهید.

این پروفایل‌ها همانند کلاس‌های بازی‌های قبلی Mass Effect Andromeda نام گذاری شده‌اند و در واقع، بیانگر این کلاس‌ها هستند و شامل نام‌هایی چون Soldier، Adept، Sentinel، Vanguard و غیره می‌شوند. ما پیشنهاد می‌کنیم که تنها یکی از این پروفایل‌ها را انتخاب کنید و روی آن متمرکز شوید تا در مبارزات قدرت بیشتری داشته باشید. در بازی به اندازه کافی XP برای به حداکثر رساندن پروفایل‌ها پیدا می‌کنید و بعد از مدتی می‌توانید یک پروفایل دیگر را نیز به صورت حرفه‌ای دنبال کنید.

اما در ابتدای بازی، هنگام انتخاب تمرین، چندین گزینه پیش روی شما قرار می‌گیرد که هر انتخاب شما، روی مهارت‌های شما تأثیر دارد و تا چند ساعت اول بازی، از آن استفاده می‌کنید.

ساخت کاراکتر: انتخاب تمرین و مهارت‌های هر کدام

- Security

Concussive Shot (گلوله‌ای حرارتی که دشمنان را از پا در می‌آورد)، Turbocharge (افزایش سرعت شلیک و قدرت گلوله)، Combat Fitness (افزایش مقاومت و حمل سلاح بیشتر)؛ این تمرین شباهت زیادی به کلاس Soldier در سه گانه Mass Effect دارد.

- Biotic

Throw (پرتاب دشمنان به هوا)، Singularity (ساخت یک گرداب مکنده که دشمنان را گیر انداخته، ناتوان کرده و به آن‌ها آسیب می‌زند)، Barrier (افزایش دفاع) – این تمرین مشابه کلاس Adept در سه گانه Mass Effect است.

- Technician

Overload (حمله الکتریکی به که سپرها و دشمنان رباتیک آسیب وارد می‌کند)، Invasion (کاهش قدرت دفاعی و تهاجمی دشمنان)، Team Support (افزایش کارآیی تیم)؛ این تمرین شباهت زیادی به کلاس Engineer در بازی Mass Effect دارد.

- Leader

Energy Drain (از بین بردن سپر دشمن و بازیابی سپر خود)، Annihilation (ساخت یک میدان اثر جرمی که به مرور، به دشمنان آسیب وارد می‌کند)، Team Support (افزایش کارآیی تیم)؛ این تمرین تا حدودی شبیه کلاس Sentinel در بازی Mass Effect است.

- Scrapper

Charge (حمله مستقیم به سمت دشمن و آسیب رساندن به آن‌ها)، Combat Fitness (افزایش مقاومت و حمل سلاح بیشتر)؛ این تمرین مشابه کلاس Vanguard در سه گانه Mass Effect است.

- Operative

Tactical Cloak (نامرئی شدن و افزایش قدرت در حالت نامرئی)، Combat Fitness (افزایش مقاومت و حمل سلاح بیشتر)، این تمرین مشابه کلاس Infiltrator در سه گانه Mass Effect است.

مهارت‌های ذکر شده در بالا، مهارت‌های اصلی هر تمرین هستند و پس از انتخاب تمرین و به کنترل گرفتن رایدر، این مهارت‌ها در اختیار شما هستند.

اگر به هر دلیل از انتخاب کلاس خود راضی نبودید، می‌توانید در هر لحظه آن را تغییر دهید. برای این کار در Tempest، به قسمت Medbay بروید تا بتوانید مهارت‌های خود را تغییر دهید.

 

برای خرید بازی Mass Effect Andromeda به اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: بازی Mass Effect Andromeda
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.