زمان انتشار بازی Anthem با تاخیر مواجه شد

زمان انتشار بازی Anthem با تاخیر مواجه شد

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 2 ماه و 24 روز پیش

بر طبق گزارش وبسایت Kotaku، بازی Anthem تا پایان سال ۲۰۱۸ آماده نمی‌شود و عرضه آن به سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۹ موکول شده است. 
بر طبق این گزارش، این تعویق به دلیل فشار شرکت الکترونیک آرتز روی استودیو Bioware رخ داده است. چرا که این استودیو در ساخت بازی Mass Effect Andromeda ناموفق بوده و هزینه‌های زیادی را بر شرکت سازنده تحمیل کرده است. به گفته یک منبع ناشناس، زمان قبلی عرضه بازی کاملا غیر واقعی بوده و صرفا به عنوان یک فریب تبلیغاتی عنوان شده است. همچنین این منبع ناشناس، مهلت پایانی تعیین شده برای اتمام روند ساخت این بازی را انتهای زمستان سال آینده عنوان کرده است. 
در گزارش این وبسایت آمده که در صورت عدم موفقیت بازی Anthem، سرنوشت ناگواری در انتظار استودیو Bioware خواهد بود و احتمالا آینده‌ای شبیه به استودیو Visceral در انتظار این استودیو بازی سازی موفق خواهد بود. 

قطع امید شرکت الکترونیک آرتز از عنوان Mass Effect Andromeda بسیار سریع اتفاق افتاد. ساخت دنباله‌ای برای این بازی توسط الکترونیک آرتز متوقف شد و ارائه بروزرسانی نیز چندی پیش برای این بازی به پایان رسید. حتی محتوای پس از عرضه‌ای برای این بازی ارائه نشد و شرکت الکترونیک آرتز بسیار سریع به عمر این عنوان پایان داد. 
از بزرگترین مشکلات استودیو Bioware، استفاده از موتور بازی‌سازی فراست بایت در بازی‌های این شرکت است. این موتور بازی‌سازی در ابتدا برای بازی‌های شوتر ساخته شده بود و ساخت یک بازی مانند Dragon Age یا Anthem با این موتور بازی‌سازی، جزو چالش‌های اصلی این استودیو به‌شمار می‌رود. 
حال باید منتظر ماند و دید که آیا استودیو Bioware می‌تواند با عرضه این بازی، خود را به شرکت الکترونیک آرتز ثابت کرده و از دچار شدن به سرنوشت استودیو Visceral جلوگیری کند؟

برچسب ها: Anthem
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.