سازنده بازی Call of Duty به شرکت 2K Games پیوست

سازنده بازی Call of Duty به شرکت 2K Games پیوست

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
5 سال و 2 ماه و 16 روز پیش

بسیاری مایکل کندری (Michael Condrey) را به عنوان سازنده برخی عناوین فرنچایز محبوب شوتر اول شخص  Call of Duty می‌شناسند. فردی که حال دیگر قرار نیست روی Call of Duty فعالیت کند. 

سری بازی‌های  Call of Duty همیشه طرفداران بسیاری داشتند و شرکت اکتیویژن موفق شد با خلق این آی پی سود بزرگی کسب کند. یکی از استودیوهای توسعه دهنده این شرکت که تاکنون برخی عناوین  Call of Duty را توسعه داده، Sledgehammer Games نام دارد که آخرین عنوان آن بازی Call of Duty WWII بود.


این استودیو توسط مایکل کندری تاسیس شد و با تلاش‌هایی که برای این استودیو کرده توانسته به خلق نسخه‌های هیجان انگیزی از Call of Duty بپردازد. کندری علاوه بر موسس، یکی از مدیران ارشد استودیو نیز محسوب می‌شد. اما به تازگی در خبری غیرمنتظره، شرکت 2K Games وی را به استخدام خود درآورد.


به نظر می‌رسد خبرهایی در راه است و شرکت 2K Games برای مدیریت یکی از استودیوهای جدید خود کندری را به کار گرفت. 2K Games در بیانیه‌ای اعلام کرده، مایکل کندری مدیریت تیم یکی از استودیوهای جدید آن را برعهده گرفته است و این تیم در حال حاضر روی بازی جدیدی مشغول کارند.


کندری با رزومه 20 ساله خود فعالیت‌های بزرگی داشته و آخرین فعالیت او بازی Call of Duty: WWII در سال 2017 بود. البته از دیگر بازی‌های او می‌توان به دو بازی Call of Duty: Advanced Warfare و Call of Duty: Modern Warfare 3 اشاره کرد. کندری به تمجید از شرکت 2K و Take-Two، کمپانی مادر استودیو 2K پرداخت که همکاری با آنها را تجربه بزرگی برای خود می‌داند.

اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازی این استودیو جدید چیست.


0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.